home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Sep 2024, 22:40 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 570 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Glædestråden FM11
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 130 Udprint
Forfatter Emne: Glædestråden FM11  (Læst 303046 gange)
Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #495: 06 Dec 2010, 04:03 »

PHEW!

I mit spil med islandske Valur, lå jeg med fem kampe tilbage på anden pladsen i ligaen, hele NI (9!!) point efter nummer et, rivalerne fra KR, hvor deres resterende kampe er de rene walkovers, mens jeg møder FH hele to gange (vores første kamp blev udsat 2-3 gange pga cups osv) i træk.

Ufatteligt som det er, ender KR med at tabe to af de sidste fem, samt spille to uafgjorte, mens jeg hentede fem sejre!
Det vildeste er næsten, at det var mine ærkerivaler, Fram, der slog KR i den sidste spillerunde, og dermed sikrede mig mesterskabet for andet år i træk!

Det har ellers været en utroligt skuffende sæson i det hjemlige (tabte "Challenge Cup" (hvad man ellers kalder Super Cup i de fleste lande), og røg ud i semi-finalerne i begge "rigtige" pokalturneringer), mens mit eget hold har overrasket alt og alle, inklusiv mig selv, med dets præstationer i Europa. Vi kom nemlig i Champions League gruppespillet i mit første forsøg, og i den første kamp fik vi rent faktisk point mod selveste Liverpool (en latterligt heldig 1-1, hvor vi scorede på vores eneste rigtige chance), og de mange Champions League-penge har resulteret i nyt træningsanlæg, plus at klubben bliver professionel fra og med næste sæson! WOW, hvor er jeg bare oppe at køre nu, for aldrig før har jeg været så heldig i FM! :-)

Logged

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #496: 06 Dec 2010, 07:50 »

PHEW!

I mit spil med islandske Valur, lå jeg med fem kampe tilbage på anden pladsen i ligaen, hele NI (9!!) point efter nummer et, rivalerne fra KR, hvor deres resterende kampe er de rene walkovers, mens jeg møder FH hele to gange (vores første kamp blev udsat 2-3 gange pga cups osv) i træk.

Ufatteligt som det er, ender KR med at tabe to af de sidste fem, samt spille to uafgjorte, mens jeg hentede fem sejre!
Det vildeste er næsten, at det var mine ærkerivaler, Fram, der slog KR i den sidste spillerunde, og dermed sikrede mig mesterskabet for andet år i træk!

Det har ellers været en utroligt skuffende sæson i det hjemlige (tabte "Challenge Cup" (hvad man ellers kalder Super Cup i de fleste lande), og røg ud i semi-finalerne i begge "rigtige" pokalturneringer), mens mit eget hold har overrasket alt og alle, inklusiv mig selv, med dets præstationer i Europa. Vi kom nemlig i Champions League gruppespillet i mit første forsøg, og i den første kamp fik vi rent faktisk point mod selveste Liverpool (en latterligt heldig 1-1, hvor vi scorede på vores eneste rigtige chance), og de mange Champions League-penge har resulteret i nyt træningsanlæg, plus at klubben bliver professionel fra og med næste sæson! WOW, hvor er jeg bare oppe at køre nu, for aldrig før har jeg været så heldig i FM! :-)



Ej hvor fedt! Så har du vel ikke noget imod at lægge SS op af dine transfers?? Smiley
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #497: 06 Dec 2010, 16:02 »

Ej hvor fedt! Så har du vel ikke noget imod at lægge SS op af dine transfers?? Smiley

Selvfølgelig ikke. :-)

Transfers:

Sæson 1 - Sæson 2 - Sæson 3

Holdet

Følgende spillere er regens:

Jesper Thomsen, Ómar Jóhannsson, Gunnar Porgeirsson, Arnór Jonasson, Fathy Abdallah, Charles Camara & Jóhann Gudmundsson.

Især de fire sidstenævnte ser jeg noget stort i, og de har da også alle spillet deres rolle i denne sæson - bl.a. scorede Camara 4 mål i sine 4 CHL-kval kampe (og så var han også målscoreren mod Liverpool), mens Gudmundsson bombede løs i ligaen. :-)
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #498: 06 Dec 2010, 17:54 »

Glæder mig over at have fået Frank Lampard til Birmingham på fri transfer. Måske får jeg også Dzeko, men tror det næppe.
Logged

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #499: 06 Dec 2010, 17:58 »

Glæder mig over at have fået Frank Lampard til Birmingham på fri transfer. Måske får jeg også Dzeko, men tror det næppe.

Damn! Hvilken sæson er du i? Smiley
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #500: 06 Dec 2010, 18:08 »

Damn! Hvilken sæson er du i? Smiley
4. Så det er nok derfor. Men han er stadig verdensklasse. :-)

Dzeko tog dog til Juventus.
Logged

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #501: 06 Dec 2010, 18:20 »

4. Så det er nok derfor. Men han er stadig verdensklasse. :-)

Dzeko tog dog til Juventus.

Spændende! Smiley
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #502: 06 Dec 2010, 18:58 »

Så sagde jeg op i FCK i midten af tredje sæson og kort tid efter blev jeg ansat hos Charlton, som er ejet af Flemming Østergaard og de ligger nummer 4 i Npower League 1, så det er jo bare perfekt! Wink
Logged


Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #503: 06 Dec 2010, 19:14 »

Jeg glæder mig over at ha overtaget Danmark i 2018, jeg er nu i 2019 og er ubesejret, jeg har scoret 28 mål og der er gået 3 mål ind i løbet af de EM kval kampe og venskabskampe jeg har spillet Opstemt
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

JesperMuller
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #504: 06 Dec 2010, 21:42 »

Det hele er perfekt!!!! Er lige kommet til 2013, ny rigmand har overtaget klubben i atl madrid, er også landstræner for spanien!
Og har det perfekte hold, + jeg har lige fået 750 mio! :O + 77 mio til lønninger, som i øjeblikket ligger på 50! Opstemt
Og jeg har  skaffet mig 5 nye spillere på fri transfer, (får dem først 30.6.2013)
Dominique Malonga , Giovanni Dos Santos , Luis Suárez! , Huntelaar! , Og Arjen Robben!!!!! Alle sammen gratis Opstemt
det er sød melodi i mine øre...
hold kæft det går forrygende, og ligger nr 1 i ligaen, og er gået videre i chl.. og vandt vm for klubhold, + supercuppen!
hvad mere kan man forlange  Opstemt !? Smiley Peace
Logged

Glory, Glory Man United <3 !! Grin
- We love United, we do,
- We love United, we do,
- We love United, we do,
- Oh, United we love you!

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #505: 06 Dec 2010, 21:43 »

Som glødende Gunners-fan, er jeg glad for alt bare kører på skinner.

- Jeg er lige nået til vinterpausen, og fører ligaen med 12 point ned til Tottenham.
- Arshavin er for vild. Han banker dem ind på samlebånd, og laver også flest assists. Han er min topscorer.
- Har lige slået United 5-1, i starten af sæsonen tog jeg Chelsea 3-1, og ærkerivalerne fra Tottenham har jeg også overvundet.
- Jeg er videre i Champions League og skal møde Lyon i første knockout runde.
- Talenterne blomstrer op. Især Vela spiller fantastisk. Hazard er lige kommet tilbage efter 2 måneders pause, hvilket han fejrer med 2 basser i 2 kampe. Ramsey og Wilshere spiller også kanont.

Alt i alt en konge halvsæson!
Logged

welbz is dat guy

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #506: 06 Dec 2010, 22:57 »

Som glødende Gunners-fan, er jeg glad for alt bare kører på skinner.

- Jeg er lige nået til vinterpausen, og fører ligaen med 12 point ned til Tottenham.
- Arshavin er for vild. Han banker dem ind på samlebånd, og laver også flest assists. Han er min topscorer.
- Har lige slået United 5-1, i starten af sæsonen tog jeg Chelsea 3-1, og ærkerivalerne fra Tottenham har jeg også overvundet.
- Jeg er videre i Champions League og skal møde Lyon i første knockout runde.
- Talenterne blomstrer op. Især Vela spiller fantastisk. Hazard er lige kommet tilbage efter 2 måneders pause, hvilket han fejrer med 2 basser i 2 kampe. Ramsey og Wilshere spiller også kanont.

Alt i alt en konge halvsæson!
Satme godt at se du endelig får en smule medvind Smiley kanon spil du har gang i
Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #507: 06 Dec 2010, 22:58 »

Det hele er perfekt!!!! Er lige kommet til 2013, ny rigmand har overtaget klubben i atl madrid, er også landstræner for spanien!
Og har det perfekte hold, + jeg har lige fået 750 mio! :O + 77 mio til lønninger, som i øjeblikket ligger på 50! Opstemt
Og jeg har  skaffet mig 5 nye spillere på fri transfer, (får dem først 30.6.2013)
Dominique Malonga , Giovanni Dos Santos , Luis Suárez! , Huntelaar! , Og Arjen Robben!!!!! Alle sammen gratis Opstemt
det er sød melodi i mine øre...
hold kæft det går forrygende, og ligger nr 1 i ligaen, og er gået videre i chl.. og vandt vm for klubhold, + supercuppen!
hvad mere kan man forlange  Opstemt !? Smiley Peace
Alt for nice at se atl madrid lege med hos real og barca Smiley er der nogle steder du blogger om det her eller hvor man kan læse om hvordan dine andre sæsoner er gået? Smiley
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #508: 06 Dec 2010, 23:13 »

Satme godt at se du endelig får en smule medvind Smiley kanon spil du har gang i
Ja det var squ længe ventet. Men som de fleste foreslog, skulle jeg blot give min trup, og taktik, tid. Efter jeg fik ændret lidt i selvsamme taktik, og fik den spillet ind på holdet, gik det straks bedre.
Logged

welbz is dat guy

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #509: 07 Dec 2010, 00:02 »



Endda uden min bedste spiller..
Logged


Sider: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 130 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010