home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 669 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Glædestråden FM11
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 47 48 [49] 50 51 ... 130 Udprint
Forfatter Emne: Glædestråden FM11  (Læst 302534 gange)
Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #720: 06 Jan 2011, 10:39 »

Er ikke hjemme lige nu. Men jeg spiller 4-4-2 med 2 offensive wings. Det vil sige de ligger mellem mit angreb og min midtbane. kan ikke lige huske så meget andet men det går meget på indlæg. Nogle gange også gennem midten men det er klart indlæg jeg har haft størst succes med.

Match Preparation står helt oppe i toppen og den står bare på blandet. når jeg så får alle katagorierne helt op sætter jeg den ned på "lav" så plejer de at blive helt oppe Smiley
Logged


Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #721: 06 Jan 2011, 10:53 »

Er ikke hjemme lige nu. Men jeg spiller 4-4-2 med 2 offensive wings. Det vil sige de ligger mellem mit angreb og min midtbane. kan ikke lige huske så meget andet men det går meget på indlæg. Nogle gange også gennem midten men det er klart indlæg jeg har haft størst succes med.

Match Preparation står helt oppe i toppen og den står bare på blandet. når jeg så får alle katagorierne helt op sætter jeg den ned på "lav" så plejer de at blive helt oppe Smiley

Syntes du skal læse denne, for tror måske du har misforstået det med matchpreparation..

http://fmfreaks.dk/index.php?topic=27954.msg837326#msg837326
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #722: 06 Jan 2011, 11:17 »

Syntes du skal læse denne, for tror måske du har misforstået det med matchpreparation..

http://fmfreaks.dk/index.php?topic=27954.msg837326#msg837326

Har læst det og med al respekt så er jeg ikke enig. Smiley
Logged


Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #723: 06 Jan 2011, 11:20 »

Har læst det og med al respekt så er jeg ikke enig. Smiley

Hehe, det er også helt i orden. Men kom da gerne med dine ideer til hvordan det fungere inde i tråden, så vi kan få en debat omkring det. Måske du så kan overbevise mig om at det er mig der er forkert på den..   Wink
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #724: 06 Jan 2011, 11:26 »

Hehe, det er også helt i orden. Men kom da gerne med dine ideer til hvordan det fungere inde i tråden, så vi kan få en debat omkring det. Måske du så kan overbevise mig om at det er mig der er forkert på den..   Wink

Min ide er jo meget simpel. Hold den i toppen til den kommer helt op og sæt den derefter ned på lav for at beholde dem helt oppe. Jeg har ikke noget grundlag for at det er rigtigt udover det har fungeret udemærket i både mit Silkeborg --> Rangers spil og i mit lige startet, Nuneaton Town spil Smiley

Jeg er en af de FM spillere der gerne vil have det simpelt. Jeg ændrer helst ikke i min taktik under kampen uanset resultatet, da jeg er bange for det bare vil blive værre og derfor mener jeg ikke at jeg vil kunne skrive min teori da jeg sådanset ikke har prøvet på noget andet end det som jeg skrev oven over.

Derfor kan jeg vel ikke en gang være bekendt at erklærer mig uenig da jeg ikke har prøvet andet og derfor ikke ved om det vil gå bedre med din metode. Men så længe det fungerer udemærket det jeg gør nu så ser jeg ikke nogen grund til at ændre det. Jeg foretrækker ikke at gå for meget op i match Preperation Smiley
Logged


Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #725: 06 Jan 2011, 11:29 »

Du kan altid tillade dig at være uenig, for det er jo ikke sikkert at det jeg siger er korrekt. Desuden er "min teori" også baseret ud på et meget lille grundlag, men det er nu engang sådan jeg alligevel tror det fungere, og faktisk også håber det, da jeg på denne måde syntes man får mere lov til at styre hvorvidt man går efter resultatet eller talentudvikling.

Men hvis det fungere for dig, så er der selvfølgelig ingen grund til at ændre på det du laver..   Wink

Men nok om det i denne tråd, vi må forsætte i den anden hvis det er.   Smiley
Logged

KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #726: 06 Jan 2011, 11:40 »

Tror han mener Workload under Match Preperation Guldbrand Wink
Logged

KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #727: 06 Jan 2011, 11:43 »

Er ikke hjemme lige nu. Men jeg spiller 4-4-2 med 2 offensive wings. Det vil sige de ligger mellem mit angreb og min midtbane. kan ikke lige huske så meget andet men det går meget på indlæg. Nogle gange også gennem midten men det er klart indlæg jeg har haft størst succes med.

Match Preparation står helt oppe i toppen og den står bare på blandet. når jeg så får alle katagorierne helt op sætter jeg den ned på "lav" så plejer de at blive helt oppe Smiley

Tak for tippet mht. Workload, det havde jeg slet ikke overvejet. Har en del taktikker hvor vi nu er helt perfekte, så ingen grund til at have den højere end Lav, hvis det holder dem i toppen Smiley
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #728: 06 Jan 2011, 22:09 »

Man ved, at man gør et eller andet rigtigt som manager, når man vinder 3-0 over Arsenal hjemme med N'Gog som kampens helt store oplevelse med to mål og én assist. Samlet har den gode N'Gog også været en rigtig fremragende afløser for Torres, der er skadet i en måneds tid med følgende stats.

10(8) kampe, 8 mål, 4 assist, 7.20

Torres havde følgende (16(1) kampe, 20 mål, 6 assist, 8.04) inden han blev skadet, men Gerrard scorer heldigvis de mål som Torres normalt laver, men som N'Gog ikke får scoret. (23 kampe, 19 mål, 10 assist, 7.73).

Jeg fører Premier League med fire points til United efter 16 runder, men jeg har suverænt den bedste målscore med +36 (46 scoret, 10 lukket ind). Derudover er er yderligere tre points til Chelsea på 3. pladsen, mens Tottenham og City er otte points efter mig. Arsenal skal man helt ned på 6. pladsen efter, og de er 11 points efter. Og jeg er gået videre fra EL med 4 sejre i de første 5 kampe og + 10 i målscore. Fandme et lækkert spil jeg har gang i!
Logged

Blaugrana4ever
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #729: 06 Jan 2011, 22:31 »

Første ligakamp med Liverpool ude mod Stoke. Shawcross og Carragher bliver udvist efter henholdsvis 10 og 32 minutter, men vi formår alligevel at hive en 4-1 sejr hjem! Opstemt God start, hvis lige man ser bort fra de to røde kort.
« Seneste Redigering: 06 Jan 2011, 22:48 af Blaugrana4ever » Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #730: 07 Jan 2011, 14:46 »

Har lige sluttet første sæson med Lyngby. Det blev til en 4. plads hvilket vil sige Europa med Lyngby allerede efter første sæson! Lasse Rise blev kåret til årets spiller(forår).
Logged

welbz is dat guy

JesperMuller
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #731: 07 Jan 2011, 15:33 »

Har lige solgt Paulo Henrique eller sådan :-P for rekordsalg i klubben!!! ( fik ham på fri transfer ) solgte ham for 265 mio. + 30 mio de næste 24 måneder, af man city :-D ! Lækkert, så er der balance i min fine økonomi.
Logged

Glory, Glory Man United <3 !! Grin
- We love United, we do,
- We love United, we do,
- We love United, we do,
- Oh, United we love you!

JesperMuller
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #732: 07 Jan 2011, 15:34 »

Kun haft ham 1 sæson :-) ^
Logged

Glory, Glory Man United <3 !! Grin
- We love United, we do,
- We love United, we do,
- We love United, we do,
- Oh, United we love you!

Fernando
Gæst
 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #733: 07 Jan 2011, 19:52 »

Dejligt at kunne hente de 3 point og efter den vandt jeg 3-1 over Sevilla. Smiley
Logged

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #734: 07 Jan 2011, 21:43 »

Sådan!

På trods af, at mit Valur-hold sidste år måtte tage til takke med EURO League, efter et samlet 1-2 nederlag i CL-playoff runden, vil vi nu være at finde i Champions League-gruppespillet påny, efter en fornem sejr over Levski Sofia - som var det bedst seedede mandskab i play-off runden for mesterhold - på hele 7-1 over to kampe!
Fantastisk følelse, især da de mange penge virkelig har en stor betydning for en Islandsk fodboldklub.
Logged

Sider: 1 ... 47 48 [49] 50 51 ... 130 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010