home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:39:03 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23343
  0 Brugere, 246 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: Angelo90R
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Hjælp fra Bestyrelsen?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Hjælp fra Bestyrelsen?  (Læst 1544 gange)
blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Hjælp fra Bestyrelsen?
« : 09 Nov 2010, 10:13 »

Nu har jeg flere og flere gange set nogen skrive at de fik hjælp fra bestyrelsen i forbindelse med en handel.
Er det noget man anmoder om eller hvordan foregår det?

Kunne i evt. vise det vha. SS ?

Tak Smiley
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Hjælp fra Bestyrelsen?
« Svar #1: 09 Nov 2010, 10:18 »

Hvis spilleren er en realistisk mulighed at hente, og ville være at se som en forbedring af din trup - så kan du ude til højre i vinduet hvor du kan byde, få en knap til at spørge bestyrelsen om at tage over for dig, og handle - givet altså at de vurderer der er penge til at lave omtalte handel, og at de ser spilleren som realistisk at anskaffe. Syntes selv de plejer at være hooked på idéen lige så snart det drejer sig om en spiller mine scouts vurdere til 4 stjerner eller mere - dog er de mere strikse end assistent træneren er det, omkring hvad der er realistisk, desværre.

Ville gerne skaffe dig et screenshot, men har lige lukket spillet ned så det må vente til senere hvis ikke en anden har lagt et ud inden.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hjælp fra Bestyrelsen?
« Svar #2: 09 Nov 2010, 10:26 »

Hvis spilleren er en realistisk mulighed at hente, og ville være at se som en forbedring af din trup - så kan du ude til højre i vinduet hvor du kan byde, få en knap til at spørge bestyrelsen om at tage over for dig, og handle - givet altså at de vurderer der er penge til at lave omtalte handel, og at de ser spilleren som realistisk at anskaffe. Syntes selv de plejer at være hooked på idéen lige så snart det drejer sig om en spiller mine scouts vurdere til 4 stjerner eller mere - dog er de mere strikse end assistent træneren er det, omkring hvad der er realistisk, desværre.

Ville gerne skaffe dig et screenshot, men har lige lukket spillet ned så det må vente til senere hvis ikke en anden har lagt et ud inden.

Okay lyder som en superfed feature. Grunden til jeg ikke selv har set det, er at jeg ikke rigtig er startet med at spille endnu.
Men det vil jeg da prøve af Smiley

Tak for forklaringen
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Hjælp fra Bestyrelsen?
« Svar #3: 09 Nov 2010, 10:43 »

Prøvede selv med Chris Eagles jeg gerne ville have til Leicester... Men bestyrelsens svar var at de hellere ville bruge pengene på flere forskellige spillere.
Logged

requim
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hjælp fra Bestyrelsen?
« Svar #4: 09 Nov 2010, 11:00 »

Hvis det er større handler kommer muligheden op. For mig skete det ved at jeg forsøgte at købe Adler fra Leverkusen og da de afslog mit tilbud, så foreslog de at jeg fik bestyrelsen til at handle for mig, da det var en stor handel. Og så gik de ind og bød og ordnede kontrakt med spilleren, uden jeg gjorde noget. Da det overskred mit budget var jeg nødt til at have en samtale med klubben om vigtigheden af at hente denne spiller, men de endte altså med at bøje sig.
Synes det er en rigtig fed feature!
Logged

Glory, Glory Man United - As The Reds Go Marching On, On, On!

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hjælp fra Bestyrelsen?
« Svar #5: 09 Nov 2010, 15:04 »

Synes ikke helt at funktionen virker optimalt. Har nemlig oplevet modsatte. Med Atletico havde jeg transferbudget på 60 mio, og en balance på 220 mio.. Da jeg bad bestyrelsen om at hjælpe med at skaffe Arteta til klubben, pungede de dumt ud med 192,5 mio., mens jeg selv havde fået dem ned på en pris omkring 110 mio..
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Kongesoennen7
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hjælp fra Bestyrelsen?
« Svar #6: 09 Nov 2010, 15:35 »

Jeg enig med dig Swizz CataR. Da jeg brugte samme funktion i City ( crazy ) gav de 740 mio. for Fabregas og 370 for Chiellini. Det gik ikke rigtigt udover mig, da jeg var City, men helt klart overpriser der bliver givet ud dér.
Logged

RasmusA12
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hjælp fra Bestyrelsen?
« Svar #7: 09 Nov 2010, 18:17 »

hej Smiley
er der ikke nogle der kan ligge et ss op af det? Smiley
tak på forhånd Peace
Logged

Den aktive manager/den dovne manager
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=39735.0

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010