home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 230 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Napoli
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint
Forfatter Emne: Napoli  (Læst 28103 gange)
borum
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Napoli
« Svar #60: 14 Jun 2011, 12:27 »

thebarber, hvilken opdatering spiller du med ? hvis det 11.3 kan du så ikke give mig et ss af S. Aurier ? Smiley
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Napoli
« Svar #61: 05 Jul 2011, 08:59 »

Jeg er lige startet op med Napoli, og føler der mangler en del forstærkninger, især defensivt for at indfri de mål jeg har sat mig med top 6.

Nogen der har nogle ideer til hvem der kan købes? De har et udemærket budget, efter jeg har fået flere penge af bestyrelsen, da jeg spurgte om dem.

Så håber i har nogle ideer? Smiley

Jeg spiller BTW med FMF Summerupdate v.2 Wink

Logged

TroelsJ
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Napoli
« Svar #62: 06 Jul 2011, 00:46 »

Jeg vil lige komme med en opdatering om mit spil med Napoli, hvor jeg lige er begyndt på 3 sæson Smiley

I første sæson købte jeg Elia om sommeren, og Lukaku og Sahin i vintertransfervindu et og nogle ungdomsspillerer.
Elia endte med at blive Årets spiller i Serie A, Årets udenlandske spiller i Serie A og Årets unge spiller i Serie A I hans debut Sæson! Jeg vandt Serie A, kom på andenplads i Euro Cup (Tabt 0-1 til Dortmund i finale) og Semifinale i pokaltuneringen (Tabt smalet 3-5 til Palermo)

I anden sæson hentede jeg Eden Hazard, Fabio Coentrao, Phil Jones og nogle Ungdoms/reserve spillere.
Det var en helt fabelagtig sæson hvor jeg vandt Alt! Serie A, Champions Leauge (Slog Atletico Madrid, Barcelona, Arsenal og senere Man Utd i finalen!!!) Super Cup Finale og Pokaltuneringen! Edison Cavani havde en fantatisk sæson hvor det blev til 53 mål, 15 assits og 9 gange kampens spiller med en gennemsnitbedømmels e på 7.81 i 53 kampe!

I tredje sæson har jeg hentet Mamadou Sakho og Salvatore Sirigu af store handler. Jeg har indtil vidre spillet to betydningsfulde kampe og det er blevet til to sejre og 2 pokaler. Den europæiske Super cup og den Italienske Smiley


« Seneste Redigering: 06 Jul 2011, 00:49 af TroelsJ » Logged

Chelsea;

Hate United - Love Glazer!

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Napoli
« Svar #63: 06 Jul 2011, 08:09 »

Jeg vil lige komme med en opdatering om mit spil med Napoli, hvor jeg lige er begyndt på 3 sæson Smiley

I første sæson købte jeg Elia om sommeren, og Lukaku og Sahin i vintertransfervindu et og nogle ungdomsspillerer.
Elia endte med at blive Årets spiller i Serie A, Årets udenlandske spiller i Serie A og Årets unge spiller i Serie A I hans debut Sæson! Jeg vandt Serie A, kom på andenplads i Euro Cup (Tabt 0-1 til Dortmund i finale) og Semifinale i pokaltuneringen (Tabt smalet 3-5 til Palermo)

I anden sæson hentede jeg Eden Hazard, Fabio Coentrao, Phil Jones og nogle Ungdoms/reserve spillere.
Det var en helt fabelagtig sæson hvor jeg vandt Alt! Serie A, Champions Leauge (Slog Atletico Madrid, Barcelona, Arsenal og senere Man Utd i finalen!!!) Super Cup Finale og Pokaltuneringen! Edison Cavani havde en fantatisk sæson hvor det blev til 53 mål, 15 assits og 9 gange kampens spiller med en gennemsnitbedømmels e på 7.81 i 53 kampe!

I tredje sæson har jeg hentet Mamadou Sakho og Salvatore Sirigu af store handler. Jeg har indtil vidre spillet to betydningsfulde kampe og det er blevet til to sejre og 2 pokaler. Den europæiske Super cup og den Italienske Smiley




Imponerende Smiley

Hvilken taktik spiller du med?
Logged

TroelsJ
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Napoli
« Svar #64: 06 Jul 2011, 12:52 »

Spiller 4-2-4 Smiley

Stiller normalt sådan her op:


Undskyld for den dårlige grafik ved ikke lige hvad der gik galt

Logged

Chelsea;

Hate United - Love Glazer!

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Napoli
« Svar #65: 07 Jul 2011, 09:26 »

Spiller 4-2-4 Smiley

Stiller normalt sådan her op:


Undskyld for den dårlige grafik ved ikke lige hvad der gik galt



Er et par kampe inde i sæsonen, efter kval til Euro League har de to kampe i Serie A været en blandet oplevelse, sejr mod Novara, men taber til Cagliari. Hvilket selvfølgelig ikke er tilfredsstillende! Slet ikke med den trup jeg har skaffet !

Men nu må jeg prøve mig lidt frem.. Smiley
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Napoli
« Svar #66: 12 Jul 2011, 09:07 »

En lille update fra mit Napoli spil:
Jeg er nu kommet til 1. Februar, og jeg må sige det går over al forventning!
Efter en dårlig/usikker start på sæsonen, har jeg spillet fremragende, både i Serie A og i Euro League !

Jeg ligger lige pt. nummer 2 i Serie A, men det er utrolig tæt.

AC Milan - 60 pt
Napoli    - 59 pt
Inter Milan - 59 pt
Juventus - 50 pt

I Euro League vandt jeg klart gruppen med 15 point, foran Werder Bremen der endte på 9 point.
De to andre hold i gruppen var Partizan og Fenerbahce.

Og møder nu Marseille, hvor den første kamp hos dem blev 2-2

Jeg har solgt en masse af de løntunge spillere der ikke har klassen til at være med på et tophold, og har forstærket mig solidt!
Dog har købene været betalt over 48 mdr, men det skyldes at jeg ellers ikke kunne få de spillere jeg gerne ville have, trods det store transferbudget Smiley

Af forstærkninger kan nævnes: Shawcross, Vidal og Elia som de væsentligste.

Målet er ændret fra top 6, til top 4, hvilket gerne skulle være muligt, så der burde gerne vente noget CL bold til næste sæson!

På transfersiden er målet at få nogle nye backs, da folk som Dossena og Maggio ikke har klassen.
Logged

JB
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Napoli
« Svar #67: 31 Jul 2011, 20:20 »

Har lige vundet Champions league og Serie A i anden sæson. Lavezzi og Cavani gik amok ligesom de gjorde i første sæson Thumbs Up
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Napoli
« Svar #68: 01 Aug 2011, 03:22 »

Har blot kigget på den sidste side, og kan se at der er nogen der har været mere heldige med handlerne end jeg har...

Dog har jeg da haft nogen succes med holdet efter at jeg overtog dem midt i en sæson.

Jeg beretter om det i min blog:
Partenopeis Titelforsvar


Logged

Siw-Siw-Siw
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Napoli
« Svar #69: 09 Aug 2011, 11:40 »

Startede også et spil med Napoli og er nu i 5 sæson.
1 og 2 sæson blev jeg nummer 2, mens jeg er blevet mestre de sidste 2 sæsoner og er godt på vej til det i 5 sæson også  Smiley

De seneste 2 år har jeg tabt CL finalen til henholdsvis Barca og Man. u.

Årsagen til min succes kan kun være Cavani. Den mand hakker dem ind konstant, og han scorer faktisk næsten ligeså mange mål som han spiller kampe.
i 4. sæson blev han også CL-topscorer med 20 mål, hvor nummer 2, C. Ronaldo scorede 10 !!

Med hensyn til transfers kan jeg stærkt anbefale at hente en defensiv forstærkning. Jeg hentede Sebastian Bassong i Tottenham, da jeg fik ham tilbudt for 38. mio. Derudover har jeg løbende forstærket mig, så nogen af mine største stjerner er: Hazard, Hulk, Pastore, Sakho, Criscito, Szczesny og ellers en masse oprettede spillere som virkelig er onde i hovedet.

Spiller 4-4-1-1 med Cavani helt på toppen og Pastore lige bag.

Kan kraftigt anbefale et Napoli-save, i det mindste bare for at få Cavani-oplevelsen Wink
Logged

JB
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Napoli
« Svar #70: 18 Aug 2011, 21:51 »

Nu vil jeg stolt vise mit napoli save frem Smiley

Vandt Serie A 2 år i træk, og vandt overraskende Champions league i sæson 11/12.
hovedsageligt takkevære 3kløveren: Hamsik, Cavani & Lavezzi Thumbs Up

Champions League - årets spiller 11/12
http://img52.imageshack.us/img52/3479/uefachampionsleagueawar.png


Serie A historie
http://img11.imageshack.us/img11/9765/serieahistorypastwinner.png


Champions league historie
http://img163.imageshack.us/img163/5812/uefachampionsleaguehist.png


Min taktik som den ser ud nu
http://img829.imageshack.us/img829/6859/napolinapolitactics.png


Mine bedste talenter/Regens lige pt.

http://img808.imageshack.us/img808/2192/jrmyanquetilprofileattr.png

http://img197.imageshack.us/img197/6835/canindprofileattributes.png

http://img33.imageshack.us/img33/6835/canindprofileattributes.png

http://img560.imageshack.us/img560/7716/janwagenerprofileattrib.png

http://img40.imageshack.us/img40/2604/sebastinsantellaprofile.png

http://img836.imageshack.us/img836/9461/andreachinellatoprofile.png

Det eneste jeg ser som et stort minus ved at spille i Serie A er reglen om at kun 1 ikke EU borger må tilføjes til holdet om året Smiley
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Napoli
« Svar #71: 19 Aug 2011, 03:22 »

@JB: Brug Sosa  på kanten i stedet for Eriksen. Smiley
Logged

JB
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Napoli
« Svar #72: 19 Aug 2011, 13:36 »

@JB: Brug Sosa  på kanten i stedet for Eriksen. Smiley
har brugt Sosa flittigt på højrekanten igennem de seneste sæsoner og han har gjort det rigtig fint, men de få gange jeg har brugt ham i venstre side har han ikke imponeret synderligt, desuden vil jeg gerne have en ekstra playmaker der kan bringe lidt uforudsigelighed ind i mit spil. har tænkt mig at give Eriksen en meget fri rolle og få Ansaldi til at være mere offensiv end hidtil Smiley
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Napoli
« Svar #73: 19 Aug 2011, 14:04 »

har brugt Sosa flittigt på højrekanten igennem de seneste sæsoner og han har gjort det rigtig fint, men de få gange jeg har brugt ham i venstre side har han ikke imponeret synderligt, desuden vil jeg gerne have en ekstra playmaker der kan bringe lidt uforudsigelighed ind i mit spil. har tænkt mig at give Eriksen en meget fri rolle og få Ansaldi til at være mere offensiv end hidtil Smiley

Okay.. Sosa har bar været genial i mit Napoli save.. men ja godt at kunne overraske lidt til tider...
Logged

JB
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Napoli
« Svar #74: 19 Aug 2011, 14:20 »

men vil da helt sikkert stadig bruge ham som rotations spiller hvis jeg kan holde på ham Smiley
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010