home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 282 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Paris SG
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: Paris SG  (Læst 20924 gange)
Langmach
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Paris SG
« : 12 Nov 2010, 16:20 »

Jeg har startet et save med Paris SG.. Jeg synes det er nogle vildt spændende spillere, og klubben har et godt ungdoms-system.

Er der nogle der har gjort sig erfaringer med klubben, eller bare den franske liga ??

Man starter med et transferbudget på omkring 30 mill .. Jeg har ikke gjort nogle handler endnu, jeg vil allerhelst købe unge talenter og så udvikler dem.

Jeg har købt Christian Benitez for 14 mill, han har spillet super i træningskampene, og scoret en del mål.

Min første betydningsfulde kamp var Mesterskabspokalen mod OM, vi vandt 3-1 - Virkelig en kanon start på sæsonen.


Mit mål med holdet er at gøre det væsentlig yngre, vi har den ældste trup i ligaen.

Kom glad med inputs .... Thumbs Up
« Seneste Redigering: 13 Nov 2010, 14:06 af Langmach » Logged

Januzaj
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Paris SG
« Svar #1: 05 Dec 2010, 15:31 »

Jeg er også lige startet med dem. Rigtig spændende hold synes jeg! Må komme med update senere!
Logged

Manchester United

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Paris SG
« Svar #2: 13 Jan 2011, 21:07 »

Kan nogle komme med en taktik, som fungerer? Jeg kan simpelthen ikke lave en taktik som kan hive sejre hjem, og for den sags skyld også mål...

Tabte til OM 3-0 og er lige blevet ydmyget 5-1 af Lille. Fatter ikke hvad jeg gør galt?!
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

datakrigaren
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Paris SG
« Svar #3: 03 Jun 2011, 03:32 »

Sygt der er så lidt der spiller med Paris, er et fantastisk hold at gå i krig med! Masser af gode mellemspillere og talenter, og så en klub der ligger midt i en storby med masser af historie, og burde have alle muligheder for at blive et storhold!

Man har ca 4.5 mio pund til at starte med, og Ceara røg direkte på porten så jeg havde 8.
Så hentede jeg lidt sager;
Sime Vrsaljko (måske FM2011's bedste signing fra start af spillet pga hans pris) 2,5 mio pund
Lukaku 8 mio pund
Belhanda 8 mio pund
Kara 750K pund

Alt er betalt over 48 måneder, og jeg regner med at kunne sælge et par angribere til vinterpausen så økonomien bliver holdt nogenlunde fornuftig, Mevlut Erdinc især kan man få en skilling for, og jeg har valgt kun at spille med en angriber.

                   Areola

Jallet/Vrsaljko Sakho Armand Tiene

                 Makelele
        Chantome     Bodmer

Nene                               Belhanda

              Hourau/Lukaku

Holdet bør bygges omkring især Nene der nærmest kunne spille top fodbold med de stats han har. Går og lejer med tanken om at sælge ham til næste sæson hvis jeg kan få en god skilling for ham, da han trods alt er 29.

Igang med Paris drenge, det er fedt! Smiley
Logged

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Paris SG
« Svar #4: 28 Jun 2011, 18:01 »

Nogle der stadig spiller med Parisholdet? Opstemt
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Paris SG
« Svar #5: 01 Jul 2011, 14:30 »

Nogle må da spille? Smiley
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Paris SG
« Svar #6: 01 Aug 2011, 12:23 »

Jeg skal netop til at begynde et spil med PSG, nogen der har nogle gode ideer til indkøb i starten? Og taktikker osv? Smiley
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Paris SG
« Svar #7: 02 Aug 2011, 08:26 »

Jeg er lige inden sæsonstart og har egentlig fået forstærkes mig betydeligt synes jeg Smiley
Jeg spiller med en update der er ens med FMF summerupdate, den eneste forskel ligger i at transferne er fremtidige. Altså følger alle de nye transfers datoen, så jeg først får dem efter 1 sæson Smiley

Mit hold so far:

MM: Coupet (Kører på sidste omgang)

FV-Auto: Armand (Mit bedste bud, men forventer forstærkninger næste sæson)
FH-Auto: Jallet
FC-Fors: Sakho
FC-Fors: Shawcross

MV Angr: Nene
MH Angr: ?? Giuly ?? (Der skal hentes forstærkning her)
MC-Def: Bodmer (Er starter lige nu, men har gode alternativer, og får jo også sissoko efter sæsonen)
MC-Auto: Chantome

AC.Skar: Erdinc
AC-Avan: Hoarau

Nyindkøb:

Shawcross
Kadlec
Vrsaljko

Håber på at forstærke mig på "MH" da jeg føler jeg mangler noget styrker især på den plads.
« Seneste Redigering: 02 Aug 2011, 08:28 af blomvikings » Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Paris SG
« Svar #8: 02 Aug 2011, 12:11 »

Jeg har haft PSG i tankerne et stykke tid og jeg har faktisk spillet med dem engang tidligere, hvor jeg droppede spillet fordi jeg fuckede det op... enough said.. Jeg tror jeg starter et nyt save i aften med patch 11.3.0 og tager den derfra.. klubben har jo masser af talent så jeg regner med at forfremme mange af ungdomsspillerne.. Thumbs Up

Min regler for mit PSG spil:
- Køb billigt - sælg dyrt
- Sats fransk - (Anden nationalitet med fransk statsborgerskab er også i orden)
- Sats på egen avl
- Kommer der f.eks. en dansker på ungdomsholdet må han maks blive i klubben i tre år før han skal sælges videre uanset om det er den næste Zidane, Messi, Maldini, Pelé eller Schmeichel.. Det er bare ærgerligt!!
- Øget fokus på økonomien! Det handler om at få grønne tal på bundlinjen koste hvad det vil!
- En spiller, der ikke ønsker at repræsentere Paris Saint Germain må ikke holdes i klubben mod sin vilje og skal sælges til højest bydende
- Ingen er større end klubben. Selv ikke træneren!!

Mål for sæsonerne:
1.
- Opnå medieplacering (9. plads?)
- Kvartfinaleplads i begge pokaler
- Minimum to spillere fra egen avl i start 11'eren
- Maks 15 spillere med anden nationalitet end fransk

2.
- Kval til EURO League
- Nå finalen i den ene af pokalturneringerne
- Minimun tre spillere fra egen al i start 11'eren
- Maks 10 spillere med anden nationalitet end fransk

3.
- top 4 placering i Lique 1
- Kvartfinalen i Euro League
- Vinder af pokalturnering
- Minimum 5 spillere af egen avl i start 11'eren
- Maks 5 spillere med anden nationalitet end fransk

Jeg har "nøjes" med tre sæsoner fordi det ville være en kæmpe bedrift at komme så langt i FM11.. Jeg håber på at det lykkes.. Er målene for svære/nemme? Hvad tænker i?
Logged

- Veni, vidi, vici -

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Paris SG
« Svar #9: 02 Aug 2011, 12:17 »

De ser duper gode ud, og jeg har faktisk sådan set aldrig spillet med direkte forventninger, så det kunne være at man skulle prøve dem af, igen Smiley
Men jeg har lige et spørgsmål. - Bruger i Coupet eller ham den unge målmand, i første sæson? - Og hvad med fremtiden?
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Paris SG
« Svar #10: 02 Aug 2011, 12:26 »

De ser duper gode ud, og jeg har faktisk sådan set aldrig spillet med direkte forventninger, så det kunne være at man skulle prøve dem af, igen Smiley
Men jeg har lige et spørgsmål. - Bruger i Coupet eller ham den unge målmand, i første sæson? - Og hvad med fremtiden?

Som det ser ud nu starter jeg med Coupet og bruger Areola i Cups'ne. Og så regner jeg stærkt med ham som starter fra næste sæson.

Dog får jeg selvfølgelig også nogle nye spillere efter sæsonen, bl.a. Sissoko, Siguru og Pastore ! Opstemt Så det ser godt ud. Dog er jeg nervøs for økonomien i næste sæson, eftersom at det i alt er omkring 500 mio for de nye spillere der kommer.
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Paris SG
« Svar #11: 02 Aug 2011, 12:45 »

Jeg regner med at Coupet skal være vejleder for Areola i første sæson og at Areola så får chancen i pokalturneringerne. . Men hvis han imponerer mig nok til træning og i pokalturneringerne kan jeg ikke afvise at jeg sætter ham på holdkortet frem for Coupet.. Wink

Blom: Damh det er mange penge.. Har du så solgt lidt ud for at lave lidt modvægt i regnskabet så det ikke kommer til at se helt så slemt ud på bundlinjen??
Logged

- Veni, vidi, vici -

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Paris SG
« Svar #12: 02 Aug 2011, 12:47 »

Blomvikings..
Hvilken transferupdate spiller du med?
Og har de også fået ham rigmanden i dit spil?
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Paris SG
« Svar #13: 02 Aug 2011, 12:51 »


Blom: Damh det er mange penge.. Har du så solgt lidt ud for at lave lidt modvægt i regnskabet så det ikke kommer til at se helt så slemt ud på bundlinjen??

Ja det er nemlig rigtig mange penge, så jeg SKAL med i CL for at det bare kan udligne lidt af det. Og så må jeg til den tid se hvad bestyrelsen siger til underskuddet Smiley

Blomvikings..
Hvilken transferupdate spiller du med?
Og har de også fået ham rigmanden i dit spil?

Jamen det er sådan set mere eller mindre den samme som FMF's egen update, dog har min ven jeg spiller med brugt tid på den så handlerne ikke er der til at starte med i spillet, men først sker efter den første sæson, altså at det følger virkeligheden rent tidsmæssigt.
Og ja PSG har en form for suggardaddy, så han putter forhåbentligt nogle penge i klubben.
Logged

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Paris SG
« Svar #14: 02 Aug 2011, 13:07 »

Men er det sikkert at Javier Pastore og de andre kommer til PSG i virkeligheden? Smiley
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Sider: [1] 2 3 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010