home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:14:41 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
01 Okt 2024, 19:15 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 446 Gæster Online.

Indlæg: 1132891 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen
| | | | |-+  Jeg fatter ikke en meter...
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Jeg fatter ikke en meter...  (Læst 1226 gange)
Killigan
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Jeg fatter ikke en meter...
« : 14 Nov 2010, 14:10 »

...jeg kan simpelthen ikke få mit spil til at fungere.

Spiller med AaB, og indtil videre har jeg forsøgt med ALT muligt, for at få min skide taktik til at virke - roller, mentalitet, filosofi, strategi og alt det andet... Mine spillere har lært min taktik, men der er ikke en skid der virker. Det er satme frustrerende!

I FM2010 havde jeg nogle vanskeligheder med at opsætte taktik, men så læste jeg "Tactical Theorems", og derefter havde jeg KUN succes.

Er FM11 virkelig ændret SÅ meget, at man ikke kan bruge de samme taktiske råd, som i FM10? Ellers fatter jeg sgu ikke en meter (jeg har dog ikke tænkt mig at ringe efter Peter)!

LORT!
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jeg fatter ikke en meter...
« Svar #1: 14 Nov 2010, 14:19 »

Jamen det er jo svært og sige hvad problemet er for dig.. score du ikk nok? lukker du for mange mål ind?

Jeg har personlig spillet med hold i både superligaen, Premier League og Conference North, og jeg bruger taktik systemet på samme måde som sidste år. Jeg har ikke haft andet end succes.

Jeg tager generelt bare en 4-4-2, og ændre næsten ikke ved den. Forsvaret sætter jeg til fast mentalitet og kreativitet, men de offensive spillere piller jeg ikke rigtig ved, her vælger jeg bare en rolle der passer bedst til mine spillere.

Er jeg et skod hold, sætter jeg selvfølgelig mindre kreativitet, længere afleveringer og alt sådan noget
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

papi
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Jeg fatter ikke en meter...
« Svar #2: 14 Nov 2010, 14:23 »

Hej Killigan,

Jeg vil meget gerne kigge på dit save hvis du kan ligge det op et sted.. så skal jeg nok give mine råd.. Jeg har lige som dig haft problemer i starten af spillet, men tilpasser altid mine taktikker til det hold jeg spiller med, og har senere haft meget succes i FM11.

Jeg har dog ikke meget tid i dag da jeg skal til Horsens og se bold i dag, men kan kigge på det i løbet af imorgen, hvis du er interesseret i det.
Logged

BJERREGAARD RAUS - Ingen over klubben

Killigan
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Jeg fatter ikke en meter...
« Svar #3: 14 Nov 2010, 15:00 »

Hej papi.

Jamen hvad ændrer du fra kamp til kamp? Hele taktikken, spillernes roller, eller blot strategi og filosofi?

Jeg forsøger virkelig også at ændre fra kamp til kamp, og forsøger at finde modstandernes svageste spillere, og udfordre disse ekstra meget, men lige lidt hjælper det.

Min første kamp i sæsonen var hjemme mod FCK - dem tævede jeg 4-0 og styrede det hele. Efter dén kamp er det kun gået tilbage, og der er INGEN stabilitet i noget som helst. Min afleverings% er efterhånden under 40 pr. kamp, jeg får kun fyret langskud afsted, og mine spillere bakker hellere end at sætte en tackling ind - stort set uanset hvad jeg gør. Hvis jeg forsøger at pakke mig lidt mod bedre modstandere får jeg mega høvl, og hvis jeg forsøger at være mere offensiv får jeg også stryg. Jeg kan VIRKELIG ikke finde de rette knapper at skrue på, og det har ellers i ALLE de andre managerspil IKKE været min svaghed!

Mega frustreret!
Logged

nielsen42
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Jeg fatter ikke en meter...
« Svar #4: 14 Nov 2010, 17:40 »

jeg har et kæmpe problem... jeg blir gang på gang kørt over af randers.....
Logged

...LIVERPOOL FC...
.... Built by shanks....
....Broke by Yank$...

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010