home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23477
  1 Bruger, 851 Gæster Online.

Nyeste Bruger: rune.saksager
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Skadestuen
| | | | |-+  Brug af Steam
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Brug af Steam  (Læst 1299 gange)
bbfb
Juniorspiller
**

Brug af Steam
« : 09 Nov 2010, 21:59 »

Jeg har problemer med mit cd-rom drev som ikke vil læse  manager cden. Min kones computer kan til gengæld godt læse den.

Jeg har aldrig brugt steam før, men har forstået at hvis jeg installerer på en com så kan jeg spille spillet på andre computere, er det rigtigt forstået.

KAn jeg installere spillet på min kones computer med min steam account, og så derefter logge på steam på min egen com, og så åbne spillet her. eller skal jeg også have spillet installeret på min egen som for at kunne det.

Vil jo gerne snart i gang med at spille... Og det er pænt frustrerende ikke at kunne spill dette fantastiske spil.
Jeg har gennem noget tid haft problemer med mit cd-rom-drev...

AaB all the way...

Thore
Manager

Sv: Brug af Steam
« Svar #1: 09 Nov 2010, 22:05 »

Du skal starte med at hente Steam ned på din egen computer, også lave en konto.

Når det er klaret åbner du steam og går ind i det der hedder biblioteket. Det er en liste over dine spil gennem steam. Så kan du trykke tilføj et spil nede til venstre. Der trykker du og vælger aktiver et produk på steam

Så kommer der en guide frem, hvor du så skal indtaste den nøgle du har fået med FM11. Den står hvis jeg husker rigtig bag på manualen.
Så er din kopi af FM11 aktiveret på steam, derefter kan du så downloade spillet gennem steam.

på den måde skal du slet ikke bruge DVD'en

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

bbfb
Juniorspiller
**

« Svar #2: 09 Nov 2010, 22:12 »

det er nok det min com er i gang med nu så. den skriver at spillet er klar om ca 3 timer... vi har ikke verdens hurtigste internetforbindelse .

AaB all the way...

Thore
Manager

« Svar #3: 09 Nov 2010, 22:15 »

det er nok det min com er i gang med nu så. den skriver at spillet er klar om ca 3 timer... vi har ikke verdens hurtigste internetforbindelse .

Den skal nok passe så, det fylder jo en del det skidt  Smiley
Men det smarte ved steam, er så at den selv opdatere spillet og at du kan gå hen på en hvilken som helst computer og logge på din steam konto, hvorefter du kan hente spillet ned på den computer

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

bbfb
Juniorspiller
**

« Svar #4: 09 Nov 2010, 22:17 »

Dejligt... Så kan jeg forhåbentligt snart komme til at spille

AaB all the way...

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010