|
ulle94
|
|
Tak for forsøget, Men der sker det helt samme som før  Prøv evt. at slå din firewall fra, eller brug en anden browser.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ninja777
|
|
Er det ikke fordi , når du har downloaded filen, så åbner du den bare ? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nemeth
|
|
Er det ikke fordi , når du har downloaded filen, så åbner du den bare ?  Når jeg har trykket download går der få sekunder får den popper op nede i bunden af skærmen hvor jeg så enten skal trykke "Gem" eller "Kasser" . Der trykker jeg gem. Så begynder den at downloade og når den så er færdig trykker jeg blot på "boksen" hvorefter den der side åbner
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
The_Gerrard
|
|
Så er jeg sgu lige rykket op i første sæson 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
søgaard
Gæst
|
|
Nemeth: Den .xml fil skal bare smides ind i den sti, som er beskrevet på første side.. Ingen udpakning eller noget som helst.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nemeth
|
|
Nemeth: Den .xml fil skal bare smides ind i den sti, som er beskrevet på første side.. Ingen udpakning eller noget som helst.
Okay tak  - Prøver lige
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
The_Gerrard
|
|
Hvorfor er der kun 14 hold i 1. Divisionen i anden sæson?! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ulle94
|
|
- Oprykning til visatdivisionen √ - Oprykning til Superligaen √ 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ninja777
|
|
- Oprykning til visatdivisionen √ - Oprykning til Superligaen √  Tillykke  Jeg er godt i gang med anden sæson, og ligger pt. nummer 1 i 1. Division 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jonaspetersen93
|
|
Hvorfor er der kun 14 hold i 1. Divisionen i anden sæson?!  I 3. er der kun 12
|
|
|
|
|
|
Tidligere: Baloo38
|
|
|
|
|
ulle94
|
|
Nogle der kan anbefale en god angriber til superligaen? (:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
papi
|
|
Nogle der kan anbefale en god angriber til superligaen? (:
David Boysen gjorde det godt for mig alene på toppen Status på mit spil.. Kom i CL gruppespillet, men røg ud med et brag.. en sejr blev det til 2-0 over OM på hjemmebane.. Var i gruppe med Bayern, OM og Fenerbache.
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 25 Nov 2010, 22:37 af papi »
|
|
BJERREGAARD RAUS - Ingen over klubben
|
|
|
|
|
ulle94
|
|
David Boysen gjorde det godt for mig alene på toppen
Status på mit spil..
Kom i CL gruppespillet, men røg ud med et brag.. en sejr blev det til 2-0 over OM på hjemmebane.. Var i gruppe med Bayern, OM og Fenerbache.
Jeg har allerede David Boysen  Ville have købt Rafeal Sobis, men han blev solgt til zenit for næsen af mig  Men Mphela har dog scoret 42 mål i 50 kampe for mig 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
emil5417
|
|
Nogen der har fået udvidet Glostrup stadion eller fået bygget et ny ? Jeg er i 4 sæson og har kun fået udvidet med 2800 pladser i alt s:
|
|
|
|
|
|
Arsenal<3
|
|
|
|