home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Sep 2024, 22:40 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 777 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Glædestråden FM11
0 Brugere og 38 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 59 60 [61] 62 63 ... 130 Udprint
Forfatter Emne: Glædestråden FM11  (Læst 302945 gange)
Frederikbjerg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #900: 15 Feb 2011, 10:56 »

Jo tak. Min topscorer blev Mads Agesen (central forsvarspiller) med 16 mål på hjørnespark, helt vanvittigt..
Blev også årets manager, hehe. Smiley
Logged

If you can't join them, beat them.


Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #901: 15 Feb 2011, 11:01 »

Meget godt klaret.. Også selvom du er Chelsea..   Wink

ikke særligt svært når du er Chelsea Wink men tillykke Smiley.

Har du kigget nærmere på hans SS udover at han ligger nr. 1?  At have 12-0-0 og en målscore på 41-5 er uanset hvilket hold man er en rigtig flot præstation.
Logged

dreamdrea
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #902: 15 Feb 2011, 11:38 »

Meget godt klaret.. Også selvom du er Chelsea..   Wink

Har du kigget nærmere på hans SS udover at han ligger nr. 1?  At have 12-0-0 og en målscore på 41-5 er uanset hvilket hold man er en rigtig flot præstation.

tak det da godt der er en der har øjne i hovedet for hvis det er så nemt så kan han jo lige selv gøre det.......
Logged

hasselnuzz
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #903: 15 Feb 2011, 16:25 »

Har lige udraderet Leverkusen med Fck 4-0.
Logged

LukasPodolski
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #904: 15 Feb 2011, 19:29 »

Jeg har startet et nomade spil hvor jeg er startet uden job. Jeg fik tilbudt flere job, men valgt dog at drage til Argentina og taget jobbet i Banfield som med en medie prognose på 7 var tippet til en placering midt i tabellen, det er dog gået over forventet i de første 11 kampe og Banfield ligger lige nu nummer 1!!



Håber dog at jeg kan komme videre til en større klub efter sæson, det er jo også det et nomade spil går ud på, at komme rundt til flest mulige klubber Wink
Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #905: 15 Feb 2011, 19:33 »

Jeg er rigtig godt tilfreds med min sæsonstart i FC Køln. Med Podolski som omdrejningspunkt, har jeg netop slået S04 med 4-3, efter selv samme Lukas fuldendte sit hattrick i overtiden, da han bankede et frispark i kassen. Dermed nåede han seks mål i tre kampe, hvilket blot er en forlængelse af opvarmningskampene, hvor det blev til 4½ kampe, fem gange "Kampens spiller", 14 mål og 3 oplæg. Jeg er desuden ubesejret, og foruden en enkelt uafgjort mod Hoffenheim i 1. spillerunde, er det faktisk blevet til lutter sejre i min tid hos Køln, om end der kun er spillet tre ligakampe. Nu venter Hannover, Frankfurt, Nurnberg og Kaiserslautern i de næste runder. Gad vide om Podolski og jeg vitterligt kan gå på andet?
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #906: 15 Feb 2011, 20:57 »

I forlængelse til ovenstående indlæg, kan det siges at jeg kan gå på vandet, men sandt og sige ville ønske jeg faldt i gennem og sank til bunden. Efter 7 kampe er det blevet til fem sejre og to uafgjorte. Den seneste, 1-1 mod Kaiserslautern, burde oven i købet havde givet sejr, men min keeper fumlede med bolden i sidst øjeblik og tabte den for fødderne af en modstanderne. Så kun et point der. Det ændre dog ikke på at jeg i skrivende stund er 1'er i ligaen. En status jeg nok skal nyde, for den står godt og vel for fald. Mine 17 point i sæsonens syv kampe, kan blive de eneste hele sæsonen. Efter et scoringsgennemsnit på 2 per kamp (6 kampe, 12 mål og 2 oplæg) blev Lukas Podolski nemlig skadet i den seneste kamp: Meldingen lyder på 3-4 måneder ude, grundet overreven lægmuskel. Det var sådan cirka det værst tænkelige sceanrie for mig, da alt mit offensive spil er bygget op omkring Podolski. Hvilket hans 12 ud af vores 17 mål også bevidner om. Oh well, med seks mål ned til toeren, Dzeko, på topscorepladsen bibeholder Lukas måske denne ære sin skadeperiode igennem Peace
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #907: 15 Feb 2011, 21:11 »

Jeg har startet et nomade spil hvor jeg er startet uden job. Jeg fik tilbudt flere job, men valgt dog at drage til Argentina og taget jobbet i Banfield som med en medie prognose på 7 var tippet til en placering midt i tabellen, det er dog gået over forventet i de første 11 kampe og Banfield ligger lige nu nummer 1!!



Håber dog at jeg kan komme videre til en større klub efter sæson, det er jo også det et nomade spil går ud på, at komme rundt til flest mulige klubber Wink
Hvad tog du i tidligere omdømme? Smiley

Serie 6, osv.
Logged

Hala Madrid!

Frederikrr
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #908: 15 Feb 2011, 21:13 »

Jeg sidder og spiller på et netværkspil. Vi spiller over en router, og det går fint. Han har oprettet spillet. Under en kamp, ryger min forbindelse og bliver derfor nød til at afslutte spillet. Min ven prøver derfor at overtage styringen af min klub, for at fuldføre kampen. Efter kampen lukker vi det ned. Nu prøver vi at starte igen, men jeg kan ikke optage styringen i min klub, da min ven nu har styringen af begge hold og vi ved ikke hvordan han fratager det ene hold. SÅ jeg igen kan være manager for min klub. HVAD GØR VI?!?! HJÆLP! HURTIGT

sorry spam, men jeg er virkelig desperat for at få det fixet uden at trække sig tilbage som manager og tilføje mig igen!
Logged

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #909: 15 Feb 2011, 21:30 »

Jeg sidder og spiller på et netværkspil. Vi spiller over en router, og det går fint. Han har oprettet spillet. Under en kamp, ryger min forbindelse og bliver derfor nød til at afslutte spillet. Min ven prøver derfor at overtage styringen af min klub, for at fuldføre kampen. Efter kampen lukker vi det ned. Nu prøver vi at starte igen, men jeg kan ikke optage styringen i min klub, da min ven nu har styringen af begge hold og vi ved ikke hvordan han fratager det ene hold. SÅ jeg igen kan være manager for min klub. HVAD GØR VI?!?! HJÆLP! HURTIGT

sorry spam, men jeg er virkelig desperat for at få det fixet uden at trække sig tilbage som manager og tilføje mig igen!
Forkert tråd.
Logged

Hala Madrid!

LukasPodolski
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #910: 15 Feb 2011, 22:18 »

Hvad tog du i tidligere omdømme? Smiley

Serie 6, osv.

Nej jeg har valgt at tage tidligere prof. fodbold spiller
Logged

hasselnuzz
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #911: 16 Feb 2011, 22:50 »

Har lige fået Cassano til fck Peace
Logged

dreamdrea
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #912: 16 Feb 2011, 23:17 »

Har lige fået Cassano til fck Peace

hvor langt er du`?
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #913: 16 Feb 2011, 23:19 »

Har lige fået Cassano til fck Peace

Screenshot tak?
Logged

hasselnuzz
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #914: 16 Feb 2011, 23:20 »

2013 juli Smiley han var kommet fri i sampdoria og så var jeg hurtigst ude.
Logged

Sider: 1 ... 59 60 [61] 62 63 ... 130 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010