home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23576
  0 Brugere, 674 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kilmenjerAtogs
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Stevenage - NEW & IMPROVED
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Stevenage - NEW & IMPROVED  (Læst 1532 gange)
r0tlisbrgr
Ynglingespiller

Sv: Stevenage Borough
« Svar #15: 17 Aug 2006, 11:24 »

Glæder mig allerede...  :-)

jotak =)

august er nu også opdateret ind i et indlæg så det er pænt og ikke gør nogen sure Opstemt

-r0tlisbrgr                                                                                                                                                                     stål er for evigt

Brodtgaard
Manager

Sv: Stevenage Borough
« Svar #16: 17 Aug 2006, 11:25 »

hehe

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

r0tlisbrgr
Ynglingespiller

Sv: Stevenage - NEW & IMPROVED
« Svar #17: 17 Aug 2006, 16:42 »

---

UPDATE:

Oktober
Seks kampe i denne måned.

---

NEWS:

Der er lodtrækning til LDV Vans Trophy, men Stevenage trækker et L1 hold: Carlisle United.
De ligger godt nok nummer 18 i Coca Cola League One, men ser stadigvæk skræmmende ud for et Stevenage-mandskab der kigger langt efter stats over 15.

---

NORTHWICH-STEVENAGE 1. oktober

Arslan er tilbage i start-opstillingen, der forøvrigt er udnævnt til "den nye stærkeste".

4-4-2: GK Stiel, DR Fuller DL Horwood DC Gier+Laker, MC Broad+McKenna AMR Williams AML Sullivan, FC Thorpe+Arslan

Tony Thorpe gør det til 12 mål i 12 kampe i det 12. minut (coincidence? I think not!!!), og Joe Broad tjener endelig lidt af sit transfergebyr ind 8 minutter senere med scoringen til 0-2.

Lige efter pausen er Thorpe på spil igen ved fjerneste stolpe og kan skubbe bolden i mål til 3-0.

McKenna får skrabet et rødt kort til sig i 55. minut, men med 3 mål ned er sejren i hus alligevel.

Det bliver selvfølgelig også hjulpet af Stamp's fantastiske scoring på et kontra-angreb sidst i 70 minutterne.

Denne sejr sender Stevenage op på 5. pladsen og vi er dermed med i kvalifikationen (indtil videre Peace).

SLUTSTILLING 0-4

---

NEWS:

Stiel igen i landsholdslejr.

---

STEVENAGE-KIDDERMINSTER 8. oktober

Stiel er så i Schweiz, og McKenna har jo karantæne fra sit røde kort. Det betyder at Bulman er tilbage på den defensive midtbane og at der er debut til 17-årige målmands-talent Billy Byford.

4-4-2: GK Byford, DR Fuller DL Horwood DC Gier+Laker, MC Broad+Bulman AMR Williams AML Sullivan, FC Thorpe+Stamp

Det er dog en tæt første halvleg uden de store chancer. Holdet spiller fint men ikke imponerende. Stamp har en kæmpe-chance lige før pausen men gør alt det forkerte.

Vi burde have vundet kampen, men det er åbenbart meget svært at ramme målene på Broadhall Way.

SLUTSTILLING 0-0

---

BURTON-STEVENAGE 15. oktober

4-4-2: GK Stiel, DR Fuller DL Horwood DC Gier+Laker, MC Broad+Bulman AMR Williams AML Sullivan, FC Thorpe+Arslan

Holdet spiller som det efterhånden er blevet vanlig stil godt sammen, og får sig også et par halvstore chancer.
Flere af dem tilfalder vores danske helt, Mustafa Arslan, og i det 20. minut lykkes det for ham at veksle en af dem til et mål.

Men, the horror, Thorpe bliver skadet. Han kommer godt nok til at blive savnet. Også selv om han måske kun er skadet et kvarter Peace
Stamp kommer ind i stedet og starter med at spille Arslan fuldstændigt frit, men dansk-tyrkeren brænder.
Omkring 40. minut gør Stamp det dog selv til 0-2

Både Arslan og Stamp fordobler deres score i starten og midten af 2. halvleg. Stevenage spiller som mestre i en fantastisk kamp med masser af chancer og mål.

SLUTSTILLING 0-4

---

NEWS:

Thorpe skadet imellem 3 uger og to måneder. Horwood er ude mellem to og fire uger.

Jeg har trukket et dårligt hold fra min egen division i The FA Cup, Northwich. De skal bare have røvfuld...

---

STEVENAGE-CARLISLE (LDV VANS TROPHY) 18. oktober

4-4-2: GK Stiel, DR Fuller DL Perpetuini DC Gier+Laker, MC Broad+Bulman AMR Williams AML Sullivan, FC Stamp+Arslan

Det er så det store slag mod millionærerne fra League One Peace

I løbet af første halvleg sætter Stevenage sig faktisk ganske udmærket på spillet, og der kommer også et par chancer. Dog ingen 100% og heller ingen scoringer.

I det 55. minut gør Broad sig dog temmeligt negativt bemærket ved at lave endnu en perfekt dyb stikning til en modstander. Jörg Stiel er chanceløs endnu en gang og Carlisle er foran. Totalt unfair, men bolden er jo rund...

Det var dermed et kort ophold gjorde i Vans Trophy i år... men den eneste prioritet er også oprykning til League Two.

SLUTSTILLING 0-1

---

NEWS:

Klubben kører med underskud!!
Det skal så også lige siges at der var 4.000 € mere på kontoen end på transfer-budgettet, så nogen rig klub er det altså ikke. Lad os håbe der kommer lidt gevinst-penge senere for hvis jeg ikke får råd til spillere i min forhåbentlige oprykning til League Two så er jeg, på engelsk, fucked...

---

STEVENAGE-NORTHWICH (FA CUP 4. round qualifying) 22. oktober

4-4-2: GK Stiel, DR Fuller DL Perpetuini DC Gier+Laker, MC Broad+Bulman AMR Williams AML Boyd, FC Stamp+Arslan

Der skal følges op på sejren fra sidste møde, og Stamp gør det da også i fin stil til 1-0 efter et kvarter.

Ellers har Arslan et par fine chancer der dog ikke giver kasse.

Defensiven ser bedre og bedre ud. Der bliver ikke givet meget ved dørene.

10 minutter efter pausen banker super-fløjen Danny Williams et flot mål ind.

SLUTSTILLING 2-0

---

NEWS:

Ydermere har folk i pressen lavet lidt statistik over mine transfer-vaner, og det viser sig at jeg har signet ikke mindre end 17 spillere for den ringe sum af 40.000 €. Opstemt

14.000 € blev desuden inkasseret efter sejren i FA cuppen.

Jeg trækker Grimsby fra League Two i FA cuppens første runde. De ligger lige over mig, men jeg mener bestemt mit hold er bedre. Den SKAL vindes. Om ikke andet så for pengene Peace

Uundværlige højre back Barry Fuller er skadet mellem 5 dage og 3 uger.

---

STEVENAGE-SOUTHPORT 29. oktober

Med Fuller ude må 31-årige lorte-back Warner prøve at gøre jobbet. Det er noget pis men hvad skal man gøre...

4-4-2: GK Stiel, DR Warner DL Perpetuini DC Gier+Laker, MC Broad+Bulman AMR Williams AML Boyd, FC Stamp+Arslan

I det 30. minut brillierer den venstre angrebs-side. Fra erstatnings-venstre back Perpetuini ligger en perfekt stikning til Boyd, der smukt spiller Stamp fri. Stamp er ikke sen til i bedste stil at smadre bolden over i den fjerneste hjørne fra en meget spids vinkel. Virkelig et fantastisk mål.

Arslan har i det 65. minut et ambitiøst skud på mål, men det sejler så seriøst forbi at det giver indkast... Han gør det dog godt igen med en Jon Dahl-inderside 5 minutter senere, efter meget flot opspil, igen i venstresiden.

SLUTSTILLING 2-0

---

Det afrunder så denne update, hvor liga-kampene jo gik noget bedre end i september.

Stevenage ligger nu på en meget overraskende 4. plads i National Conference med 28 point efter 15 kampe. Målscoren hedder 27-11 så det er i høj grad accepteret.
Jeg har vundet 8, spillet 4 uafgjort og tabt 3, og har nu 5 point op til direkte oprykning. Der er 4 point ned til den falske side af play-off stregen.

På trods af sin skade fører Tony Thorpe stadigvæk scorings-charten (dog kun med en enkelt pind).

---

Ses d. 1. december Smiley

---

-r0tlisbrgr                                                                                                                                                                     stål er for evigt

Brodtgaard
Manager

Sv: Stevenage - NEW & IMPROVED
« Svar #18: 17 Aug 2006, 16:56 »

Flot - men det bliver nok svært at vinde over Grimsby uden dine (uundværlige) skadede spillere. Men held og lykke med det.

Det bliver spændende      Thumbs Up

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Sider: 1 [2] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010