home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Sep 2024, 22:40 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 659 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Glædestråden FM11
0 Brugere og 32 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 63 64 [65] 66 67 ... 130 Udprint
Forfatter Emne: Glædestråden FM11  (Læst 303080 gange)
Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #960: 26 Feb 2011, 01:08 »

Er selv Braga  Smiley Men som Manchester United fan bliver man da en lille smule glad for hvordan tabellen så endte med at se ud  Peace

Her: http://i53.tinypic.com/28vda51.jpg

Hvorfor får Liverpool ikke en EL plads ved at blive nr. 6? Men det gør Blackburn?
Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #961: 26 Feb 2011, 01:08 »

ikke dårligt hvilke navne har du hentet?

Griffiths for at nævne den vigtigste! Smiley Han laver faktisk ikke andet end at score mål.
Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

kanok
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #962: 26 Feb 2011, 10:53 »

Så nåede jeg 1. januar og det er lig med uddelingen af års-awards:

Cristiano Ronaldo - Vinder af Guldbolden, Årets spiller i Verden og Årets bedste midtbanespiller samt venstrekant på årets verdenshold.

Pepe - Vinder af Årets forsvarsspiller og central forsvarsspiller på årets verdenshold.

Higuain - Nr. 3 i Årets angriber og udskifter på årets verdenshold.

Casillas - Vinder af Årets målmand og udskifter på årets verdenshold.

Man kan jo næsten ikke tillade sig at være utilfreds Wink Udover Casillas plads på verdensholdet skulle have været på banen..
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #963: 26 Feb 2011, 14:36 »

Efter et 2-1 nederlag i første kamp på udebane i CL-kvartfinalen så det svært ud for mit Brøndby-hold mod Liverpool, men for silvan da de modbeviste min bekymring!

http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/Tcc44588.png

Er totalt i chok  Opstemt

Fin måde at vende udfaldet på i returen.
Hvad spiller Lukaku som? Targetmand?
Han er nemlig ikke specielt god når han spiller på mit hold, men kan også vær fordi han skal kæmpe om pladsen med Tevez, RvP, en Regen og snart Rossi...
Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #964: 26 Feb 2011, 22:10 »

Glæde er ikke ordet. Lykke, ekstase og lign. Jeg tror helt ærligt bare jeg bør stoppe med at spille FM nu, for det kan kun gå nedad her fra. Efter 21. runder af anden sæson, indtager mit Køln mandskab andenpladsen i Bundesligaen. Det er i og for sig utroligt. Men hvad endnu bedre er, må siges at være min seneste kamp. På udebane mødte jeg mægtige Bayern München, der iøvrigt har selveste Arséne Wenger som manager, i en kamp Wenger selv kaldt for "knald eller fald". Oddsene til kampen lød iøvrigt: Bayern 1.57, uafgjort 3.50, FC Køln 5.0.

Min plan var Podolski skulle tage hævn for det lettere fejlslagene ophold i München, og allerede i det første minut bankede han os foran. 1-0. Efter 24 minutter bankede han også et straffespark ind, og således kunne vi gå til pause foran 2-0. I det 47. minut får Thomas Muller reduceret, og jeg skifter til noget mere defensivt. Alligevel fuldender Podolski sit hattirck, da min keeper sparker bolden 70 meter i en perfekt aflevering, Lukas score på. 3-1 til vores undertippede tropper, efter 57 minutter. Men så gik Podolski amok! Igen i det 65. minut, det 70ende og det 79. minut, scorede han og bragte dermed sin måltotal for kampen op på 6 eller to hattricks. Noget jeg aldrig har prøvet før. 1-6 slagter jeg mægtige Bayern mens Lukas Podolski understreger sin awesomeness med dette umulige kunststykke. Jeg er i himlen. Og den er fuld af geder.
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #965: 26 Feb 2011, 22:15 »

Fantastisk sejr!

Vanvittigt at han scorer seks gange, det er jo fuldstændig uhørt. Men ikke desto mindre tillykke med den fantastiske sejr og placering Nibali. Det ser ud til at være et lækkert spil du har gang i, :-)
Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #966: 26 Feb 2011, 23:03 »

Fantastisk sejr!

Vanvittigt at han scorer seks gange, det er jo fuldstændig uhørt. Men ikke desto mindre tillykke med den fantastiske sejr og placering Nibali. Det ser ud til at være et lækkert spil du har gang i, :-)

Det er et rigtig, rigtig lækkert spil jeg har gang i. Jeg har længe haft et lille crush på Podolski, og i Køln kan man rigtig leve det ud. I hans første seks ligakampe med mig som boss, bankede han 12 kasser ind. Men det er netop blegnet fuldstændig. Efter sejren mod Bayern, mødte jeg Werder. Jeg kom foran 1-0, de udlignede, jeg kom foran igen, de udlignede igen. Med 22 minutter igen kom Werder foran 3-2, men på et hattrick (71. minut, 76. minut og 83. minut) bankede Podolski mig lige på 5-3. Fik jeg nævnt at han også scorede de to første basser? Så altså fem i denne kamp af Podolski, der dermed har lavet 11 mål i de seneste to kampe - mod Bayern og Werder.

Bayern kampen
Werder kampen
Mine kampe

Derved snuppede Podolski også to 10.0-kampe i streg. Jeg er fuckin' ekstatisk!
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #967: 27 Feb 2011, 00:25 »

Mit United hold som jeg nu er i år 2019/2020 med har nu spillet 19 kampe itræk uden at lukke et mål ind elsker det her hold! Smiley
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #968: 27 Feb 2011, 00:34 »

Hvordan bruger du ham, Nibali? :O
Logged

Quixotry
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #969: 27 Feb 2011, 02:46 »

Det er en imponerende høj scoringsprocent (Skud indenfor rammen) du holder dig Nibali. Kunne det tænkes at du kunne dele ud af dine erfaringer omkring Podolski?
Logged

Åh VK. Du forstår sandelig at skifte imellem den sympati og idioti som ingen andre.

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #970: 27 Feb 2011, 08:37 »

Der er det at sige til min taktik at den bedst virker mod store modstandere, der gerne vil fremad. Jeg har Diego Capel (købt for lige godt 5 millioner i juli 2011) på venstre kanten, en spiller med god afleveringsskills på midten og så har jeg lidt skiftende angrebsmakkere til Podolski, om end de sjældent gør ret meget væsen af sig. Podolski spiller i øvrigt selv i venstre side af angrebet.

Derfra sætter jeg bare mit spil op efter Podolski. Lukas selv er "avanceret angriber"/"Fremskudt angriber". Men da han ofte selv søger meget ned i banen, er der både muligheden for at stikke den til ham såvel som muligheden for bare at aflevere kuglen til ham, hvorefter han tager på rov selv. Jeg har flere gange oplevet ham afdrible næsten en håndfuld modspillere, før han kommer frem til en chance selv. Af samme årsager virker det bedste, når mine modstandere gerne vil fremover. Det er ikke let for mig at spille mod et hold der pakker sig, da Podolski så ikke har ret meget plads. Hvis I ønsker en mere uddybende tekst om min taktik må I sige til, men helt grundlæggende er det bare hemmeligheden: At overlade bolden til Podolski. For så sker der magi.
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Fernando
Gæst
 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #971: 27 Feb 2011, 11:50 »

Endelig!!!

Så blev oprykningen til virkelighed med FC Fredericia i første sæson så skal man op i Superligaen og spille! Opstemt
Logged

henssel
Gæst
 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #972: 27 Feb 2011, 17:32 »

Bendtner  Opstemt

Logged

SkovGaards
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #973: 27 Feb 2011, 20:34 »

http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/CwD35208.png
Stolt over det resultat, i FA cup anden runde!
Første runde mod league 2 hold, anden runde der league 1 hold, gad vide hvad der nu følger, når de store hold kommer med..
Logged


Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #974: 27 Feb 2011, 21:11 »

http://img101.imageshack.us/i/lukasmonnierstatistiksp.png/
http://img101.imageshack.us/i/nottmforestmodmanutdinf.png/

2538min + 47min = 2585min ialt

Så skete det min målmand måtte se sig paceret efter over 28 kampe uden at lukke mål ind
syntes dog stadig det er noget jeg kan glæde mig over Smiley
Logged

Sider: 1 ... 63 64 [65] 66 67 ... 130 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010