|
Seller95
|
|
Det lyder sku som noget af et spil du har gang i der, Newcastle! Imponerende at du kan bevare lysten! 
|
|
|
|
|
|
Arsenal <3
|
|
|
|
|
Ready123
|
|
Cristiano Ronaldo som skarpretter sammen med 2 andre angribere der bytter plads gir sku mange kasser til den mand :O 17 kampe 33 mål og kun 3 af dem er på straffespark 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cpg
|
|
Dejligt at det denne gang lykkedes at undgå nedrykning i Superligaen med Fremad Amager! Ligaen: http://oi51.tinypic.com/15gdrvn.jpgLige nu er jeg favorit til at få jobbet hos nedrykkede AC Horsens som har fyret Johnny Mølby. Jeg har lavet den regel at jeg skal acceptere alle tilbud så hvis jeg får tilbuddet accepterer jeg. Men jeg vil også have det fint med ikke at blive tilbudt jobbet da jeg har bygget et interessant hold op i Fremad Amager.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Swizz CataR
|
|
The Saints from League One - Southampton  Er for nylig startet med samme hold. En vildt fed oplevelse, de er sq fede at spille med. Personligt har jeg forsøgt mig med en taktik ala Uniteds, da jeg lidt synes man har en "fattigmands-Rooney" i Lambert, set ud fra hvilke favorittræk han har  Indtil videre er det da også blevet til 13 sejre af 15 mulige i ligaen. 
|
|
|
|
|
|
DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!
|
|
|
|
|
cpg
|
|
Dejligt at det denne gang lykkedes at undgå nedrykning i Superligaen med Fremad Amager! Ligaen: http://oi51.tinypic.com/15gdrvn.jpgLige nu er jeg favorit til at få jobbet hos nedrykkede AC Horsens som har fyret Johnny Mølby. Jeg har lavet den regel at jeg skal acceptere alle tilbud så hvis jeg får tilbuddet accepterer jeg. Men jeg vil også have det fint med ikke at blive tilbudt jobbet da jeg har bygget et interessant hold op i Fremad Amager. Jeg fik jobbet i AC Horsens som jeg skal have tilbage i Superligaen. Truppen: http://oi55.tinypic.com/2rp2pl4.jpg
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 15 Maj 2011, 00:23 af cpg »
|
|
|
|
|
|
|
JimmyGP
|
|
Er for nylig startet med samme hold. En vildt fed oplevelse, de er sq fede at spille med. Personligt har jeg forsøgt mig med en taktik ala Uniteds, da jeg lidt synes man har en "fattigmands-Rooney" i Lambert, set ud fra hvilke favorittræk han har  Indtil videre er det da også blevet til 13 sejre af 15 mulige i ligaen.  Meget.. .Så går det godt det ikke helt hos mig, men det kommer derhen af.. tror vi starter skidt op og slutter kanon af.. det ser sådan ud indtil videre..  Lambert er SÅ meget en fattigmands-Rooney.. Ham er jeg nød til at holde fast i på vej til PL.. vil gerne teste ham der, men helst med the Saints..  Jeg fører i øvrigt League efter de første 30 runder (runde 30 er i gang pt. men fører 3-0 på udebane hos Colchester efter 32 minutters spil)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JimmyGP
|
|
Ja tak.. Så sikrede man sig lige Josh McEachran og Michael Knightley på lejekontrakter de næste tre måneder uden at bruge en krone.. Ohh yeah.. håber specielt sidstnævnte bliver glad for at spille for Southampton for så kunne han da godt være en mulig handel værd hen over sommeren..  Det er altid dejligt med to ekstra reserver de næste 15 kampe.. bare ærgerligt at sidste spillerunde kommer til at foregå uden dem..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jonaspetersen93
|
|
Lukaku og Chris Wood til FCK til 3. sæson for samlet 18 mio skal sige at alle 18 er brugt på.... Wood altså lukaku skifter gratis
|
|
|
|
|
|
Tidligere: Baloo38
|
|
|
|
|
Duffk90
|
|
Lukaku og Chris Wood til FCK til 3. sæson for samlet 18 mio skal sige at alle 18 er brugt på.... Wood altså lukaku skifter gratis
screenshot or it didn't happen...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jonaspetersen93
|
|
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 15 Maj 2011, 16:47 af baloo38 »
|
|
|
|
|
|
|
JimmyGP
|
|
League One, runde 40
Southampton - Petersborough 4-3 0-1 Baxter '2 1-1 Davenport '5 2-1 Lallana '15 2-2 Baxter '44 3-2 Chamberlain '80 3-3 Baxter '84 4-3 Davenport '90+4
I direkte duel om førstepladsen trak vi os sejrigt ud med en fuldfortjent 4-3 sejr og er nu to point foran vores modstander inden de sidste seks kampe. Der er ni point ned til playoff pladserne.. Hvis ikke vi spiller Championship i næste sæson bliver jeg meget skuffet.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Duffk90
|
|
hold dog op; lukaku plejer Altid at blive af Arsenal i mine spil :I
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jonaspetersen93
|
|
må da også sige at jeg slet ikke havde regnet med det, nu bliver der ryddet lidt ud af de gamle spillere og Dame bliver måske kun en sæson endnu eller kommer an på hvordan han spiller
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JimmyGP
|
|
Jeg fortsætter lige mit spammeri.. 
Johnstone's Trophy finalen
Southampton - Burton Albion 2-0 1-0 Lambert '28 2-0 Chaplow '37
En dejlig aften på Wembley udmøntede sig i sæsonens første trofæ og nu ligner vi altså virkelig et hold i fremgang.. DEJLIGT <3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|