home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 217 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Napoli
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint
Forfatter Emne: Napoli  (Læst 28102 gange)
Rauling
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Napoli
« Svar #30: 06 Mar 2011, 12:31 »

Da Q var trequartista, var han da i angrebet eller ude på kanterne?
Logged


Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Napoli
« Svar #31: 06 Mar 2011, 13:38 »

Da Q var trequartista, var han da i angrebet eller ude på kanterne?

Der brugte jeg ham som den angriber, med Lavezzi ved siden af som poacher.
En anden konstellation jeg brugte i første sæson var Lavezzi trequartista, og Cavani som poacher, den var også fantastisk.
Logged


Rauling
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Napoli
« Svar #32: 06 Mar 2011, 16:17 »

Må lige prøve mig frem med det.

Desuden har jeg købt Defour, hvilket jeg ser som en god erstatning for Hamsik som jeg desværre solgte (Ja, jeg ved det godt).

José Sosa var en vigtig spiller i sidste sæson, så ham har jeg ikke solgt. Virkelig god oplægger. Lavezzi virker også "ovenpå" igen efter sin "Jeg-vil-også-sælges"-periode.
Logged


Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Napoli
« Svar #33: 06 Mar 2011, 22:03 »

Må lige prøve mig frem med det.

Desuden har jeg købt Defour, hvilket jeg ser som en god erstatning for Hamsik som jeg desværre solgte (Ja, jeg ved det godt).

José Sosa var en vigtig spiller i sidste sæson, så ham har jeg ikke solgt. Virkelig god oplægger. Lavezzi virker også "ovenpå" igen efter sin "Jeg-vil-også-sælges"-periode.

Hamsik holder jeg også kun på, fordi jeg er vild med ham og går med tanker om at han skal slutte sin karriere i Napoli ligesom Lavezzi skal. I et ethvert andet spil havde jeg nok solgt en mand som Lavezzi omkring 5/6 sæson.

Men ja Defour er også en lækker spiller. Sosa solgte jeg også kun fordi han kom i overskud pga. Quagliarellas vendte tilbage til klubben.

Godt at høre med Lavezzi  Thumbs Up

Oh btw, hvis du har størst succes med Lavezzi som poacher, og ikke kan få Quagliarella igang, så havde jeg også succes med Cavani som adv. forward. Så har jeg vist også beskrevet alle de kombinationer jeg har brugt i løbet af min Napoli karriere.
Logged


Humle1337
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Napoli
« Svar #34: 10 Mar 2011, 22:11 »

Jeg er også startet op med Napoli.

Jeg har valgt at spille en flad 4-4-2 og lade et par få spillere gøre arbejdet offensivt, da jeg satser på den defensive.

Jeg har solgt et par spillere og hentet Balazs Dzsudszak til min venstre kant da jeg ikke kunne hente Coentrao. Ellers har jeg hentet en ny træner stab, da den træner stab Napoli havde var på niveau med et serie 4 hold...

Holdet ser sådanne ud:


Jeg har spillet 2 kampe af betydning:
Nap 2 - 0 Wisla
Wisla 0 - 4 Nap

Så de er gået ganske udmærket og Dzsudszak var ikke med i første kamp grundet en karantæne fra sidste sæson.
Logged

Have you ever seen a lion limber up before taking down a gazelle?

Humle1337
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Napoli
« Svar #35: 11 Mar 2011, 12:00 »

Er nu nået til Januar transfervinduet i første sæson.

Holdet har spillet fortrinligt og købet af Dzsudzsak har været en succes.
Jeg har lidt en del af skader den første halve sæson og en skade har især været slem da Blasi blev skadet 9-11 måneder og han er min absolut bedste oprydder på midtbanen. Zuniga blev også skadet 3-4 måneder og han spiller super godt på backen..

Pt ligger jeg nr 2 med 41 point efter 17 kampe (er 3 point efter Inter) og har en målscore på 43 - 13

En vital kamp mod Inter manglede jeg Campagnaro, Zuniga, Blasi, Hamsik og Lavezzi grundet skader... Hvor Inter havde hele truppen klar, men alligevel fik jeg skrabet en 3-3 sammen.

Er videre fra Euro League med 14 point i 6 kampe og en målscore på 20-6
Logged

Have you ever seen a lion limber up before taking down a gazelle?

Humle1337
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Napoli
« Svar #36: 15 Mar 2011, 19:21 »

Har nu spillet 1. sæson. Hvor det generelt gik ganske udmærket.

Jeg har holdt min 4-4-2 hele vejen igennem og det har fungeret godt. Som jeg skrev i et forgående indlæg, så havde jeg mange skader og det forsatte igennem hele sæsonen... Min helt store spiller var Edinson Cavani med 34 mål i 36 kampe i ligaen.

Jeg vandt Serie A med 4 point ned til Inter, som begyndte at smide nogle point lige efter januar transfer vinduet. Ellers nåede jeg semi-finalen i Euro League, hvor jeg blev slået ud af Tottenham med et samlet resultat på 5-2.
I den italienske cup blev jeg slået ud i semi-finalen af Fiorentina på en samlet score på 6-5, hvilket var rigtig skuffende da jeg satte en føring over styr.

Jeg har hentet og solgt lidt til den nye sæson. Mine køb har været på at forbedre holdet hvor det ikke har fungeret optimalt. Jeg har satset lidt på at hente italienske spillere, dog kan jeg ikke 100% supplere med dem, så henter også nogle fra andre lande.

Ind er kommet:
Luca Antonelli (60m)
Marco Amelia (gratis)
Salvatore Brocchetti (125m)
Marouane Fellaini (77.5m)

Ellers er det maginal spillere som er blevet solgt.

Her er holdet som det ser ud nu og som det nok også bliver igennem hele 2. sæson, da jeg ikke har flere penga at handle for.

« Seneste Redigering: 15 Mar 2011, 19:56 af Humle1337 » Logged

Have you ever seen a lion limber up before taking down a gazelle?

Knoblauch
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Napoli
« Svar #37: 18 Mar 2011, 23:45 »

Fik Balotelli på fri transfer i oktober i første sæson. Han var klubløs? :S
Logged

Baztik
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Napoli
« Svar #38: 19 Mar 2011, 00:28 »

Fik Balotelli på fri transfer i oktober i første sæson. Han var klubløs? :S

Spiller du med nye patches overhovedet så?
Fordi husker at sådan var det tit med Balotelli, han var ikke klubløs, men han var altid sat til salg, pga. han var blevet uvenner med Mancini.
Logged

Følg min første og nuværende blog.
Chelsea F.C. - Keep The Blue Flag Flying High

Knoblauch
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Napoli
« Svar #39: 19 Mar 2011, 00:33 »

Spiller med den nye patch ja. Han er også tidligere blevet sat til salg i mange af mine spil. Men denne gang blev jeg bare tilbudt ham på fri transfer af hans agent.
Logged

Baztik
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Napoli
« Svar #40: 19 Mar 2011, 00:40 »

Haha underligt. - Men tillykke med ham da! Smiley
Logged

Følg min første og nuværende blog.
Chelsea F.C. - Keep The Blue Flag Flying High

Rauling
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Napoli
« Svar #41: 19 Mar 2011, 01:37 »

Jeg er i slutningen af januar måned i anden sæson og det går Ok vil jeg sige. Jeg er videre fra Euro Cup Gruppespillet og det har taget en masse kræfter samt pokalen (Napoli spiller sørme godt i turneringer). I ligaen ligger jeg pt. nr. 8 og de er begyndt at spille bedre.
Har selv tænkt på at hente Feillani, så lidt sjovt at du har gjort det. Dog har jeg hentet Derfour som dog er skadet.
Logged


matnic_92
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Napoli
« Svar #42: 05 Apr 2011, 16:41 »

Jeg har også valgt at starte ud med Napoli (med den nye patch). Mit mål for sæsonen er at komme i Champions League og derudover at komme så langt som muligt i Europa League. Jeg har lavet lidt roteringer på et par vigtige positioner.

Indkøb:
Christian Eriksen fra Ajax (Leje, købsoption på 112 mio)
Jan Vertonghen fra Ajax (107 mio)
Marcel Schmelzer fra Dortmund (Bytte med Christian Maggio)

Salg:
Christian Maggio til Dortmund (Bytte med Marcel Schmelzer)
Andrea Dossena til Rubin (43 mio) NB! Først fra 1/1 2011

Dossena skifter først til januar. Ved ikke om det har noget med det russiske vindue at gøre, for handlen faldt i hus før 1. september.

Min taktik kommer nok nogenlunde til at sådan ud i en 4-5-1 eller 4-3-3 om man vil:

De Sanctis; Zuniga, Vertonghen, Cannavaro, Schmelzer; Eriksen, Blasi, Hamsik; Sosa, Cavani, Lavezzi
Logged

daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Napoli
« Svar #43: 09 Apr 2011, 18:26 »

Jeg er netop også startet med Napoli, og regner med at købe Bressan fra Bate, eller Eriksen/Eden hazard, hvis muligt Smiley
Logged


Humsii
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Napoli
« Svar #44: 12 Apr 2011, 00:35 »

Har i nogen idéer til mit næste køb?
min opstilling pt ville nok være

GK: Amelia
FH: Corluka/zuniga
FV: Aogo
FC: Badstuber
FC: Victor Ruiz/Corluka/P. Canavaro
DMC: Fellaini
MC: Toni Kroos
MC: Hamsik
OMC: Pastore
AC: Cavani
AC: Quaqliarella/Lavezzi/Lukaku
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010