home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 405 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Napoli
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 6 Udprint
Forfatter Emne: Napoli  (Læst 28152 gange)
Lazio86
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Napoli
« Svar #15: 28 Dec 2010, 16:00 »

Riis:

Hvordan ved du at han snyder ? Tåbeligt at skrive sådan noget når du ikke kan bevise det, pinligt !!!!

Jeg er selv startet med Napoli og jeg kan også få det beløb at handle for hvis jeg køber dem over 48 måneder samt at jeg skraber mit løn budget ned til det minimale.

Har lige hentet Pastore i Palermo for 290 mil over 48 måneder og mit næste indkøb skal være Criscito fra Genoa hvis han gider.

Spiller 3-4-2-1 eller nærmere 3-2-2-2-1

Holdet skal primært bygges op om Argentinske og Italienske spillere
Logged

T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Napoli
« Svar #16: 10 Feb 2011, 11:52 »

Har som sædvanligt opstartet et spil med Napoli, der jo bliver bedre og bedre. Har fået en fantastisk start på sæsonen med maksimumpoint og målscore på 6-0 efter 4 kampe inkl. 2 udekampe mod Juve og Fiorentina. Eneste skuffelse er første kamp i EL, hvor jeg hjemme skuffende spillede 1-1 mod Hibernian; til gengæld slog jeg Stuttgart ude med hele 3-0 Peace. Heldigvis var jeg monsterheldig med lodtrækningen og AZ er det sidste hold i gruppen, efter Banik Ostrava blev elimineret i kvalkampen med sammenlagt 7-1.

Når jeg opstarter nyt spil udskifter jeg sjældent meget på førsteholdet i første sæson og ud er endnu ingen røget. 4 stk er lejet, bl.a. Rafael og F. Macheda (begge Utd), C.Eriksen (i pausen mellem DK og England Peace) og Boakye (Genoa). De 3 førstnævnte er tænkt som suplerende spillere, som bidrager til bredden, samt lidt anderledes typer.

2 køb er det også blevet til. Rãdoi åd det sidste af budgettet og jeg forelskede mig i Lucas (São Paulo) og vurderede jeg skulle have ham og forsøge at bygge holdets fremtid op omkring ham.

Han kommer primært til at spille på venstre midtbane i min flade 4-4-2. Min foretrukne startopstilling ser således ud:

Sæsonens ambitioner er at komme i top 4 og kvalificere mig til CL, men håber på at være med i topstriden til det sidste og vinde (men det gør vi alle jo Rullende Øjne)
Logged

T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Napoli
« Svar #17: 15 Feb 2011, 13:39 »

Hvilken fantastisk sæson Peace The double blev fejret med mesterskab og EURO league triumf og bragt hjem til Guds by, hvor det hører hjemme. Mesterskabet blev fejret i runde 33 og Atl. Madrid blev klasket 4-0 i finalen, hvor hold som Liverpool, Man. City og PSG tidligere måtte kapitulere.


Sæsonens store profil var kollektivet, med profiler som:
Cavani 32 mål og 15 ass.,
Lavezzi 17 mål og 11 ass.,
Hamsik 13 mål og 17 ass.,
Maggio 13 mål og 9 ass. og
Lucas 10 mål og 13 ass.

Machedo udmærkede sig med 6 mål og 14 ass. i 19(15) kampe og fortjener også opmærksomhed, samt min keeper, De Sanctis, der med 31 clean sheet og 33 indkasserede mål i 55 kampe Thumbs Up

Sæsonens eneste skuffelse var pokalnederlaget til upåagtede Sassuolo fra serie B hjemme Shockeret
Logged

fraize
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Napoli
« Svar #18: 21 Feb 2011, 21:01 »

Hvilken taktisk bruger i og hvordan fungerer Lavezzi og Cavani sammen, og med hvilke indstillinger? Smiley

Overvejer at starte med Napoli Smiley
Logged

Grønthandleren
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Napoli
« Svar #19: 21 Feb 2011, 21:19 »

Hvilken taktisk bruger i og hvordan fungerer Lavezzi og Cavani sammen, og med hvilke indstillinger? Smiley

Overvejer at starte med Napoli Smiley
Hvis du gerne vil holde et realistisk niveau, så kan du tage udgangspunkt i denne artikel: http://www.holdingmidfield.com/?p=221 Smiley

Napoli er helt klart et spændende hold at se spille fodbold, hvilket ikke gør dem mindre interessante i FM-sammenhæng, kunne være man skulle prøve kræfter med dem selv engang.
Jeg ved ikke om ovenstående virker i FM, men det er værd at forsøge Smiley
« Seneste Redigering: 21 Feb 2011, 21:21 af Grønthandleren » Logged

fraize
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Napoli
« Svar #20: 21 Feb 2011, 21:25 »

Tusind tak! Den ser uhyre interessant ud og den får nok et forsøg Smiley
Logged

T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Napoli
« Svar #21: 22 Feb 2011, 17:43 »

Hvilken taktisk bruger i og hvordan fungerer Lavezzi og Cavani sammen, og med hvilke indstillinger? Smiley

Overvejer at starte med Napoli Smiley
4-4-2 har været min foretrukne taktik - dog har 4-4-1-1 også været anvendt, da jeg så har brugt Chr. Eriksen som trequatista fremfor Lavezzi, der så har haft rollen som angriber. Cavani scorede mange mål og var en vigtig brik, hvor Lavezzi skuffede en smule - dog ser jeg ham bedst i rollen som skarpretter, men denne fik Cavani.

Har spillet flydende med standard som udgangspunkt med aggressiv indstilling, samt højt pres. Dog ændres der naturligvis under kampen, hvis kampen ikke former sig som ønsket.

Ellers kan jeg nævne mit forsvar og målmand er meget normale, mens jeg har valgt wingbacks, Dossena som off. og højre som normal. Blasi spillede boldvindende midtbanespiller og Hamsik har været både box-to-box og midtbane (off). Maggio er wide midfielder normal og min venstre midt er wing (sup) - enten Sosa eller Lucas (der er førstevalg fra Sau Paulo).
Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Napoli
« Svar #22: 03 Mar 2011, 22:18 »

4-4-2 har været min foretrukne taktik - dog har 4-4-1-1 også været anvendt, da jeg så har brugt Chr. Eriksen som trequatista fremfor Lavezzi, der så har haft rollen som angriber. Cavani scorede mange mål og var en vigtig brik, hvor Lavezzi skuffede en smule - dog ser jeg ham bedst i rollen som skarpretter, men denne fik Cavani.

Har spillet flydende med standard som udgangspunkt med aggressiv indstilling, samt højt pres. Dog ændres der naturligvis under kampen, hvis kampen ikke former sig som ønsket.

Ellers kan jeg nævne mit forsvar og målmand er meget normale, mens jeg har valgt wingbacks, Dossena som off. og højre som normal. Blasi spillede boldvindende midtbanespiller og Hamsik har været både box-to-box og midtbane (off). Maggio er wide midfielder normal og min venstre midt er wing (sup) - enten Sosa eller Lucas (der er førstevalg fra Sau Paulo).

Lavezzi er guld værd som poacher, men kan også med succes bruges som Trequartista.

Personligt spiller jeg ham som poacher med Rossi ved siden af som trequartista, Cavani har jeg så liggende ude på OMR som inside forward og Suarez på den anden kant med samme indstillinger.

altså spiller jeg en flydende 4-2-2-2 med centrale midtbanespillere og offensive kanter.

Vender lige tilbage med mere uddybende information om mit Napoli save senere.
Logged


Rauling
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Napoli
« Svar #23: 04 Mar 2011, 15:40 »

Napoli er et fedt hold og jeg er lige blevet færdig med min første sæson.
Jeg valgte at købe Lucas og Verratti og holdte det ved dét, så jeg har ikke brugt specielt mange penge. Derudover har klubben købt (før jeg kom til) en angriber, som jeg lige skal se an. Hans stats ser ikke synderligt fantastiske ud.

Det startede fint ud i ligaen, hvor jeg endte på en 6. plads og kun 4 point fra en CL plads - så JA, det var VIRKELIG tæt løb hele vejen!
Mit hold gik ned i mange kampe til sidst på sæsonen og scorede ofte kun 1 mål, og lukkede hurtigt et ind med det samme igen. Tabte bl.a. over 19, 20, hvilket med en sejr kunne have betydet Champions League.

I Euro League røg jeg ud til anderlect i 2. knockout runde og vandt faktisk ALLE kampe i gruppespillet, hvor Liverpool, BATE og Galatasaray var med.

Cavani og Lavezzi blev mine store topscorere men Cavani er nu skadet med et brækket ben i 5 måneder og Lavezzi vil væk.......suk.....

Min økonomi er yderst stærk og jeg regner med at købe godt ind. Jeg regner også med at sælge Hamsik, da mange klubber er efter ham.

Jeg spiller en flad 4-4-2 eller en 4-4-2 hvor jeg skubber de to kanter op - det giver en god dynamik. 

I må MEGET gerne komme med idéer til spillere. Har overvejet Andrea Poli. Skal have nye forsvarsspillere, midtbanespillere og angribere.
Logged


Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Napoli
« Svar #24: 04 Mar 2011, 16:29 »

Napoli er et fedt hold og jeg er lige blevet færdig med min første sæson.
Jeg valgte at købe Lucas og Verratti og holdte det ved dét, så jeg har ikke brugt specielt mange penge. Derudover har klubben købt (før jeg kom til) en angriber, som jeg lige skal se an. Hans stats ser ikke synderligt fantastiske ud.

Det startede fint ud i ligaen, hvor jeg endte på en 6. plads og kun 4 point fra en CL plads - så JA, det var VIRKELIG tæt løb hele vejen!
Mit hold gik ned i mange kampe til sidst på sæsonen og scorede ofte kun 1 mål, og lukkede hurtigt et ind med det samme igen. Tabte bl.a. over 19, 20, hvilket med en sejr kunne have betydet Champions League.

I Euro League røg jeg ud til anderlect i 2. knockout runde og vandt faktisk ALLE kampe i gruppespillet, hvor Liverpool, BATE og Galatasaray var med.

Cavani og Lavezzi blev mine store topscorere men Cavani er nu skadet med et brækket ben i 5 måneder og Lavezzi vil væk.......suk.....

Min økonomi er yderst stærk og jeg regner med at købe godt ind. Jeg regner også med at sælge Hamsik, da mange klubber er efter ham.

Jeg spiller en flad 4-4-2 eller en 4-4-2 hvor jeg skubber de to kanter op - det giver en god dynamik. 

I må MEGET gerne komme med idéer til spillere. Har overvejet Andrea Poli. Skal have nye forsvarsspillere, midtbanespillere og angribere.

Det lyder meget ala min første sæson, bortset fra jeg lige sneg mig ind på 4 pladsen.
Lavezzi skal du bare holde på, husk at rose ham når han spiller godt, så du bliver favorit personale, og du vil ikke se flere problemer fra ham. Havde også lidt med ham i den første sæson, men det stoppede derefter  Smiley

Hamsik synes jeg du skal holde på, han kan godt gå hen og blive en af de vigtigste spillere i klubben.
Angående indkøb, kører du så efter nogen specielle principper? f.eks kigger jeg i mit spil kun efter spillere fra Italien, øst europa (pga. Hamsiks succes) Danmark (Der er min manager profil fra) Tyskland (Hentede ubevidst et par tyskere ind i første sæson med succes) Og så Argentina (Lavezzi/Maradona, need i say more?) og Uruguay (Cavani)

Eller går du bare efter de bedst mulige? Nu siger du at du mangler i hver kæde, hvis du sætter en prioriteringsliste op, på hvilke positioner du mangler mest, skal jeg gerne se hvad jeg kan gøre for at hjælpe. Og så er det ellers om at holde øje med transferlisten. Khedira fik jeg billigt efter første sæson bl.a
Logged


Rauling
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Napoli
« Svar #25: 05 Mar 2011, 14:54 »

Jeg kan fortælle at jeg fik Raul Meireless til billige penge og han har allerede været en vigtig spiller fra start. Mine spillere kan godt holde på bolden, men det er afslutningerne der kniber.

Så det er faktisk i angrebet at det står mest galt til og dernæst forsvaret.
Lavezzi skal jeg bare få rost godt som du siger og Cavani kommer jo på et tidspunkt, men der er jo lang tid til.
Kan ikke lige stave det helt præcist, men Quagiarella har jeg ikke set noget FANTASTISK fra endnu i den nye sæson? Hvad gjorde du med ham?
Jeg mangler en forsvarsspillere der virkelig træder igennem.
Jeg har desuden købt Logan Bailly på mål. Sanctis reddede mange vigtige mål, men han lavede også dumme fejl der kostede.

Til sidst vil jeg spørge om du stadig har savegamet og om du har nogle ss af de spillere du hentede?
Logged


Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Napoli
« Svar #26: 05 Mar 2011, 15:32 »

Jeg kan fortælle at jeg fik Raul Meireless til billige penge og han har allerede været en vigtig spiller fra start. Mine spillere kan godt holde på bolden, men det er afslutningerne der kniber.

Så det er faktisk i angrebet at det står mest galt til og dernæst forsvaret.
Lavezzi skal jeg bare få rost godt som du siger og Cavani kommer jo på et tidspunkt, men der er jo lang tid til.
Kan ikke lige stave det helt præcist, men Quagiarella har jeg ikke set noget FANTASTISK fra endnu i den nye sæson? Hvad gjorde du med ham?
Jeg mangler en forsvarsspillere der virkelig træder igennem.
Jeg har desuden købt Logan Bailly på mål. Sanctis reddede mange vigtige mål, men han lavede også dumme fejl der kostede.

Til sidst vil jeg spørge om du stadig har savegamet og om du har nogle ss af de spillere du hentede?

Quagliarella brugte jeg med stor stor succes som trequartista, inden jeg fik Rossi på en fri transfer til den rolle. Så solgte jeg ham for omkring de 100 mil til Barcelona.

Fordelen ved trequartista rollen til Q er at du får udnyttet hans stærke sider ved at lade ham få bolden en del og løbe rundt som det passer ham. Han kan ligge en god aflevering, og skyde fra distancen.

Til forsvaret kan du kigge på Musacchio, Otamendi, Fazio  Smiley

Jeg har stadig savegamet, det er jeg bestemt ikke færdig med. Jeg kan godt smide nogen ss op senere  Wink
Logged


Rauling
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Napoli
« Svar #27: 05 Mar 2011, 15:57 »

Det med screenshots ville jeg blive meget glad for! Gerne med hvem du har købt samt din taktik (start ellever).
Logged


Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Napoli
« Svar #28: 05 Mar 2011, 22:06 »

Det med screenshots ville jeg blive meget glad for! Gerne med hvem du har købt samt din taktik (start ellever).


Transfers
Sæson 1 http://img12.imageshack.us/img12/7806/napolitransfershistory.png
Sæson 2 http://img17.imageshack.us/img17/9425/napolitransfershistory2.png
Sæson 3 http://img806.imageshack.us/img806/9236/napolitransfershistory3.png + Q til Barca for 75m
Sæson 4 http://img42.imageshack.us/img42/2231/napolitransfershistory4.png
Sæson 5 http://img820.imageshack.us/img820/5761/napolitransfershistory5.png

Taktik
http://img836.imageshack.us/img836/6859/napolinapolitactics.png

Historie
http://img830.imageshack.us/img830/8830/napolihistorylandmarks.png
Serie A slutstillinger - 3-2-3-1. Mangler kun European Super Cup for at have hentet alle de mulige pokaler hjem til klubben

Faciliteter
http://img688.imageshack.us/img688/8683/napoliinformationfacili.png

Information
http://img827.imageshack.us/img827/4994/napoliinformationovervi.png
Jeg kan ikke huske om man har gæld fra starten, men ellers er det pga stadion køb.
Derudover kan det nævnes at jeg er 8 bedste på klub ranglisten, og nr 6 over de rigeste klubber.


Hvis der er andet du vil se eller høre om, siger du bare til  Smiley
Logged


Rauling
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Napoli
« Svar #29: 06 Mar 2011, 11:39 »

Fornemt!
Må lige se nærmere på alle de spillere.
Logged


Sider: 1 [2] 3 4 ... 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010