home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Sep 2024, 22:40 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 634 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Glædestråden FM11
0 Brugere og 21 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 130 Udprint
Forfatter Emne: Glædestråden FM11  (Læst 303067 gange)
Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #480: 04 Dec 2010, 21:15 »

Er så stolt af mit Huddersfield hold, rykkede op sidste sæson, og med en medieprognose på 22, havde jeg aldrig forventet dette:


Det kunne være alt for fedt, hvis jeg for andet år i træk, rykker op via playoff spillet!

Come on Huddersfield!
Logged

Arsenal <3

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #481: 04 Dec 2010, 22:43 »

HUDDERSFIELD TOWN


Hvor er det vigtigt! Premier League Here We Come!!!


Målet inden sæsonen lød på overlevelse i ligaen, så havde aldrig nogensinde regnet med oprykning, men for andet år i træk, blev det til oprykning via playoff spillet!

Det er klart et af de fedeste, hvis ikke det fedeste spil, jeg nogensinde har haft kørende i FM!

I Siger bare til hvis i vil have SS af noget Smiley
« Seneste Redigering: 04 Dec 2010, 22:58 af Seller95 » Logged

Arsenal <3

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #482: 04 Dec 2010, 23:35 »

Op til 3. sæson og første i Premier League, sagde jeg "Undgå Nedrykning" Bestyrrelsen hav mig 330 mio. kr. Nu skal der satme handles ind, så jeg kan sikre mig endnu en sæson i det fineste selskab! Smiley
Logged

Arsenal <3

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #483: 04 Dec 2010, 23:41 »

Det er sq godt klaret Seller. Tillykke med det Smiley
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #484: 04 Dec 2010, 23:43 »

Mange tak. Havde i min vildeste fantasi, aldrig troet på oprykning, men det skete sku!

Nu skal jeg bare have købt godt ind, så jeg kan sikre mig minimum en sæson mere i PL! Smiley
Logged

Arsenal <3

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #485: 05 Dec 2010, 02:10 »

Så blev jeg færdig med min første sæson i spidsen for West Ham, og hvilken én!

Jeg endte på Premier Leagues 7. plads, og da Arsenal og Tottenham som henholdsvis nr. 6 og 2 tog sig af pokaltitlerne, efterlader det mig med den sidste plads i Europa League til næste sæson! Og det holdt virkelig hårdt. Således lå jeg langt hen ad vejen på en 8. plads og var isoleret. Med fire runder igen havde jeg syv point op til Everton, der sad på syvendepladsen og så slog jeg til. Birmingham blev besejret 1-2 på udebane, mens Everton tabte til United. Forspringet var nu på fire point, men det endte på seks i næste runde, da jeg spillede 1-1 i Stoke, mens Everton slog Birmingham. To kampe og seks point op med en målscore, der var fire mål dårligere. Jeg satte Wigan på plads hjemme på Upton Park og var foran 4-0, kampen endte dog 4-2. Det så dog ud til at være ligegyldigt, men fire minutter inde i dommerens overtid chokerede Kranjcar Goodison Park og scorede til 0-1 for Tottenham, hvilket betød at der var håb!

Jeg fik besøg af min onde ånd Blackburn, som jeg i tre opgør inden denne kamp endnu ikke havde formået at slå, mens Everton rejste til Stoke. Jeg havde svært ved at komme ind i kampen, men der var gode nyheder fra Britannia Stadium. Med scoringer af Etherington og Tuncay førte hjemmeholdet nemlig 2-0 ved pausen, hvilket betød at jeg blot skulle vinde for at tage 7. pladsen og den europæiske billet.

Og efter 57 minutter headede Manuel da Costa et hjørnespark i kassen, inden Phil Jones med et selvmål gjorde det til 2-0 atten minutter før tid. Everton reducerede med ti igen og skabte spænding, men Walters lukkede det opgør i overtiden, og jeg overhalede Everton på målstregen!

Nu skal der spilles europæisk næste år på Upton Park efter en historisk sæson - første forstærkning er hentet i Ryan Shawcross som kostede 4.750.000 pund fra Stoke, mens lejede Victor Obinna smutter, sammen med Lars Jacobsen.
« Seneste Redigering: 05 Dec 2010, 02:12 af Newton Heath » Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #486: 05 Dec 2010, 02:20 »

Det er dælme billigt for Shawcross.... sikke et køb Smiley
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #487: 05 Dec 2010, 02:25 »

Ja, det er et scoop af de helt store. :-)

Og det er også kun fordi at det simpelthen var så stort et scoop at jeg gjorde det. Vil gerne holde økonomien sund, så laver ikke for mange indkøb, men her måtte jeg slå til. Ham og Tom Cairney har været mine eneste erhvervelser indtil videre.
Logged

Bendtner_23
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #488: 05 Dec 2010, 12:02 »

Logged

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

Fernando
Gæst
 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #489: 05 Dec 2010, 13:27 »

Er kommet på andenpladsen med Leverkusen i første sæson & Keissling er solgt til Real Madrid for 110 mio. Thumbs Up

Næste sæson er der Champions League.
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #490: 05 Dec 2010, 18:24 »

Jeg blev desværre fyret midt i anden sæson i mit Leverkusen save og har nu overtaget jobbet i PSV og har spillet min første sæson med PSV færdig i år 2012 og nu har jeg så lige fået af vide at klubben er gældfri! Opstemt

Logged

Ganso
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #491: 05 Dec 2010, 22:36 »


Har aldrig oplevet noget lignende i FM, man kan sku ikke blive andet end stolt over sådan et resultat!  Smiley
Logged


JesperMuller
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #492: 05 Dec 2010, 22:38 »

Noget som virkelig er en glædelse fra min 2 sæson med Atl. Madrid er at jeg fik Jerome Boateng gratis fra man city!!
og jeg er i semi finalen i chl ! Opstemt.. Men desværre er real madrid stukket af i ligaen, så det bliver nok en 2-3 plads, også godkendt! Peace
Logged

Glory, Glory Man United <3 !! Grin
- We love United, we do,
- We love United, we do,
- We love United, we do,
- Oh, United we love you!

JesperMuller
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #493: 06 Dec 2010, 00:42 »

Yes!!!! Vandt champions league! Opstemt 2-0 over Man United! <3 .... fuck det var skønt, også havde de ikke nani, hernandez, berbatov, vidic, fletcher, og valencia ude med skader og karantæne Smiley !!
Logged

Glory, Glory Man United <3 !! Grin
- We love United, we do,
- We love United, we do,
- We love United, we do,
- Oh, United we love you!

JesperMuller
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #494: 06 Dec 2010, 01:10 »

Efter 2 fantastiske sæsoner, blev jeg tilbudt som træner for spanien's landshold, og det takkede jeg selvfølgelig ja tak til!..
Så nu er jeg både træner for atl madrid og spanien! Hvad mere kan jeg forlange :-) ?
+ real madrid fyrede mourinho, så jeg hyrede ham som min assistent til atl madrid.
Logged

Glory, Glory Man United <3 !! Grin
- We love United, we do,
- We love United, we do,
- We love United, we do,
- Oh, United we love you!

Sider: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 130 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010