home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 223 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Når overlevelse ikke er nok # 3
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Når overlevelse ikke er nok # 3  (Læst 4419 gange)
Klangie
Gæst
 
Når overlevelse ikke er nok # 3
« : 13 Nov 2010, 20:25 »



Mølby fyret

AC Horsens og bestyrelsesformand Ole W. Rasmussen meddelte her til morgen til stor undren for fodbold danmark at samarbejdet med Johnny Mølby er blevet opsagt med øjeblikkelig virkning. En fyring man bestemt ikke havde set komme, da Mølby har haft en yderst god tid hos Den Gule Fare, hvor han blandt andet sørgede for at Horsens vendte tilbage til Superligaen efter et kort visit i landet næstbedste række.

Grunden til at Mølby og Horsens stoppede samarbejdet skulle efter sigende have været fordi der har været interne stridigheder på ledelses-gangene på CASA HORSENS ARENA. Mølby skulle have haft for store forventninger til transferbudget og andre økonomiske aspekter som ledelsen ikke kunne tilfredsstille og det medførte en fælles aftale om en fyring.

Hvem den nye træner bliver er stadig uvist, men bestyrelsesformand Ole W. Rasmussen har meddelt at man har en klar i kulissen og går ikke i panik men ser derimod lyst på fremtiden. Træner navne som er blevet nævnt som mulige afløsere har været Erik Rasmussen, den tidligere Horsens styrmand Allan Søgaard og Brøndby assistenten Kim Daugaard

« Seneste Redigering: 13 Nov 2010, 22:59 af GFK » Logged

Andreaskj
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Når overlevelse ikke er nok # 1
« Svar #1: 13 Nov 2010, 20:40 »

flot skrevet
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: Når overlevelse ikke er nok # 1
« Svar #2: 13 Nov 2010, 20:54 »

Fint skrevet og ved ikke om jeg følger, men kigger i hvertfald med i de næste par updates og gid det bliver Daugaard der får jobbet! :-)
Logged

Klangie
Gæst
 
Sv: Når overlevelse ikke er nok # 2
« Svar #3: 13 Nov 2010, 21:44 »



Ny træner præsenteret

Her, allerede få dage efter fyringen af Johnny Mølby, har Horsens her til formiddag præsenteret deres nye træner. Manden der skal overtage efter Mølby, bliver den tidligere Brøndby assistent, Kim Daugaard. Horsens har før haft held med at hente assistenter fra større klubber, da man fx. hentede Johnny Mølby i AGF og nu prøver man endnu en gang lykken med at give en assistent muligheden for at være cheftræner.

Kim Daugaard udtrykte stor glæde over ansættelsen i Horsens " Jeg er lykkelig over at have fået muligheden for at stå i spidsen for et superliga hold og jeg føler at Horsens er det rigtige sted at starte. Efter at have forhørt mig rundt omkring, blandt andet hos min tidligere chef Kent Nielsen, var jeg ikke i tvivl. Horsens kunne tilbyde alt hvad jeg ønskede og efterlyste "

Da samtalen drejede mod Daugaard og Horsens sæsonmål svarede Daugaard dette " Jeg vil ikke kun stille mig tilfreds med overlevelse, jeg vil overleve med maner. Top 8 er målet og det mener jeg og resten af staben er realistisk og vi vil gøre alt for at opfylde målet. Der er ingen tvivl om at Ligaen har første prioritet, men vi lægger os ikke ned i pokalen, vi vil så langt som muligt og så må vi se hvor vi ender. Pokalen er den nemmeste vej til europa"


Daugaards første test i ligaen bliver den 18. juli når de forsvarende mestre FC København gæster det jyske.
Logged

Andreaskj
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Når overlevelse ikke er nok # 2
« Svar #4: 13 Nov 2010, 21:52 »

Godt skrevet igen
Logged

Lasse Jatta
Gæst
 
Sv: Når overlevelse ikke er nok # 2
« Svar #5: 13 Nov 2010, 22:44 »

God læsning, og jeg følger da med. Også Spændene klubvalg, og gad vide hvad det bliver til for "den gule fare" Wink
Logged

Klangie
Gæst
 
Sv: Når overlevelse ikke er nok # 2
« Svar #6: 13 Nov 2010, 22:59 »




Transfers og Træningskampe

Sæsonopstarten er i fuld gang i Horsens, svingdøren har været i brug og holdopstillinger er blevet afprøvet. Efter et grundigt eftersyn af spillertruppen stod det hurtigt klart at Daugaard var på jagt efter forstærkninger. Den første spiller der blev hentet til Horsens, var en god gammel kending af Kim Daugaard, den nu tidligere Brøndby spiller, Daniel Stenderup kunne trække i Horsens trøjen for den nette sum af 35 k. Kun få dage efter var der gang i den igen, denne gang var det en angriber der kom under Daugaards vinger. Den ukendte amerikaner Marc Heider blev hentet i Kiel for 2,5 Millioner. Marc Heider, en spiller der er ukendt for hvis ikke alle så de fleste danskere, han er en amerikansk født tysker der har fået sin fodboldopvækst i Bremen. Umiddelbart er han udset til at gøre Gilberto Macena selskab på toppen, men konkurrencen er hård i angrebet så man skal aldrig sige aldrig for de andre angribere i truppen. Med Heiders ankomst udtrykte Jimmy Mayasi stor utilfredshed og bekymring om hans udsigter til spilletid, derfor lå det i kortene at han skulle skifte klub og da hollandske AGOVV bød 550 k, takkede Horsens pænt ja tak og Mayasi er nu fortid i det jyske.

Træningskampene er nu også færdigspillet og det var en bunke blandede resultater Daugaard og Horsens truppen kunne se tilbage på. Sejr over Fyn, uafgjort med Frederica og Strømsgodset, mens kampen mod AGF blev tabt. Spillet var dog opløftende og det ser ud som at ideal-opstillingen er fundet.




Logged

Andreaskj
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Når overlevelse ikke er nok # 3
« Svar #7: 13 Nov 2010, 23:09 »

Endnu engang fantastisk skrevet du har et perfekt ordvalg. Og du har valgt at skrive om en spændene blog forstæt det fantastiske arbejde for du gør det rigtig godt glæder mig til næste update.
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: Når overlevelse ikke er nok # 3
« Svar #8: 13 Nov 2010, 23:13 »

Jeg synes dog ikke at, dine indkøb er imponerende, men kigger alligevel lidt mere med..
Logged

Klangie
Gæst
 
Sv: Når overlevelse ikke er nok # 3
« Svar #9: 14 Nov 2010, 00:25 »

Ønsker folk en trupgennemgang, eller føler de at de kender holdet godt nok i forvejen og derfor bare skal gå videre til sæsonstarten
Logged

Andreaskj
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Når overlevelse ikke er nok # 3
« Svar #10: 14 Nov 2010, 00:30 »

Fint nok Smiley
Logged

Klangie
Gæst
 
Sv: Når overlevelse ikke er nok # 3
« Svar #11: 14 Nov 2010, 00:34 »

Tak for svaret. Men jeg tror ikke lige du fik læst mit spørgsmål ordentligt.
Logged

Andreaskj
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Når overlevelse ikke er nok # 3
« Svar #12: 14 Nov 2010, 00:35 »

Jo jeg forstod det udmærket godt. Hvorfor tror du da jeg misforstod det??
Logged

Klangie
Gæst
 
Sv: Når overlevelse ikke er nok # 3
« Svar #13: 14 Nov 2010, 00:36 »

fordi jeg spørger om i vil have en trupgennemgang eller om jeg skal gå direkte til sæsonstarten
Logged

jskovc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Når overlevelse ikke er nok # 3
« Svar #14: 14 Nov 2010, 00:53 »

Det er vel op til dig selv? Jeg vil personligt hellere høre lidt om dem du betegner som nøglespillere.

Når det så er sagt er der lige et par ting der undrer mig.

For det første forstår jeg ikke en klap af dit køb af Marc Heider? I forvejen er du i besiddelse af alsidige angribere. Som den hurtige dybdeløber har du Gilberto Macena, der er perfekt til dybe løb. Oven i det har du to talenter i Kenan Hajdarevic, og Casper Johansen, hvor den ene ganske vidst er udlejet, og sidst men ikke mindst har du den kropsstærke Kebe, der kommer tilbage fra sin skade omkring juletid. Og hvis du havde manglet en angriber, så havde du ikke behøvet at smide 2,5 mio efter en med de kvaliteter. Jeg har selv hentet Poul Hübertz til Horsens på fri transfer, og han passer glimrende ind på holdet. Men det er jo dit valg.

Det andet jeg lige vil kommentere på, er din måde at skrive bloggen på. Ikke at jeg skal blandet mig i hvordan du skriver din blog, men hvis du skal fange mig, så bliver du nødt til at få noget historie ind i bloggen, det bliver (i mine øjne) ALT for kedeligt at læse en blog, der udelukkende er fakta. Men det er naturligvis din blog så du bestemmer, og det vigtigste er at du hygger dig med den Smiley
Logged

"Du kan jo ikke stå og blaffe på landevejen uden en rygsæk og en studenterhue"
-Citat Jørgen Leth

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010