kuszman
|
|
Det tror jeg at jeg prøver
|
|
|
|
|
|
|
|
blomvikings
|
|
Det tror jeg at jeg prøver Super Meld gerne tilbage hvordan dit hold former sig
|
|
|
|
|
|
|
|
kuszman
|
|
Gør jeg Regner med at komme med nogle updates på holdet
|
|
|
|
|
|
|
|
blomvikings
|
|
Gør jeg Regner med at komme med nogle updates på holdet Super ! I will do the same !
|
|
|
|
|
|
|
|
kuszman
|
|
Super ! I will do the same ! Perfekt!
|
|
|
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
Jeg starter også et spil med dem Nogle der kan linke til en update hvor der er sugardaddy? Og er der nogle af jer som spiller med fremtidige handler, så de får Pastore i 2. sæson?
|
|
|
|
Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3
|
|
|
|
blomvikings
|
|
Jeg starter også et spil med dem Nogle der kan linke til en update hvor der er sugardaddy? Og er der nogle af jer som spiller med fremtidige handler, så de får Pastore i 2. sæson? Det er lige præcis det, mig og min kammerat gør
|
|
|
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
Er i nået til 2. sæson? Og hvordan tror i ikke at jeres økonomi kommer til at se ud?
|
|
|
|
Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3
|
|
|
|
blomvikings
|
|
Er i nået til 2. sæson? Og hvordan tror i ikke at jeres økonomi kommer til at se ud? Vi er kun lige startet med ligaen.. Men jeg regner da med at økonomien får et knæk efter sæsonen. Dog tror jeg ikke det bliver så slemt igen. Godt nok snakker vi 500 mio der ryger. Men så kommer TV-penge, Europa-penge(forhåbentligt) samt min suggardaddy meget gerne skulle lægge lidt i puljen
|
|
|
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
Hvordan stiller i op i 1.sæson?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
Kan se at du ikke spiller med opdatering
|
|
|
|
|
|
|
|
Schmidt
|
|
Kan se at du ikke spiller med opdatering Han får dem i 2. sæson som han også har skrevet lidt længere oppe
|
|
|
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
Narhh.. Hvilke franske talenter, alle bare talenter, kan man købe i 1. sæson, som kan gå ind og være profiler om nogle år?
|
|
|
|
|
|
|
|
JimmyGP
|
|
Jeg synes du har en del af dem selv.. så kig du bare på ungdomsholdet.. der er en to-tre stykker, der sagtens kan spille lique 1..
|
|
|
|
|
|
|
|