Lausus
|
|
I hvert fald Englands bedste 
|
|
|
|
|
|
|
|
cpg
|
|
Så er 2. division vest vundet med Fremad Amager  ! Målsætningen var bare en placering i den bedste halvdel. Nu venter en alt for spændende kamp mod FC Fyn om oprykning. http://oi53.tinypic.com/726d0k.jpgRigtig dejligt efter et skidt ophold i Portugal i 1. sæson. Desværre er økonomien usikker men bestyrelsesformande n lytter til tilbud så det bliver spændende om klubben bliver overtaget.
|
|
|
|
|
|
|
|
Highbury
|
|
Efter den kommende sommerpause tæller mit angreb navne som: Ibrahimovic (Købt for 10.5 mio dkr og skal kun ha' 220.000 i løn) Tevez Robin van Persie Suárez Rossi (kommer til på fri transfer) Lukaku (overvejer at sælge ham, da han ikk har fået succes og ikk har udviklet sig specielt meget) Synes det er et ret så giftigt angreb jeg har samlet 
|
|
|
|
|
|
|
|
kuszman
|
|
Efter den kommende sommerpause tæller mit angreb navne som: Ibrahimovic (Købt for 10.5 mio dkr og skal kun ha' 220.000 i løn) Tevez Robin van Persie Suárez Rossi (kommer til på fri transfer) Lukaku (overvejer at sælge ham, da han ikk har fået succes og ikk har udviklet sig specielt meget) Synes det er et ret så giftigt angreb jeg har samlet  Det er da et okay angreb 
|
|
|
|
|
|
|
|
Baztik
|
|
Efter den kommende sommerpause tæller mit angreb navne som: Ibrahimovic (Købt for 10.5 mio dkr og skal kun ha' 220.000 i løn) Tevez Robin van Persie Suárez Rossi (kommer til på fri transfer) Lukaku (overvejer at sælge ham, da han ikk har fået succes og ikk har udviklet sig specielt meget) Synes det er et ret så giftigt angreb jeg har samlet  Hvad år er du i? - Regner med du er Arsenal.
|
|
|
|
|
|
|
|
Baztik
|
|
Vandt Community Shield, Carling Cuppen, og Barclays Premier League i min første sæson med Chelsea.
Er i finale - har spillet dem -, i både FA Cuppen og CL, men vil ikke afsløre hvad de 2 kampe endte da jeg pt. blogger om mit hold.
|
|
|
|
|
|
|
|
cpg
|
|
Så er 2. division vest vundet med Fremad Amager  ! Målsætningen var bare en placering i den bedste halvdel. Nu venter en alt for spændende kamp mod FC Fyn om oprykning. http://oi53.tinypic.com/726d0k.jpgRigtig dejligt efter et skidt ophold i Portugal i 1. sæson. Desværre er økonomien usikker men bestyrelsesformande n lytter til tilbud så det bliver spændende om klubben bliver overtaget. Efter 0-0 hjemme og en 3-1 sejr ude er vi rykket op i 1. division  ! På 2 sæsoner er mit omdømme gået fra lokalt til regionalt og nu til nationalt  ! Det er også dejligt at være i Fremad Amagers favoritpersonale efter bare en sæson i klubben!
|
|
|
|
|
|
|
|
kuszman
|
|
Efter 0-0 hjemme og en 3-1 sejr ude er vi rykket op i 1. division  ! På 2 sæsoner er mit omdømme gået fra lokalt til regionalt og nu til nationalt  ! Det er også dejligt at være i Fremad Amagers favoritpersonale efter bare en sæson i klubben! Tillykke med det  går du efter at gøre dem til danske mestre eller vil du videre? 
|
|
|
|
|
|
|
|
cpg
|
|
Tillykke med det  går du efter at gøre dem til danske mestre eller vil du videre?  Tak. Jeg har lavet den regel at jeg skal acceptere alle jobtilbud og kontrakttilbud uden forhandlinger så nu må vi se hvad det ender med. Jeg tror ikke at jeg får noget tilbud fra andre klubber før jeg har fået klubben op i superligaen og overlevet første sæson.
|
|
|
|
|
|
|
|
ZhotLog
Gæst
|
|
 Første CL kamp for West Ham nogensinde  Det gik lidt over forventning...
|
|
|
|
|
|
|
|
Bendtner_23
|
|
Så formåede jeg at vinde den Kinesiske 1. division B med Guangzhou med fem kampe tilbage! Efter 19 kampe er der kommet 16 sejre, to uafgjorte og et nederlag!
|
|
|
|
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead
|
|
|
|
Highbury
|
|
Hvad år er du i? - Regner med du er Arsenal.
Ja, jeg er Arsenal. Skal igang med sæsonen 2013-2014. Men Ibrahimovic sprang fra i sidste øjeblik, ved ikk om jeg gider prøve at forhandle igen... har som nævnt en okay angrebskvartet i forvejen.
|
|
|
|
|
|
|
|
r-mand
|
|
 Første CL kamp for West Ham nogensinde  Det gik lidt over forventning... SMUKT! ganske enkelt smukt. Også over Fc Barcalona, kunne ikke være bedre! 
|
|
|
|
Supra Societatem Nemo
|
|
|
|
FredrikLeander
Gæst
|
|
Eden Hazard og Christian Eriken er konger for mit Ajax hold!
|
|
|
|
|
|
|
|
cpg
|
|
At sælge sin 3. bedste venstre back for 350.000 når man lige er rykket op i 1. division er ikke helt skidt  . Til gengæld blev Kayke som Aab har hentet i virkeligheden hentet for næsen af os.
|
|
|
|
|
|
|
|