|
1887
|
|
Puha.. Jeg er heldigvis Arsenal. 
|
|
|
|
|
|
Odense's finest! MDCCCLXXXVII
|
|
|
|
|
Nemeth
|
|
Altid dejligt at se rivalen fejle . . - Hvilket man må sige Brøndby har gjort i denne sæson. Brøndby og jeg klarede os HELT forskelligt i ligaen, og som Fck vandt jeg selvfølgelig ligaen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1887
|
|
Vandt CL med Arsenal i 1. sæson 
|
|
|
|
|
|
Odense's finest! MDCCCLXXXVII
|
|
|
|
|
L.Wee
|
|
Hvor er det fedt at man kan vælge at få mindre i løn end de har budt. Altså manager kontrakt! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
Hvorfor det? Er ens managerløn ikke ligsom en slags prestige.. altså jo højere din løn er jo mere interreseret er andre klubber i dig og også om du er i Hall Of Fame og dine manager-skills  (Kan ikke rigtig formulere det)
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 16 Nov 2010, 21:01 af Fernando »
|
|
|
|
|
|
|
L.Wee
|
|
Hvorfor det?
Fordi at hvis man er en lille klub med en stram økonomi. Og hvad kan man med en høj løn?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marchena
|
|
Hohohoohohh! 
|
|
|
|
|
|
“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!" - George Costanza http://threelittlefantas.blogspot.com/
|
|
|
|
|
Leviathan
|
|
SÅDAN. anden sæson med wigan og har lige hentet liga cuppen hjem efter en sindsyg kamp mod tottenham hvor det første og eneste mål kom i det 118. minut.
europa league here i come. burde være muligt at lokke nogle spillere til klubben her til sommer når der nu er europæisk fodbold.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
blomvikings
|
|
SÅDAN. anden sæson med wigan og har lige hentet liga cuppen hjem efter en sindsyg kamp mod tottenham hvor det første og eneste mål kom i det 118. minut.
europa league here i come. burde være muligt at lokke nogle spillere til klubben her til sommer når der nu er europæisk fodbold.
SS af truppen ? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Thebarber
|
|
Vandt ligaen med 93 point og +71 mål, jeg scorede 88 og der gik 17 ind. Anden pladsen fik 60 point, hvilket altså vil sige jeg vandt med hele 33 point det er mere end hvad 10 pladsen (OB) fik til sammen, Milan slog mig dog ud i første knockout runde i CHL 
|
|
|
|
|
|
Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......
|
|
|
|
|
|
kolyzer
Lilleputspiller
|
|
Har lige færdigspillet sæsonen 11/12, med Benfica, hvor jeg vandt: Bwin Cup Europa League Liga ZON Sagres Så jeg er rigtig godt tilfreds  CHL here we go!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|