home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 457 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Talent udvikling i jeres klub
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Talent udvikling i jeres klub  (Læst 10822 gange)
Breezer
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Talent udvikling i jeres klub
« : 07 Nov 2010, 00:38 »

Hej med jer.

Jeg sidder her selv og er jo igang med et save med FCK.

Hvor jeg bl.a. har lagt en plan at jeg i hverfald bliver i klubben 3 sæsoner (hvis alt går som forventet).
Derfor har jeg self. også lagt lidt ekstra energi og tid i talent udviklingen i klubben, og bedt om at udvidde ungdomsafdelingen med success.

Men jeg tænker på,

Hvordan gør i i jeres save, bruger i generelt meget tid på talent udvikling, eller leder i bare på markedet efter de spillere der er ved at "blomstre"

Råd, Tips osv. gives gerne også.

Men vil self. også høre hvad i andre gør Wink
Logged


Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Talent udvikling i jeres klub
« Svar #1: 07 Nov 2010, 00:42 »

Jeg spiller med Manchester United og jeg lægger rigtig meget vægt på talenter. Indtil videre har jeg kun købt unge spillere, og glæder mig rigtig meget til de kommende sæsoner  Smiley
Jeg køber dem gerne før de for alvor slår igennem. Jeg er dog også kræsen, jeg kigger kun på spillere som min talentspejdere mener kan blive til noget
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

AMRDK
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Talent udvikling i jeres klub
« Svar #2: 07 Nov 2010, 00:45 »

Nu hvor du er FCK, har du vel også økonomisk opbakning?
Du har talenterne, men skal måske hente nogle virkelig dygtige trænere som kun tager sig af dit U-hold:

- Moniz fra Red Bull Salzburg er en mega dygtig ungdomstræner. Måske den bedste i spillet?
- Poul Erik Andreasen fra AaB er kendt et yderst stort stykke ungdomsarbejde... har været med til at udvikle Wurtz, Silberbauer, Wichmann og flere.

Og husk at "hovedtræneren" som du vælger for dit U-hold skal være dygtig i "Taktisk viden".
Det gavner resultaterne på banen Smiley

Det var bare nogle af mine råd - tag dem til dig, eller lad vær!

Logged

Breezer
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Talent udvikling i jeres klub
« Svar #3: 07 Nov 2010, 00:47 »

Nu hvor du er FCK, har du vel også økonomisk opbakning?
Du har talenterne, men skal måske hente nogle virkelig dygtige trænere som kun tager sig af dit U-hold:

- Moniz fra Red Bull Salzburg er en mega dygtig ungdomstræner. Måske den bedste i spillet?
- Poul Erik Andreasen fra AaB er kendt et yderst stort stykke ungdomsarbejde... har været med til at udvikle Wurtz, Silberbauer, Wichmann og flere.

Og husk at "hovedtræneren" som du vælger for dit U-hold skal være dygtig i "Taktisk viden".
Det gavner resultaterne på banen Smiley

Det var bare nogle af mine råd - tag dem til dig, eller lad vær!
Hvor vælger man "hovedtræneren" for U holdet?


Det er self. råd jeg sagtens kan bruge, det med hvilke trænere der er gode, har jeg ik sat mig ind i, så tak for tippet Wink
« Seneste Redigering: 07 Nov 2010, 00:50 af breezerdk » Logged


AMRDK
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Talent udvikling i jeres klub
« Svar #4: 07 Nov 2010, 00:54 »

Hvor vælger man "hovedtræneren" for U holdet?

Holdinstillinger > U19 > "Hold styres af"
Logged

Breezer
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Talent udvikling i jeres klub
« Svar #5: 07 Nov 2010, 00:58 »

Holdinstillinger > U19 > "Hold styres af"

Ah ja, true..

Spørgsmål mere..

Hvad skal en ungdomstræner generelt have af gode stats?
Når det er ungdoms spillere.
Logged


Dalla
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Talent udvikling i jeres klub
« Svar #6: 07 Nov 2010, 01:08 »

Han skal være god i 'arbejde med ungdomsspillere' Ellers er det bare ligesom en normal træner  Wink
Logged

25 maj 2005, Istanbul.  liverpool F.C - AC Milan 3-3 (3-2) Den mest legendariske kamp i historiebøgerne !


jgc
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Talent udvikling i jeres klub
« Svar #7: 07 Nov 2010, 14:20 »

Problemet er bare at bestyrrelsen i FC ikke mener der er brug for flere trænere..
Yderligere er flere af dem der er der i starten utroligt ringe.. Skuffet

Har selv været ude for at opsige størstedelen af trænerstaben, for så at finde ud af at der stadig ikke ønskes flere trænere  ticked off

irriterende !
« Seneste Redigering: 07 Nov 2010, 14:28 af jgc » Logged

Gosu_power
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Talent udvikling i jeres klub
« Svar #8: 07 Nov 2010, 14:29 »

Er det bedre at have trænere der fokuserer udelukkende på førsteholdet, og udelukkende på ungdomsholdet, end at have trænere der hjælper til på begge hold?
Logged

George Gillet: »Hvis Rafa (Liverpool-manager Rafael Benitez) siger, han ønsker at købe Snoogy Doogy, har han vores fulde støtte«. Grin

Schmidt
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Talent udvikling i jeres klub
« Svar #9: 07 Nov 2010, 14:31 »

Er det bedre at have trænere der fokuserer udelukkende på førsteholdet, og udelukkende på ungdomsholdet, end at have trænere der hjælper til på begge hold?

Vil jeg også rigtig gerne vide.
Logged

earno
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Talent udvikling i jeres klub
« Svar #10: 10 Nov 2010, 13:26 »

jeg plejer at have de unge spiller 14-20 år på bænken på mit første hold og så sælge de gamle bænkespiller. også husk at sætte vejleder på din unge spiller og giv dem passer af spille tid i ligaen og i CHL Smiley
min bænk med FCk
« Seneste Redigering: 10 Nov 2010, 13:40 af earno » Logged

Chelsea fan siden 11. maj 2003
Fm 07-08-10-11-12-13 allstar hold

cech(08)
kolodin(11)-mertesacker(07)-ömer tropak(08)-abate(13)
medo(09)-Tymoschuk(C)(08)-ambrosini(12)
podolski(12)-kozak(13)-gignac(08)

bænk:
marcelo(07)
drogba(10)
kuzmanovic(09)
ramlal(12)
lebohang(07)

The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Talent udvikling i jeres klub
« Svar #11: 10 Nov 2010, 13:31 »

Jeg vil også gerne vide hvad forskellen er på ungdomstrænere, førsteholdstrænere og alm. trænere?
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Talent udvikling i jeres klub
« Svar #12: 10 Nov 2010, 13:40 »

jeg plejer at have de unge spiller 14-20 år på bænken på mit første hold og så sælge de gamle bænkespiller. også husk at sætte vejleder på din unge spiller og giv dem passer af spille tid i ligaen og i CHL Smiley
min bænk med FCk


Her skal man huske, at ikke alle spillere er gode vejledere.. De spillere der som oftest udvikler sig mest, er dem der har høje værdier i "Arbejdsstyrke" og "Målrettethed", især den sidste.

En måde at hæve "Målrettethed" på er ved at lade en spiller med høj målrettethed vejlede din unge spiller. Især kan anbefales en værdi på 18-20, da spilleren da som oftest har mentaliteten "Profesionel" Smiley Dette har jeg haft rigtig gode erfaringer med Smiley
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Talent udvikling i jeres klub
« Svar #13: 10 Nov 2010, 13:41 »

Jeg vil også gerne vide hvad forskellen er på ungdomstrænere, førsteholdstrænere og alm. trænere?

Almindelige trænere hjælper med at træne både førstehold og ungdomshold. Ungdomstrænere beskæftiger sig kun med ungdomsholdet, og førsteholdstrænere kun med førsteholdet.

Hvorvidt man "mister" noget af effekten ved at bruge almindelige trænere ved jeg ikke.
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

smed1977
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Talent udvikling i jeres klub
« Svar #14: 10 Nov 2010, 13:55 »

Jeg plejer at skide højt og helligt på mit ungdomshold. Hvis jeg får en god u-spiller op på ungdomsholdet (min. 3 stjerner i potentielle evner), så bliver han smidt op på førsteholdet med det samme. Det samme gør de talenter jeg køber i alderen 15-17 år. De SKAL være i 1. holds truppen. Jeg har ikke på noget tidspunkt set en spiller i min u-trup blive en stjerne der. De bliver stjerner ved at få kampe på 1. holdet. Jeg har adskillige gange haft spillere der er gået direkte fra vidunderdrenge til verdensklassespille re når de fyldte 21 år. Talenter skal have spilletid på højeste niveau. Ellers ender de som evighedstalenter.

Men hvis du vil bruge U-holdet så gør det, og det er da også sjovest hvis det virker. Jeg har bare ALDRIG haft succes med u-holdet lige gyldig hvor gode/dyre trænere du har gående der.
Logged

Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi  2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010