|
Ninja777
|
|
Hvor mange er jer spiller på databasen, med stadion-navnet Ballerup Super Dome ? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
r-mand
|
|
Ikke mig, mit stadion hedder Glostrup Stadion. 
|
|
|
|
|
|
Supra Societatem Nemo
|
|
|
|
|
Ninja777
|
|
Kan jo være der er lidt forskel på databaserne, med hensyn til hvilke spillere man kan få til klubben 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marc2705
|
|
er der ikke nogle der kan uploade en god taktik, fordi kan simpelthen ikke få mit hold til at spille ordenligt, ingen der lige kan lægge en taktik op til download som er god til 1 div
|
|
|
|
|
|
 Lavet Af GadeFM
|
|
|
|
|
The_Gerrard
|
|
Jeg smider lige en masse op om mit hold lige om snart.. Begyndte igår 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marc2705
|
|
hvordan kan det være at jeg kan vinde 4-0 i pokalen mod et 1 div. hold, men vinder kun 1-0 eller taber til dem i ligaen :S
|
|
|
|
|
|
 Lavet Af GadeFM
|
|
|
|
|
Ninja777
|
|
Jeg smider lige en masse op om mit hold lige om snart.. Begyndte igår  Lyder godt. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
r-mand
|
|
Ser sgu godt ud Du har jo lejet et helt hold? Er det så med købsoption på nogen af dem eller?
|
|
|
|
|
|
Supra Societatem Nemo
|
|
|
|
|
Ninja777
|
|
Tænkte præcis det samme som R-mand  + hedder dit stadion, Ballerup Super Dome ? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
The_Gerrard
|
|
Jeg har lejet et helt hold + et reservehold. Haha  Der er ingen købsoption på dem, men jeg har lejet ALLE i to sæsoner uden at betale en øre for dem  Jeg har ikke ændret noget som helst ved databasen, så den hedder det som den gør fra start af 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
r-mand
|
|
Ja okay. Så har du jo så gjort et godt kup
|
|
|
|
|
|
Supra Societatem Nemo
|
|
|
|
|
Ninja777
|
|
Jeg har ikke ændret noget som helst ved databasen, så den hedder det som den gør fra start af  Kunne du ikke lige kigge under Information, og se hvad stadionnavnet er ?  Der er vidst uploadet 2 Databaser med AG København.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marc2705
|
|
det her spil er det mest mærkelige spil længe !!! - har LIGE vundet 4-0 over kolding FC i pokalen nu taber jeg 2-1 til dem i ligaen hvad sker der for det?
|
|
|
|
|
|
 Lavet Af GadeFM
|
|
|
|
|
Ninja777
|
|
Kan dine spillere ikke spille taktikken, måske... Prøvede f.eks. en taktik i OB, vandt første kamp 5-0, næste kamp taber jeg så 5-1....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|