home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 337 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Fredericia
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Fredericia  (Læst 1240 gange)
anders100
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Fredericia
« : 14 Nov 2010, 13:21 »

Lige da jeg fik spillet, startede jeg en karriere med dette fantastiske hold. Målet fra start er oprykning, men det er rigtig svært at opnå. Ihvertfald måtte jeg nøjes med en måske lidt skuffende 5. plads, i 1.sæson. Jeg forstærkede holdet, frem til 2. sæson, og det bar frugt. Målet var endnu engang oprykning, og selvom det ville blive svært, så lykkedes det for mig. Jeg rykkede op, og med det samme kom der en masse tilbud på mine spillere. Morten Friis blev solgt for næsten 3 mio., hvilket gjorde, at jeg havde rådigheder nok, til at forstærke holdet, så jeg havde en chance for at overleve i superligaen.

Nu begyndte det hele at blive lidt sjovere. Målet var at undgå nedrykning, og det gik planlagt igennem hele sæsonen. Fredericia overraskede de fleste, og kunne se sig selv ligge i midten af tabellen, halvvejs inde i sæsonen. Desværre for dem, mistede de pusten, og rykkede ned på en 10. plads, hvilket absolut var godkendt. Fredericia overlevede i superligaen, og kunne se frem mod endnu en forhåbenlig succesfuld sæson.

Op til 4. sæson, fik jeg udleveret et større transferbudget end nogensinde før. Godt nok ikke noget, som kunne måle sig, med mange af de andre holds budget i ligaen. Jeg købte mange unge, og fremtidige spillere til holdet. Den mest bemærkelsesværdige, var René Skov (ikke en rigtig spiller), som gik direkte ind i startopstillingen, selvom han kun var 18. Sæsonen gik over alt forventning, og Fredricia kunne til sidst fejre en sjetteplads i ligaen. Højst overraskende for de fleste, og også for dem selv.

Den flotte sjetteplads gjorde at bestyrelse, gav mig et transferbudget på over 3 mio. Lønbudgettet holdte de heller ikke igen med, og jeg fik 100.000 over det jeg allerede brugte til lønninger. Pengene gik til 2 stærke midtbanespillere, 1 back, 1 reserve kant (alle disse var på fri transfer), samt en stærk angriber til næsten 3 mio. kroner. Holdet var nu klar til sæsonstart, og det startede skuffende, med et nederlag til Aab.

Efter den skuffende kamp, er det gået stærkt. Holdet har overrasket gang på gang, og især 2-0 sejren over FCK, var fuldstændig fantastisk. Nu skal det heller ikke lyde som om, at holdet har smadret alle hold i ligaen, for det har det langt fra. Lige nu ligger Fredericia på en 3. plads, med 2 nederlag. Den sidste kamp, var et 0-1 nederlag til FCK. Holdet har spillet 14 kampe, vundet 8 af dem, spillet 4 uafgjort og tabt 2. Det går fantastisk, og lige nu går jeg efter en top-4.

Skal lige siges at jeg spiller en 4-4-2 opstilling, og ar gjort det igennem hele karrieren. Er også lige blevet landstræner, for Englands u-21 hold.
Logged

Liverpool F.C

Jyden
Gæst
 
Sv: Fredericia
« Svar #1: 13 Jan 2011, 08:25 »

tror også jeg vil prøve med fredericia, og skal nok opdatere jer (:
Logged

Gillerfm
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Fredericia
« Svar #2: 14 Jan 2011, 16:05 »

Syntes det er er vildt at alle Fredericia's spillere bliver solgt til superliga klubber for små penge !
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010