home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23473
  0 Brugere, 778 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MaryDype7890
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Islandske klubber!
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 18 Udprint
Forfatter Emne: Islandske klubber!  (Læst 42814 gange)
hoegdk
Reserveholdsspiller

Sv: Islandske klubber!
« Svar #150: 04 Jun 2011, 21:18 »

VISA-Bikar er deres pokalturnering. Pepsideild karla er national ligaen og Ìslenska Frábær Bikar er Super cuppen.
Mærkeligt. i mit spil hedder det ligacup, Simadeildin(ligaen) og mestertunering (supercup)

SønderjyskE

Superliga: 2017-2025
Chl: Semifinale. 2026
Euro cup:Kvartfinale.
pokal tunering:[b]2013, 17, 18, 20, 24, 25

[b]Dato:
oktober, 2027

Aggergaard
Reserveholdsspiller

« Svar #151: 04 Jun 2011, 21:23 »

Mærkeligt. i mit spil hedder det ligacup, Simadeildin(ligaen) og mestertunering (supercup)

Hmm gode så vi må lige prøve at høre Petur på et tidspunkt hvilken en der er rigtig. Har du real name fix?

Far til tre...
Lily 13/04-08
Clara 11/02-11 RIP
Nicolai 12/11-12

Tid. Nehmo - Nu. Aggergaard

asj89
Gæst

« Svar #152: 04 Jun 2011, 21:24 »

Det er fordi at de navne Nehmo kommer med er det som de hedder IRL. Det er ligesom at Premier Division (FM navn) hedder Barclays Premier League IRL.

Aggergaard
Reserveholdsspiller

« Svar #153: 04 Jun 2011, 21:28 »

Ahh okay. Det må så være på grund af Real name fix.

Far til tre...
Lily 13/04-08
Clara 11/02-11 RIP
Nicolai 12/11-12

Tid. Nehmo - Nu. Aggergaard

Laziofan
Reserveholdsspiller

« Svar #154: 05 Jun 2011, 21:27 »

Keflavik

Første sæson: Ydest skuffende. Hentede en del spillere på fritransfer men de slog ikke til. Generelt fik jeg scoret utrolig mange mål, men lukkede samtidig mange ind. Blev slået ud i kvartfinalen i liga cuppen, røg i semifinalen i pokalen og endte skuffende som femmer i ligaen som dog var ydest tæt. Femte pladsen var virkelig skuffende idet jeg i det meste af sæsonen havde lagt 1 - 4 men desværre gik jeg til sidst kold og missede europæisk bold.

Anden sæson: Jeg fik lavet et par handler på et par vigtige positioner, og solgt min super gode venstre kant til FCM. Alligevel var holdet dog styrket meget. Startede skuffende ud ved at ryge i semifinalen til et dårligt hold i ligacuppen. I ligaen startede jeg meget solidt ud og var på et tidspunkt 10 - 2 - 2. Jeg gik dog ned ved at tabe fire kampe i træk. Jeg blev kort overhalet men så vendte bøtten igen og jeg tog den hjem med sølle et point! Cuppen blev ligeledes vundet over IA. Lækkert at skulle møde dem i finalen. Min vej til finalen var generelt rigtig let. Kun i semifinalen fik jeg et top 10 hold som var FH, som jeg hjemme slog stensikkert med 2 - 0.

Mine bedste spillere er helt klart Runarson og Sveinsson. Sveinsson blev desuden topscorer i år Smiley Forsvarstalentet S. Sveinsson har desuden udviklet sig rigtig godt og har spillet fast hele tiden. Han er dog meget ombejlet, men jeg prøver alt hvad jeg kan på at holde ham selvom det måske bliver nødvendigt at sælge ham for at få råd til ordentlige forstærkninger til CL kval.

Chamberlain15
Manager

« Svar #155: 05 Jun 2011, 21:33 »

Keflavik

Første sæson: Ydest skuffende. Hentede en del spillere på fritransfer men de slog ikke til. Generelt fik jeg scoret utrolig mange mål, men lukkede samtidig mange ind. Blev slået ud i kvartfinalen i liga cuppen, røg i semifinalen i pokalen og endte skuffende som femmer i ligaen som dog var ydest tæt. Femte pladsen var virkelig skuffende idet jeg i det meste af sæsonen havde lagt 1 - 4 men desværre gik jeg til sidst kold og missede europæisk bold.

Anden sæson: Jeg fik lavet et par handler på et par vigtige positioner, og solgt min super gode venstre kant til FCM. Alligevel var holdet dog styrket meget. Startede skuffende ud ved at ryge i semifinalen til et dårligt hold i ligacuppen. I ligaen startede jeg meget solidt ud og var på et tidspunkt 10 - 2 - 2. Jeg gik dog ned ved at tabe fire kampe i træk. Jeg blev kort overhalet men så vendte bøtten igen og jeg tog den hjem med sølle et point! Cuppen blev ligeledes vundet over IA. Lækkert at skulle møde dem i finalen. Min vej til finalen var generelt rigtig let. Kun i semifinalen fik jeg et top 10 hold som var FH, som jeg hjemme slog stensikkert med 2 - 0.

Mine bedste spillere er helt klart Runarson og Sveinsson. Sveinsson blev desuden topscorer i år Smiley Forsvarstalentet S. Sveinsson har desuden udviklet sig rigtig godt og har spillet fast hele tiden. Han er dog meget ombejlet, men jeg prøver alt hvad jeg kan på at holde ham selvom det måske bliver nødvendigt at sælge ham for at få råd til ordentlige forstærkninger til CL kval.

Rigtig dejligt med en update på dit spil, og tillykke med mesterskabet! Du skal godt nok være glad for at du ikke spiller med min update, da Hólmar Runarson spiller i FH, og Hördur Sveinsson spiller i Valur.

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Laziofan
Reserveholdsspiller

« Svar #156: 05 Jun 2011, 21:35 »

Tak! og jeg spiller FM10 med patch tre opdateringen Smiley

MFriis
Lilleputspiller
*

« Svar #157: 06 Jun 2011, 19:55 »

Gudjohnson til valur i 4 sæson  Opstemt kom i gruppespil i chl året før og fik derfor 25mil at købe for som jeg satte over i lønnen.

Chamberlain15
Manager

« Svar #158: 06 Jun 2011, 20:26 »

Gudjohnson til valur i 4 sæson  Opstemt kom i gruppespil i chl året før og fik derfor 25mil at købe for som jeg satte over i lønnen.

Fantastisk god handel! Ham skal du nok blive glad for, den ene sæson han nu holder ;-)

Så er klubben vel også blevet professionel, ikke? :-)

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

MFriis
Lilleputspiller
*

« Svar #159: 06 Jun 2011, 20:46 »

Jo det er vi blevet her til den kommende sæson. klubben afviste dog at udvide stadion  Ubeslutsom hvilket er virkelig iriterende, da der kun er plads til 1000 når man spiller chl grundet resten er ståpladser...  ticked off ved godt det er sent at begynde at poste men har først lige opdaget fmfreaks :-) har iøvrigt hentet en lækker regen spiller som real madrid har været ude efter

MFriis
Lilleputspiller
*

« Svar #160: 06 Jun 2011, 20:51 »

snakers
Ynglingespiller

« Svar #161: 06 Jun 2011, 21:38 »

Jeg har i 2. sæson vundet den islandske liga med Stjarnan Opstemt

Jeg valgte Stjarnan da det er en af mine venners barnfomsklub og jeg ikke kendte nogen hold på island

Lortenshit
Gæst

« Svar #162: 07 Jun 2011, 21:03 »

Virkelig underligt kampprogram Peace Fra midt maj til midt september, og så er der fri resten af året eller hvad?  crazy

Chamberlain15
Manager

« Svar #163: 07 Jun 2011, 22:09 »

Virkelig underligt kampprogram Peace Fra midt maj til midt september, og så er der fri resten af året eller hvad?  crazy

Jeps. Så gælder det bare om at få opbygget en god trup til den næste sæson, samt spille nogle venskabskampe.

Lortenshit
Gæst

« Svar #164: 09 Jun 2011, 21:26 »

Fuuuck jeg tabte munden (øhh kæben) da jeg så skærmen på computeren! Havde lige ordnet noget, og så kommer jeg indtil det her!

http://gratisupload.dk/vis_billede/61214/

Den vildeste kamp jeg har oplevet i FM 11, selvom der er mange at vælge imellem!
« Seneste Redigering: 10 Jun 2011, 18:47 af Lortenshit » Logged

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 18 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010