home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:07:25 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I dag kl. 19:41:44 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 848 Gæster Online.

Indlæg: 1132893 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen
| | | | |-+  Pres mere på, standard, afvent mere?
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Pres mere på, standard, afvent mere?  (Læst 1960 gange)
Know112233
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Pres mere på, standard, afvent mere?
« : 08 Nov 2010, 16:48 »

Hej Smiley

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvad i spiller med? Pres mere på, standard eller afvent mere?

Jeg kan godt lide at presse mere på, men jeg syntes aldrig at jeg får bolden  Thumbs Up

Og så den kampforberedelse der.. Hvad skal man sætte den ''arbejdshyrde'' til?  Jeg har sat den til meget høj i opstarten, og holdet forståelse for hinanden. Men inde i sæsonen, hvor meget skal man så sætte den til? lav?
Logged

bromberg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Pres mere på, standard, afvent mere?
« Svar #1: 08 Nov 2010, 21:28 »

JEg sad igår og skulle se hvor meget forskel der der ligger på netop det at presse og afvente. Der opdagede jeg at man skal vælge det man vil 2 gange før den registrere det. Eller dvs det skal jeg ihvertfald hele tiden gøre..

Prøv lige at se om skærme af baren rykker sig første gang du beder den om det
Logged

requim
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Pres mere på, standard, afvent mere?
« Svar #2: 09 Nov 2010, 11:23 »

Jeg synes ikke det har den store effekt, men det der fungerer for mig er i individuelle spiller indstillinger at sætte alle til tæt markering. Så lykkes det ofte for mig at modtage bolden højere oppe på banen Smiley
Logged

Glory, Glory Man United - As The Reds Go Marching On, On, On!

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Pres mere på, standard, afvent mere?
« Svar #3: 09 Nov 2010, 11:29 »

Endnu en gang Smiley

Hvorfor ikke poste indlægget i Taktik-tråden??
Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Pres mere på, standard, afvent mere?
« Svar #4: 11 Nov 2010, 22:34 »

Låner lige den her tråd.

Er jeg den eneste der synes lige meget hvad man gør, så står ens spillere bare fuldstændig stille som et par træningskegler? Jeg spiller med Brøndby og vil gerne have et højt pres spil, men lige meget hvordan jeg stiller mine indstillinger, så står min spillere bare og venter på at modstanderen spiller bolden ind i fødderne på dem, eller så bagge hele holdet til de står foran kanten af feltet. Det er utroligt frustrerende! Jeg har sat holdet til at presse mere og spille med høj forsvarskæde, sætte spillerinstrukserne på pres mere. Men der sker ikke en skid! Lige meget hvad jeg sætter indstillingerne på, så står mine spillere som en flok træningskegler! Nogen der kan hjælpe?

Og mens vi er i gang? Er der så en der kan hjælpe mig med en taktik på dødbolde? Har indtil videre lukket 10 mål ind, hvor 9 af dem er efter hjørnesparket, hvilket er lige til at tude over..
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Pres mere på, standard, afvent mere?
« Svar #5: 13 Nov 2010, 11:16 »

Låner lige den her tråd.

Er jeg den eneste der synes lige meget hvad man gør, så står ens spillere bare fuldstændig stille som et par træningskegler? Jeg spiller med Brøndby og vil gerne have et højt pres spil, men lige meget hvordan jeg stiller mine indstillinger, så står min spillere bare og venter på at modstanderen spiller bolden ind i fødderne på dem, eller så bagge hele holdet til de står foran kanten af feltet. Det er utroligt frustrerende! Jeg har sat holdet til at presse mere og spille med høj forsvarskæde, sætte spillerinstrukserne på pres mere. Men der sker ikke en skid! Lige meget hvad jeg sætter indstillingerne på, så står mine spillere som en flok træningskegler! Nogen der kan hjælpe?

Og mens vi er i gang? Er der så en der kan hjælpe mig med en taktik på dødbolde? Har indtil videre lukket 10 mål ind, hvor 9 af dem er efter hjørnesparket, hvilket er lige til at tude over..

Først og fremmest, så må man ikke glemme at det er et spil. Så der kan være forskel fra det visuelle og til hvad du har sat dine indstillinger til. Så selvom det måske ikke bliver vist ordentligt at du presser, så er det jo ikke nødvendigvis ensbetydende med at din taktik ikke fungere (fejl i programmeringen af spillet) Så man må aldrig stole blindt på det visuelle i spillet.

Når det er sagt, så kan det måske også have noget at gøre med at dine spillere simpelthen ikke er i stand til at lægge så stort et pres på dine modstandere. Det kræver jo en enorm stor fysisk kapacitet at lægge pres på modstanderen igennem en hel kamp, og det er kun forståeligt hvis dette påvirker spillerne i sådan en grad, at de bliver for fysisk udmattede til at klare opgaven.

Angående dødbolde, så prøv evt. og læg mærke til hvor det er de score fra. Forreste stolpe, bagerste stolpe, eller måske centralt? er det deres højeste spiller, eller er det måske en lav spiller osv? prøv at se om der er en fællesnævner for hvordan målene går ind, og hvilken "type spiller" der score. Kan du finde frem til det, så er dine chancer for at counter det også langt større..



 
Logged

KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Pres mere på, standard, afvent mere?
« Svar #6: 13 Nov 2010, 11:31 »

Låner lige den her tråd.

Er jeg den eneste der synes lige meget hvad man gør, så står ens spillere bare fuldstændig stille som et par træningskegler? Jeg spiller med Brøndby og vil gerne have et højt pres spil, men lige meget hvordan jeg stiller mine indstillinger, så står min spillere bare og venter på at modstanderen spiller bolden ind i fødderne på dem, eller så bagge hele holdet til de står foran kanten af feltet. Det er utroligt frustrerende! Jeg har sat holdet til at presse mere og spille med høj forsvarskæde, sætte spillerinstrukserne på pres mere. Men der sker ikke en skid! Lige meget hvad jeg sætter indstillingerne på, så står mine spillere som en flok træningskegler! Nogen der kan hjælpe?

Og mens vi er i gang? Er der så en der kan hjælpe mig med en taktik på dødbolde? Har indtil videre lukket 10 mål ind, hvor 9 af dem er efter hjørnesparket, hvilket er lige til at tude over..

Tag et kig under Match Preparation/Kampforberedelse og se hvor godt de forstår dit system. Der er 8 områder og det kan være at de ganske enkelt ikke forstår konceptet helt endnu.

Ellers har Guldbrand fat i noget af det rigtige. Det kan jo simpelthen være, at dine spillere ikke er nogle der egner sig til at spille et højt presspil.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010