home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 264 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  FC Porto
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: FC Porto  (Læst 11668 gange)
Humle1337
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Porto
« Svar #30: 03 Maj 2011, 20:32 »

Kunne godt være jeg skulle kigge mig lidt om dernede, men den reserve back Porto har spiller nu meget godt, og jeg fik jo Taye Taiwo på fri efter første sæson Smiley
Logged

Have you ever seen a lion limber up before taking down a gazelle?

Januzaj
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Porto
« Svar #31: 03 Maj 2011, 20:38 »

Ja okay. Men de har sikkert også en god keeper dernede Smiley
Logged

Manchester United

Januzaj
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Porto
« Svar #32: 04 Maj 2011, 12:22 »

Har på fantastisk vist slået Barcelona 2-0 hjemme i 1 knockout runde i Chl, og med 2-2 ude var jeg videre!

Første kvartfinale kamp mod Chelsea endte 2-0 på Estadio Do Dragao. Nu gælder det returkampen - kom så Porto!!!!!

Edit: Chelsea sendt ud med et 0-3 nederlag hjemme. Dog fik Srna rødt kort. Men alligevel fantastisk indsats.
« Seneste Redigering: 04 Maj 2011, 12:35 af oste-xD » Logged

Manchester United

Januzaj
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Porto
« Svar #33: 04 Maj 2011, 14:58 »

Så er min 3 sæson slut.

- Blev mester
- Vandt de 2 cups
- Tabte Champions League finalen til Tottenham 3-2..
Logged

Manchester United

Humle1337
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Porto
« Svar #34: 04 Maj 2011, 19:47 »

Sæson 2011/2012

Denne sæson er nu overstået, hvor det blev til en første plads i ligaen og en kvart finale i CHL. Dynamo Kiev blev mine endestation, lidt skuffende... Men Hulk var min helt store spiller med 49mål i 42 kampe, ganske udmærket.

Næste sæson vil jeg satse på CHL og håbe på jeg kan komme helt op og blande mig i top 4, da jeg mener jeg har holdet til det, måske mangler lidt bredde.

Jeg har fået lavet mig nogle transfers, så ind er kommet:

- Jefferson Farfan (fri)
- Fernandinho (fri)
- Sergio Romero (65)
- Horacio Bazan (42) (regen)

Holdet klar til sæson 2012/2013 ser sådanne ud:


Normale ville Hulk, Bazan og Taiwo starte inde og Guiliano være på bænken i stedet for Ruben Micael
Logged

Have you ever seen a lion limber up before taking down a gazelle?

Humle1337
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Porto
« Svar #35: 16 Maj 2011, 19:37 »

Sæson 2012/2013 - Færdig

Det var helt igennem en fantastisk sæson. Vandt ligaen, den blev dog mere spændende en ventet..
Vandt også Bwin cup og Taca cuppen.

Det bedste kom dog i Champions League. De to forgående år er jeg røget ud i 1/8-finalen, men i år kom jeg igennem på reglen af udebane mål, dette var imod Bilbao (godt gået af dem). I kvart finalen ventede et stærkt Arsenal hold, men det blev også besejret samlet med 3-1, dette var jeg stærk tilfreds med.

Så kom semi-finalen, her ventede Atl Madrid, som har været rigtig stærke i CHL de sidste par år i spillet. Reelt blev de to kampe allerede i første kamp, hvor jeg vandt 4-0 på hjemmebane, et super resultat. Da jeg så skulle til Spanien manglede jeg et par vigtige spillere som Maicon, Falcao, Fernendinho og Farfan, men alligevel blev der hentet en 2-2, hvilket sikrede mig en plads i finalen!!!

Finalen blev mod Real Madrid som har haft to meget vilde spillere i dette års Champions League Higuain (10 kampe 21 mål) og C.Ronaldo (20 kampe 17 mål). Så jeg forberedte mig på at skulle møde en stærk offensiv. Da finalen skulle spilles havde jeg hele holdet til rådighed, hvilket betød meget, da jeg har et super velfungerende hold. Efter et hurtigt mål af Falcao i finalen, blev den spillet meget på mine præmisser og det endte med jeg vandt 3-1.

Sæson 2013-2014

Regner ikke med der sker så meget i dette transfer vindue, regner kun med at hente Khouma Babacar, da jeg mangler en kvalitets angriber, Han skal slås med Falcao og pladsen ved siden af Hulk, som virkelig bomber løs.

Ellers skal jeg bare rydde ud i reserverne og kigge lidt på unge portugisiske spillere. Ved vinter transfer vinduet går jeg på jagt efter spillere som har kontrakt udløb, som jeg har gjort en del de andre sæsoner.

Ellers ser holdet sådanne ud:
Logged

Have you ever seen a lion limber up before taking down a gazelle?

Januzaj
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Porto
« Svar #36: 17 Maj 2011, 18:32 »

Spændende hold du har fået, og flotte resultater.

Hvorfor bruger du ikke James Rodriguez? Han er simpelthen fænomenal ved mig, og solgte ham for 175 til United Smiley
Logged

Manchester United

Humle1337
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Porto
« Svar #37: 17 Maj 2011, 19:12 »

Jeg startede med, at bruge C.Rodriguez og han har vist sig at være assist kongen. Han spiller super og James gør det godt som indhopper, så ser ingen grund til at skifte, da begge får en del kampe.

Jeg tjener gerne lidt ved at hente spillere på fri transfer og sælge dem videre. Får faktisk en lille række spillere næste sæson på fri:

Joao Silva (angriber)
Eduardo (målmand)
Miguel Veloso (midtbane)
Mauro Zarate (angriber/kant)

Disse er spillere som er tiltænkt reserve tjansen og måske blive solgt videre efter ½ sæson.

Men skal til næste sæson ud og finde en god reserve forsvar, eller en som kan slå Maicon af (han spiller godt, bare ikke så godt som Otamendi)
Logged

Have you ever seen a lion limber up before taking down a gazelle?

Januzaj
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Porto
« Svar #38: 17 Maj 2011, 19:30 »

Okay Smiley.

Jeg har lige slået Barcelona i første knockout kamp 4-0 i Februar 2015.

Er ubesejret i 66 kampe i ligaen Smiley
« Seneste Redigering: 17 Maj 2011, 19:43 af oste-xD » Logged

Manchester United

Humle1337
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Porto
« Svar #39: 17 Maj 2011, 20:00 »

Kan jeg se et SS af dit hold og taktik? Smiley

Lader også til du har et super spil kørende med Porto.
Logged

Have you ever seen a lion limber up before taking down a gazelle?

Januzaj
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Porto
« Svar #40: 17 Maj 2011, 20:32 »

Super fedt. Det bedste spil jeg nogensinde har haft i manager sammenhæng.


Logged

Manchester United

Humle1337
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Porto
« Svar #41: 20 Maj 2011, 11:07 »

Lækker trup du har dig der Oste, kan også se du har holdt fast i en del af de gamle Smiley

Sæson 2013-2014

Denne sæson gik til dels efter planen, jeg skulle ud og vise mig godt frem i Champions League igen og hente alt hvad der var at hente i Portugal, selvom det var reserve hold i Bwin cuppen og Taca Cuppen.
Dog var jeg hurtigt ude af begge cups, da reserve holdet leverede nogle skuffende resultater... I ligaen, blev det lige mere spændende end jeg ønskede, i 2. sidste spillerunde skulle jeg møde Benfica, som jeg kun var 1 point foran, dog blev det til en 5-2 sejr til mig (Hulk 4 mål) også var mesterskabet i hus Opstemt

I Champions League, ramte jeg en let gruppe, som jeg gik let igennem og i første knockout runde mødte jeg Celtic, som heller ikke var noget problem. I kvartfinalen ventede så store Bayern. På hjemmebane blev det til en 1-0 sejr i overtiden og nede i Bayern hentede jeg en 1-1 som jeg var meget tilfreds med.
Næste runde trak jeg så Real Madrid, et hold jeg slog sidste år i Champions League finalen og tidligere har lammetævet på hjemmebane (6-0). De havde fået forstærkninger... Kampen startede med et hurtigt Real mål, og så måtte jeg frem på banen, da jeg var på hjemmebane, det endte med Real så rødt og jeg fik et mål. Så ventede der en svær udekamp i Madrid og jeg vidste jeg skulle score, så det var bare fuld fart frem og fik også hurtigt et mål og endnu engang så Real rødt, men alligevel fik de scoret kort før slut fløjtet. Kampen gik i overtid og der lukkede jeg så kampen med 2 mål Smiley

I finalen ventede Manchester United, som havde fået ny manager og mange nye på deres hold, dog et rigtig skræmmende hold. Kampen endte 1-1 og måtte ud i forlænget spilletid, der kom jeg hurtigt foran og det hele spillede bare, men United scorede... 2. halvleg i overtiden pressede jeg rigtig godt og da der var spillet 119min dukkede Hulk op ud af det blå og sikrede mig sejren Opstemt
Jeg vandt også VM for klubhold med Chivaz, som viste stor styrke.

Min helt store spiller var igen Hulk, og Babacar har slået Falcao af, dette skyldes også at Falcao har sættet ude med skader 3/4 af sæsonen.

Sæson 2014-2015

Skal have styrket min trup og det var forsvaret det galt denne gang. Jeg havde allerede sikret mig Miguel Veloso, Eduardo (målmand) og Mauro Zarate på fri + 2 portugisere som bliver sat på reserve holdet og kommer op når der er skader.

Jeg valgte at sælge Farfan, da hans var faldet meget i niveau og jeg har en ung Giuliano til at tage over og Zarate som reserve. Salget af Farfan gav mig 75mill mere at købe for, så jeg havde 150mill i alt. Hurtigt var jeg nede og kigge i Sydamerika for at se om der var nogle gode regens, men kunne slet ikke finde nogle.. Så gik jagten i Europa, hvor jeg vidste jeg skulle smide kassen for at få en god forsvarsspiller, da han skulle have niveau til at spille med i toppen af Champions League. Hurtigt kiggede jeg efter Sakho, som har udviklet sig fuldstændig sindssygt, men han blev alt for dyr.. Så kigger jeg mod Tyskland rettere Dortmund og en Subotic, han var ikke solgt endnu, så der havde jeg chancen for at få en god forsvarsspiller. Jeg forhandlede en del med Dortmund, men endte med at smide alle 150mill efter ham, så fik jeg også lov til at købe ham og fik forhandlet en kontrakt.

Der kommer et SS af truppen når transfervinduet lukker, skal se om der er flere som skal sælges.
Logged

Have you ever seen a lion limber up before taking down a gazelle?

Attes
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FC Porto
« Svar #42: 19 Jun 2011, 16:14 »

nice!
Logged

Gangster_Calle
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FC Porto
« Svar #43: 19 Jun 2011, 16:27 »

I mit save med Porto har jeg spillet 16 kampe (vundet alle, undtagen én. Stod uafgjort), hvor jeg ligger nr. 1 Smiley Er blevet månedens manager 5 ud af 6 gange Peace Er også kommet videre fra gruppespillet i EL, hvor jeg skal møde Atletico Madrid... Håber jeg kommet videre! Har "kun" købt 4 spillere; Fabio Ferriera (Botafogo, 46 mio.), William Kvist (FCK, 36 mio), Vladimir Yurchenko (fri transfer) og senest Luiz Gustavo (fri transfer) - Luiz Gustavo blev sat på fri transfer i Bayern   Opstemt Shockeret
Logged

Skal snart ha' nyt FmF navn... FCK <3

Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Porto
« Svar #44: 19 Jun 2011, 16:44 »

I skal da heller ikke snydes for mit nuværende Porto hold som indtil videre har leveret 3 mesterskaber, 2 Taca de Portugal titler, 2 Bwin Cup titler og 2 Supertaca titler i de 3 første sæsoner. + en semifinale i Champions League i 3 sæson.
http://img707.imageshack.us/img707/3395/futebolclubedoportosadpa.png

Også vil jeg lige vise Hvordan de sidste 2 år er endt i ligaen:
2. Sæson (Scoringsgennemsnit pr. kamp = 3,83 mål pr. kamp)
http://img814.imageshack.us/img814/8034/ligazonsagresinformatio.png

3.Sæson (Scoringsgennemsnit pr. kamp = 4,03 mål pr. kamp)
http://img4.imageshack.us/img4/8034/ligazonsagresinformatio.png

Tilsidst vil jeg lige vise Hulk og Falcao's mål gennemsnit:
Falcao
128 kampe med 111 mål (denne sæson 8 kampe 5 mål)
Hulk
132 kampe med 118 mål (denne sæson 12 kampe 9 mål)

http://img695.imageshack.us/img695/1118/futebolclubedoportosadh.png
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010