home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:15:38 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
I dag kl. 18:46:23 Kenitho Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23428
  1 Bruger, 633 Gæster Online.

Indlæg: 1132887 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: fera22
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Glædestråden FM11
0 Brugere og 22 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 96 97 [98] 99 100 ... 130 Udprint
Forfatter Emne: Glædestråden FM11  (Læst 304164 gange)
Ganso
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #1455: 01 Jun 2011, 21:05 »

I 3. sæson med Bordeaux. Er godt igang med at gøre hele holdet så fransk som muligt (2. nationalitet tæller også).
Jeg kan pt stille op med en værdig startopstilling, hvoraf 9 af starterne er franske. Det skal dog lige pointeres, at denne opstilling er værdig til at udfordre hold som Lyon og Marseille.
Ligger nr. 2, bare 1 point efter Lyon på 1. pladsen. Spillet er flydende og jeg spiller med et generelt godt flow. Købet af Ninis og M'vila har virkelig været vigtige, samtidig med at købet Nolan Roux har været direkte sindsygt.
Lyder til at være et spændende save du har gang i  Smiley Kan man få et SS af Nolan Roux og holdet evt?
Roux er blevet vanvittig i mit save, han har netop været med til at sikre Monaco CL titlen og bomber bare konstant. Ville selv ønske jeg havde ham  Skuffet
Logged


MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #1456: 01 Jun 2011, 21:08 »

Har lige spillet min første sæson færdig med AC Milan, og NØJ FOR EN GYSER!!! Med syv runder tilbage, lå jeg nummer fire, 9 point efter Palermo, 7 efter Inter og 2 efter Juventus. Men med syv sejre på stribe, blandt andet 4-2 ude mod Inter og 2-1 hjemme over Palermo, hentede jeg pointene, på sidste spilledag. Dog krævede det Palermo ville tabe point ude mod allerede nedrykkede Cesena, samtidig med jeg skulle vinde over Parma hjemme på San Siro. Her var hvad det endte med:


Og så lige et SS af den sidste spillerunde, der var MEGET tæt!


Logged

dreamdrea
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #1457: 01 Jun 2011, 21:13 »

Har lige spillet min første sæson færdig med AC Milan, og NØJ FOR EN GYSER!!! Med syv runder tilbage, lå jeg nummer fire, 9 point efter Palermo, 7 efter Inter og 2 efter Juventus. Men med syv sejre på stribe, blandt andet 4-2 ude mod Inter og 2-1 hjemme over Palermo, hentede jeg pointene, på sidste spilledag. Dog krævede det Palermo ville tabe point ude mod allerede nedrykkede Cesena, samtidig med jeg skulle vinde over Parma hjemme på San Siro. Her var hvad det endte med:


Og så lige et SS af den sidste spillerunde, der var MEGET tæt!





super godt gået , må vi se holdet  og hvem der har scoret osv Smiley?
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #1458: 01 Jun 2011, 21:17 »

Har lige spillet min første sæson færdig med AC Milan, og NØJ FOR EN GYSER!!! Med syv runder tilbage, lå jeg nummer fire, 9 point efter Palermo, 7 efter Inter og 2 efter Juventus. Men med syv sejre på stribe, blandt andet 4-2 ude mod Inter og 2-1 hjemme over Palermo, hentede jeg pointene, på sidste spilledag. Dog krævede det Palermo ville tabe point ude mod allerede nedrykkede Cesena, samtidig med jeg skulle vinde over Parma hjemme på San Siro. Her var hvad det endte med:


Og så lige et SS af den sidste spillerunde, der var MEGET tæt!




Hvis ikke du har hoppet og danset efter den her runde er der noget galt.. Hvor er det da vildt at Palermo ikke formår at nakke Cesena og du så nupper Parma med 2-1  Wink STORT tillykke  Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #1459: 01 Jun 2011, 21:28 »


super godt gået , må vi se holdet  og hvem der har scoret osv Smiley?

Det kan du tro.

Hvis ikke du har hoppet og danset efter den her runde er der noget galt.. Hvor er det da vildt at Palermo ikke formår at nakke Cesena og du så nupper Parma med 2-1  Wink STORT tillykke  Thumbs Up
Hoppet og danset? funny Hvis mine forældre havde været hjemme, så havde de sendt mig direkte på den lukkede, gik helt amok, da min målmand, De Gea, reddede en friløber i overtiden, og samtidig Palermo sluttede 0-0 Opstemt
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #1460: 01 Jun 2011, 21:34 »

Det kan du tro.

Hoppet og danset? funny Hvis mine forældre havde været hjemme, så havde de sendt mig direkte på den lukkede, gik helt amok, da min målmand, De Gea, reddede en friløber i overtiden, og samtidig Palermo sluttede 0-0 Opstemt


Hehe.. Det skal man da når man vinder et mesterskab og specielt på den facon, som du lige har været i gennem.. Og hey.. der er der meget hyggeligt på den lukkede.. har været der masser af gange..  Djævel som personale.. Thumbs Up Men hvor er det da en fed måde at gøre det på.. du har sikkert skidt grønne grise, at Parma-spilleren stormede ned mod De Gea og så piller han den.. FUCK hvor er det nice..

Btw. lækkert hold.. bliver spændende at følge..  Wink Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #1461: 01 Jun 2011, 21:39 »

Hehe.. Det skal man da når man vinder et mesterskab og specielt på den facon, som du lige har været i gennem.. Og hey.. der er der meget hyggeligt på den lukkede.. har været der masser af gange..  Djævel som personale.. Thumbs Up Men hvor er det da en fed måde at gøre det på.. du har sikkert skidt grønne grise, at Parma-spilleren stormede ned mod De Gea og så piller han den.. FUCK hvor er det nice..

Btw. lækkert hold.. bliver spændende at følge..  Wink Thumbs Up
Skidt grønne grise? det må squ alligevel være årets underdrivelse Opstemt
Men har primært haft fokus på at skifte plejehjemmet ud med lidt yngre spillere, samtidig med der beholdes lidt rutine i form af Thiago Silva, Pirlo, Zlatan og Robinho, krydret det med Vrsaljko, Kadlec, M'Vila, De Gea og Kevin. Har allerede nu underskrevet forhåndskontrakt med tre brasilianere, samt Philipp Klement, Enzo Zidane og Alexis Sanchez, hvoraf de sidste tre kommer til næste sæson.

Btw. Vandt lige 4-2 over Juventus i pokalturneringen efter forlænget, hvor Kadlec, Vrsaljko og Zlatan scorede. Ergo the double med FC Plejehjem i første sæson Peace
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #1462: 01 Jun 2011, 21:43 »

Skidt grønne grise? det må squ alligevel være årets underdrivelse Opstemt
Men har primært haft fokus på at skifte plejehjemmet ud med lidt yngre spillere, samtidig med der beholdes lidt rutine i form af Thiago Silva, Pirlo, Zlatan og Robinho, krydret det med Vrsaljko, Kadlec, M'Vila, De Gea og Kevin. Har allerede nu underskrevet forhåndskontrakt med tre brasilianere, samt Philipp Klement, Enzo Zidane og Alexis Sanchez, hvoraf de sidste tre kommer til næste sæson.

Btw. Vandt lige 4-2 over Juventus i pokalturneringen efter forlænget, hvor Kadlec, Vrsaljko og Zlatan scorede. Ergo the double med FC Plejehjem i første sæson Peace

Smukt.. Så enkelt kan det siges..  Thumbs Up

Edit: hvor mange penge har man til at rydde op på plejehjemmet i første sæson?
Logged

- Veni, vidi, vici -

MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #1463: 01 Jun 2011, 22:03 »

Smukt.. Så enkelt kan det siges..  Thumbs Up

Edit: hvor mange penge har man til at rydde op på plejehjemmet i første sæson?
Puha, mener jeg fik 320 millioner, fordi jeg noget risikabelt sagde jeg ville vinde mesterskabet. Men ellers var det vidst 250 millioner for titeludfordrer Smiley men efter nogle salg af de gamle og løntunge herrer, så fik jeg lidt flere penge at muntre mig med Smiley
Logged

jackie94
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #1464: 01 Jun 2011, 22:06 »

Skidt grønne grise? det må squ alligevel være årets underdrivelse Opstemt
Men har primært haft fokus på at skifte plejehjemmet ud med lidt yngre spillere, samtidig med der beholdes lidt rutine i form af Thiago Silva, Pirlo, Zlatan og Robinho, krydret det med Vrsaljko, Kadlec, M'Vila, De Gea og Kevin. Har allerede nu underskrevet forhåndskontrakt med tre brasilianere, samt Philipp Klement, Enzo Zidane og Alexis Sanchez, hvoraf de sidste tre kommer til næste sæson.

Btw. Vandt lige 4-2 over Juventus i pokalturneringen efter forlænget, hvor Kadlec, Vrsaljko og Zlatan scorede. Ergo the double med FC Plejehjem i første sæson Peace

Enzo Zidane? Hvordan?
Logged

MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #1465: 01 Jun 2011, 22:10 »

Enzo Zidane? Hvordan?
Øh, jeg sendte et tilbud på ham, de accepterede og han accepterede kontrakten? :b
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #1466: 01 Jun 2011, 22:18 »

Øh, jeg sendte et tilbud på ham, de accepterede og han accepterede kontrakten? :b
Han mener hvordan du har fået ham med i dit spil. Her ville det nok være en god ide at forklare at du har hentet en custom db, osv.
Logged

welbz is dat guy

MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #1467: 01 Jun 2011, 22:20 »

Han mener hvordan du har fået ham med i dit spil. Her ville det nok være en god ide at forklare at du har hentet en custom db, osv.
Når, troede faktisk han var med i standard patchen, sorry Ubeslutsom
Men spiller med en database herinde fra, kan ikke lige huske hvad den hedder
Logged

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #1468: 01 Jun 2011, 22:22 »

Når, troede faktisk han var med i standard patchen, sorry Ubeslutsom
Men spiller med en database herinde fra, kan ikke lige huske hvad den hedder

tror det er denne her, den bruger jeg i hvert fald
Logged

Tidligere: Baloo38

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #1469: 02 Jun 2011, 14:37 »

Jeg glæder mig over en rigtig god start i mit nye spil med FC Köln.

Jeg er på tredjepladsen i Bundesligaen efter 2 kampe og er videre til 2. runde i pokalen.
Jeg har hentet:
Ewerthon (tidligere Zaragoza, Espanyol og Dortmund), Fri
Jonatas (tidligere Espanyol), Fri
Espen Ruud fra OB, 13 Mio.
Achmed Soukouna (tidligere Toulouse), Fri
Gil fra Cruzeiro, 7,25 Mio.
Jorge Wagner (tidligere Betis og Sao Paulo), Fri
Jason Culina fra Gold Coast United (tidligere PSV og Ajax), 1,4 Mio.
Danilo Ferreira ungt Brasiliansk talent som Inter, Liverpool og en masse andre store klubber i Europa tilbød kontrakt, men som jeg sikrede mig.
Taufic Guarch fra Estudiantes Tecos, 14 Mio.
Og så kommer Erick Torres fra Chivas d. 19.1.2011, 20 Mio.
Logged


Sider: 1 ... 96 97 [98] 99 100 ... 130 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010