home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 474 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Netcaféen
| | | | |-+  Superliga Netspil for de seriøse
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Superliga Netspil for de seriøse  (Læst 907 gange)
ChuckNorris
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Superliga Netspil for de seriøse
« : 10 Nov 2010, 13:56 »

Hej,

Går og pønser på at starte et netspil op i superligaen - hvis altså det har interesse. Jeg ville gerne bruge denne tråd til at prøve at skabe rammerne for et fedt netspil med høj involvering.

Jeg tænker et setup i stil med nedenstående, men er meget åben for jeres forslag!:

Lag 1-3. Tænker at dele ligaen op i 3 lag (hurtigt udkast, jeg mener vi skal blive enige om lagene):
Øversta lag med FCK, OB og Brøndby
2. lag med FCM, EfB etc...
3. lag med Lyngby, Sønderjydske etc.

Tanken med lagene er at lave restriktioner og bonuser.
Eks. Lag 1 - Max spillertrup størrelse, minimum antal DK spillere, maks antal udlændinge, minumum brug af talenter (eks. minimum 2 U20 spillere i startopstilling) Max antal indkøb (undtaget talenter U20) osv...

Eks. Lag 2 - Økonomisk bonus i form af: kvalificering til europæisk bold (10 mio cash injection via editor), top 3 placering i Superliga (8 mio cash injection), kvartfinale i pokal +2 mio, semi + 5 og finale +7 mio... osv (igen jeg er meget åben for idéer) (ingen transfer restriktioner)

Lag 3 - nogenlunde det samme, blot med større pengebonus end lag 2. (ingen transfer restriktioner) og evt. pengebonus for at undgå nedrykning.

Man kunne også overveje at låse for handler i første transfervindue, så får vi helt "ægte" (real life) trupper i første halvdel af sæsonen.

For at sikre flow i spillet:
Ingen flytning af kampe for tv (option i spillet), alle spiller på samme dag/tidspunkt
Force continue (aner ikke hvad det hedder hvis man spiller på dansk). Så snart 50% af folk har trykket klar, så har man 1 minut til at gøre sin tur færdig.

Lad mig se/høre om der er interesse i dette. Når vi har et setup klar finder vi spille tidspunkter. Men da jeg har et barn kan jeg ikke 'hoste' spillet før efter kl. 20.00. Men jeg tænker at vi spiller de dage hvor minumum 60-70% kan spille (afhængingt at hvor mange vi bliver)... Primært i hverdage.

Kom så ud af busken knøse



Logged

pati924
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Superliga Netspil for de seriøse
« Svar #1: 18 Nov 2010, 18:57 »

Er dette over Hamachi eller?
Logged

Andreaskj
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Superliga Netspil for de seriøse
« Svar #2: 20 Nov 2010, 21:53 »

Har i fået startet det og er er det over Hamachi?
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010