home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:07:25 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 19:41:44 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 749 Gæster Online.

Indlæg: 1132893 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen
| | | | |-+  Kampforberedelse
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Kampforberedelse  (Læst 2375 gange)
Anden_ark
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Kampforberedelse
« : 07 Nov 2010, 17:55 »

Jeg har tænkt på en ting.
Når du overtage en ny klub, så skal dine spillere vende sig til de taktiske tiltag i taktikken du laver som manager. Du kan sætte arbejdsbyrden op og ned. Jo højere den er, jo mere kommer det til at gå udover trænningsniveauet i den skemalagte trænning.

Vil det så sige at når under kampforberedelse står flydende ved alle de taktiske elementer, så er der ingen grund til at arbejdbyrden er på gennemsnitlig? For jo lavere den er, jo mere træning for dine spillere og de vil derfor hurtigere udvikle sig.

Min kunklusion er her at i opstartsfasen skal man bruge en høj arbejdsbyrde på at få taktikken i vinkel. Derefter skal den sættes ned på lav eller meget lav, for at få det mest ud af spillernes potentialle.

Har jeg misforstået dette?
Logged


vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kampforberedelse
« Svar #1: 07 Nov 2010, 17:56 »

Når alt er oppe på fuld, skal du bare sætte den ned, det virker i hvert fald for mig Peace
Logged

Anden_ark
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Kampforberedelse
« Svar #2: 07 Nov 2010, 17:58 »

Når alt er oppe på fuld, skal du bare sætte den ned, det virker i hvert fald for mig Peace

Det var også det jeg selv ville mene. Men det kunne jo godt være at der var andre der havde erfaringer med det modsatte  Thumbs Up
Logged


rolighed99
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Kampforberedelse
« Svar #3: 08 Nov 2010, 15:56 »

Den måde jeg har forstået det på er at det som du siger er en god ide i opstartsfasen at have den på høj, og derudover har jeg sat den til "holdets forståelse for hinanden", da der er kommet nye spillere til der skal lære at spille med de andre, samt at jeg har en forestilling om at det også gør det lettere at lære taktikkerne på den måde.
Når opstartsfasen er ovre er det også min forestilling at det er godt at sætte den lavere. Derudover kan den sættes op hvis der er noget der overhovedet ikke fungere, såsom det defensive eller offensive spil, og ellers sætte fokus punkter efter hvor man er svagest.
Logged




Know112233
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Kampforberedelse
« Svar #4: 12 Nov 2010, 22:16 »

Hvad betyder ''arbejdshyrde'' egentlig? Er det i kampen hvor meget man skal arbejde eller?
Logged

alex_champen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Kampforberedelse
« Svar #5: 12 Nov 2010, 22:34 »

Hvad betyder ''arbejdshyrde'' egentlig? Er det i kampen hvor meget man skal arbejde eller?

Arbejdshyrde er vel en hyrde der arbejder Smiley
Arbejdsbyrde derimod er hvor meget man arbejder på det gældende emne, f.eks. offensive løb, eller holdets forståelse for hinanden Smiley
Logged

Know112233
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Kampforberedelse
« Svar #6: 12 Nov 2010, 22:39 »

Arbejdshyrde er vel en hyrde der arbejder Smiley
Arbejdsbyrde derimod er hvor meget man arbejder på det gældende emne, f.eks. offensive løb, eller holdets forståelse for hinanden Smiley

nååår Smiley tak for det!
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010