home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23419
  0 Brugere, 362 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: godrejazureblr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  La Dea
0 Brugere og 27 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 16 Udprint
Forfatter Emne: La Dea  (Læst 46677 gange)
whale
Gæst
 
Sv: La Dea
« Svar #135: 13 Dec 2010, 03:07 »

Synd det er gået lidt ned af bakke i ligaen. Glæder mig dog til at se hvordan du har klaret cuppen og CL. Smiley
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: La Dea
« Svar #136: 13 Dec 2010, 12:09 »

Synd det er gået lidt ned af bakke i ligaen. Glæder mig dog til at se hvordan du har klaret cuppen og CL. Smiley
Ja, jeg mistænker lidt de mange kampe for at skyld i det.. Der er en del af spillerne, som aldrig rigtig når op på 100% i fitness og som truppen er lige nu, så bliver jeg simpelthen nødt til at bruge mange af dem alligevel, hvis jeg vil kæmpe videre på alle fronter Smiley
Logged

RasmusA12
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: La Dea
« Svar #137: 15 Dec 2010, 19:53 »

fed blog, vil helt sikkert se mere Opstemt
Logged

Den aktive manager/den dovne manager
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=39735.0

søgaard
Gæst
 
Sv: La Dea
« Svar #138: 15 Dec 2010, 23:15 »

Mange tak Smiley




Jeg beklager de manglende updates de seneste par dage, men juleræset har taget en masse tid og weekenden bliver ikke bedre, da jeg har en fest og julefrokost, som skal overståes. Jeg regner dog med at smide nogle updates op i løbet af dagen i morgen Smiley
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: La Dea
« Svar #139: 16 Dec 2010, 16:39 »



La Dea


Marts 2014



2.3.2014: Atalanta – Udinese 2-0 (Serie A)

Man kom igen på vinderkurs i et opgør, hvor dommeren ikke syntes at have styr på spillerne. Kortene fløj om ørerne på spillerne og i alt endte dommeren med at have uddelt 11 advarsler. Det var dog Atalanta, som var bedst til at abstrahere fra den tvivlsomme dommerpræstation og med to mål i anden halvleg, så fik Atalanta en tiltrængt sejr. Daniel Carvalho og Leandro Dewulf stod for scoringerne.

8.3.2014: Juventus – Atalata 0-2 (Serie A)

I dagens kamp tog man tre vigtige point mod topholdet og den direkte konkurrent om mesterskabet, da Conti Kargbo blev dagens mand for Atalanta. To mål, fra den afrikanske spilfordeler, var mere end nok for Atalanta i en kamp, hvor man fik lukket ned for Dentinho og resten af Juventus’ offensiv. Efter 20 minutter fyrede Kargbo kanonen afsted fra distancen og dette flotte langskud fandt vej til netmaskerne bag Buffon. Hvor Kargbo ved det første mål virkelig fyrede kanonen af, så var det andet mål derimod et følt skud, som sneg sig ind ved roden af stolpen, hvor den aldrende Buffon åbenbart havde mere end svært ved at komme ned.


11.3.2014: Atalanta – Olympique Lyon 1-0 (Champions League ottendedelsfinale, anden kamp )

Med en flot optakt til returkampen mod Lyon var det et Atalanta hold med tanken fyldt med selvtillid der stillede op til aftenens kamp. Selvtilliden kom allerede til udtryk, da Leandro Dewulf kunne bringe Atalanta for efter fire minutter, da han var først over en nedfaldsbold i feltet efter Manolo Gabbiadini havde sendt bolden ind efter Dewulf. Til trods for flere store chancer til især udeholdet, så blev det kampens eneste mål og dermed er Atalanta videre i turneringen og kan i næste runde se frem til to opgør mod et stærkt spillende Liverpool.

16.3.2014: Atalanta – Fiorentina 1-2 (Serie A)

Den hårde europæiske kamp satte desværre sine spor på et Atalanta hold, hvor Joe Harris var nødt til at give flere stamspillere en lille pause. De spillere, som kom ind i stedet for formåede ikke at gribe chancen i en kamp, hvor man allerede efter 30 minutter blev reduceret til 10 mand, da Edgar Barreto gik ind i en tackling med knopperne forrest, hvilket dommeren takserede til direkte rødt. Inden udvisning havde Fiorentina dog allerede scoret, da Juan Vargas gav en smagsprøve på hans giftige venstreben. Et flot spark fra kanten af feltet kunne Andrea Consigli ikke holde og i stedet kunne Vargas juble. Juble kunne Fiorentina igen efter 65 minutter, da finske Roman Eremenko kunne score for Fiorentina og gøre det til 2-0. Derfor hjalp det ikke meget at Manolo Gabbiadini kunne reducere efter 83 minutter, da det aldrig blev mere end et trøstemål.

22.3.2014: Atalanta – Palermo 1-2 (Serie A)

Igen måtte man se udeholdet tage de tre point, da Palermo kom på besøg. Dario Knezevic blev helten, da han med en scoring fire minutter inde i overtiden sikrede Palermo de tre point. Guilherme havde bragt Palermo foran efter 12 minutter, da han alene fik snydt et par forsvarsspillere og fik udplaceret keeperen. Daniele Capeilli fik dog udlignet for Atalanta, da han fløj højest efter et hjørnespark og kunne heade bolden ind ved bagerste stolpe, men Knezevic sikrede altså Palermo de tre point dybt inde i overtiden, så Capellis sjældne mål var uden betydning for Atalanta.

30.3.2014: Atalanta – Catania 4-1 (Serie A)

Efter et par kampe, hvor man ikke havde fået point, så lunede denne sejr ekstra meget, da man samtidig fik set at angriberne stadigvæk kunne ramme målet. Manolo Gabbiadini scorede allerede efter otte minutter og den føring var blevet øget to gange inden pausen, da først Marco Verratti og sidenhen Leandro Dewulf også kunne se deres skud ramme nettet bag Andújari målet. Simone Missiroli fik reduceret for Catania, inden Marco Verratti scorede sit andet mål til slutresultatet 4-1.




Logged

whale
Gæst
 
Sv: La Dea
« Svar #140: 16 Dec 2010, 16:47 »

Endnu engang spændende med de flotte resultater. Thumbs Up
Hvad fanden laver Inter? funny
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: La Dea
« Svar #141: 16 Dec 2010, 16:56 »

Endnu engang spændende med de flotte resultater. Thumbs Up
Hvad fanden laver Inter? funny
Meget godt spørgsmål, da de egentlig har hentet gode spillere, men tabet af Sneijder er nok for stort til Juan Ángel Albin, Javi Martínez og Jamie Gavilán kan holde holdet oppe i toppen.
Logged

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: La Dea
« Svar #142: 16 Dec 2010, 17:09 »

Endnu en rigtig god update du har fået lavet dig, med nogle fine resultater, men hvis første pladsen skal i hus skal pointene også hjem imod de store hold! Wink.. Men du ligger jo godt! KIU! Peace
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

søgaard
Gæst
 
Sv: La Dea
« Svar #143: 16 Dec 2010, 17:15 »

Endnu en rigtig god update du har fået lavet dig, med nogle fine resultater, men hvis første pladsen skal i hus skal pointene også hjem imod de store hold! Wink.. Men du ligger jo godt! KIU! Peace
Tak Lasse Smiley

Et program i Serie A med Juventus, Fiorentina og Palermo og så en europæisk kamp i mellem er desværre en lidt for hård kost til truppen i dens nuværende forfatning. Heldigvis har jeg kun Roma og AC Milan tilbage af skræmmende modstandere i Serie A, men det er også mere end nok, når jeg skal hente point på Juventus Tunge
Logged

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: La Dea
« Svar #144: 16 Dec 2010, 17:16 »

Et program i Serie A med Juventus, Fiorentina og Palermo og så en europæisk kamp i mellem er desværre en lidt for hård kost til truppen i dens nuværende forfatning. Heldigvis har jeg kun Roma og AC Milan tilbage af skræmmende modstandere i Serie A, men det er også mere end nok, når jeg skal hente point på Juventus Tunge
Vi må håbe på et Juventus hold der kvajer sig godt og grundigt! Wink
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

søgaard
Gæst
 
Sv: La Dea
« Svar #145: 16 Dec 2010, 17:20 »

Vi må håbe på et Juventus hold der kvajer sig godt og grundigt! Wink
Deres trup er desværre meget bred og de er jo kun i Europa League, hvor modstanderne altså ikke er i Lyon og Liverpool klassen.. Og jeg slog dem jo ud i pokalen, så det er faktisk kun ligaen, så de kan sagtens spare spillere til Serie A kampene, hvis det skulle blive nødvendigt. Jeg skal derimod bruge de stærkeste spillere til hver kamp før jeg kan drømme om mesterskab, Champions League og Pokaltitel Tunge

Det er dog Italien, så alt kan ske, hvilket vi også så sidste sæson, hvor jeg jo var få minutter fra at tage mesterskabet efter også at have været nogle point bagud i løbet af sæsonen Smiley
« Seneste Redigering: 16 Dec 2010, 17:25 af Søgaard » Logged

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: La Dea
« Svar #146: 16 Dec 2010, 17:24 »

Deres trup er desværre meget bred og de er jo kun i Europa League, hvor modstanderne altså ikke er i Lyon og Liverpool klassen.. Og jeg slog dem jo ud i pokalen, så det er faktisk kun ligaen, så de kan sagtens spare spillere til Serie A kampene, hvis det skulle blive nødvendigt. Jeg skal derimod bruge de stærkeste spillere til hver kamp før jeg kan drømme om mesterskab, Champions League og Pokaltitel Tunge
Jae har du jo ret i! Wink.. Det kommer nok engang! Thumbs Up
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

søgaard
Gæst
 
Sv: La Dea
« Svar #147: 16 Dec 2010, 20:23 »



La Dea


April 2014


2.4.2014: Liverpool – Atalanta 2-0 (Champions League kvartfinale, første kamp )

Anfield er et imponerende sted og Atalantas spillere var formentlig lidt for imponeret over omgivelser i starten, da man mødte Liverpool. Allerede i det andet minut kunne Alberto Aquilani heade bolden i mål, da han kom først på et indlæg fra Raul Meireles og efter ni minutters spil kunne Fernando Torres gøre det, som han bliver betalt for, nemlig at score mål. Fra kanten af feltet kunne den spanske angriber sende bolden op i det ene målhjørne, uden chance for Andrea Consigli, som var blevet svigtet af sit forsvar i nu to situationer. Atalanta kom bedre med i kampen, som den skred frem, men man kom aldrig tæt på at få et vitalt udebanemål og dermed står man med en svær opgave, når man på hjemmebane skal op at score tre gange uden Liverpool får scoret, for at sikre sig videre deltagelse.

5.4.2014: Cagliari – Atalanta 1-3 (Serie A)

Tendensen fra Liverpool kampen forsatte i dagens kamp, da Ronny Rodelin kunne score efter ni minutters spil og sørge for Atalanta fra start var i problemer.  Heldigvis kom spillerne sig over skrækstarten denne gang, da Manolo Gabbiadini kunne udligne efter en halv times spil. Efter udligning forsatte Atalanta det hårde pres, som de havde etableret, men det var først ti minutter før tid, at det gav bonus, da indskiftede Francisco Alcácer kunne bringe Atalanta foran og sikre dem de tre fortjente point. Det mål fik samtidig Cagliari til at falde fra hinanden og derfor havde Manolo Gabbiadini ingen problemer med at spadsere igennem deres forsvar og gøre det til 3-1 kort før tid.

9.4.2014: Atalanta – Liverpool 1-1 (Champions League kvartfinale, anden kamp)

Atalanta var igen oppe mod et meget stærkt Liverpool hold, da man kun formåede at få 1-1 på hjemmebane mod englænderne og dermed er ude af årets Champions League. Steven Gerrard stod for Liverpools scoring, da han efter 27 minutter sendte et flot langskud ind bag Consigli i målet. Mamadou Sakho gjorde betingelserne for Atalanta nemmere i anden halvleg, da han modtog sit andet gule kort efter en times spil. Overtallet formåede Atalanta dog kun at udnytte en gang, da Manolo Gabbiadini fik prikket bolden i mål efter Liverpool ikke formåede at få clearet bolden efter et frispark lige udenfor feltet.


13.4.2014: Parma – Atalanta 0-2 (Serie A)

Denne sæsons nok tre største stjerner hos Atalanta viste sig fra den stærkeste side i dagens kamp. Leandro Dewulf har efterhånden scoret mange mål, men den unge belgier har lagt op til mindst ligeså mange mål og i dagens kamp stod han bag endnu to assists, da han først spillede Conti Kargbo fri i dybden og senere i kampen smækkede han bolden ind hovedet på forsvarsgeneralen Martín Cáceres. Cáceres har igennem sæsonen vokset og den usikkerhed, som gjorde at man i FC Barcelona ikke kunne bruge midterforsvareren er væk og ind er kommet et lederinstinkt, som gør ham utrolig vigtig for Atalanta.

16.4.2014: Atalanta – Inter 2-1 (Coppa Italia semifinale, anden kamp)

Her to måneder efter den første kamp kunne Atalanta endelig sikre sig finalepladsen og er dermed blot en enkelt kamp fra deres første titel under Joe Harris, faktisk den første betydende titel siden 1963, hvor man også vandt pokalturneringen. Tilskuerne fik dog bange anelser, da Guillaume Hoarau kunne bringe Inter foran efter en times spil, men blot otte minutter efter havde Leandro Dewulf udlignet for Atalanta, hvilket stadigvæk ville sende Atalanta videre på reglen om udebanemål. Den regel blev dog ikke nødvendig at bruge, da Daniel Carvalho dybt inde i overtiden kunne udnytte at Inter havde kastet alt frem i håbet om at få det mål, som ville sende dem i finalen. Carvalho opsnappede en nedfaldsbold i eget felt og efter en lang aflevering op på Dewulf, så var Carvalho selv klar til at sende bolden i mål. I finalen står man overfor endnu en stærk modstander, da det er Roma, som venter på Atalanta i finalen.

19.4.2014: Atalanta – Sampdoria 0-1 (Serie A)

Den hårde kamp mod Inter blot tre dage før denne kamp havde sat sine spor i en træt Atalanta trup, hvor de mange kampe efterhånden har sat sine spor med en masse småskader samt generel træthed i truppen. Dagens kamp viste ganske god de problemer, da den reservespækkede forsvarskæde ikke helt havde styr på aftalerne og derved fik både Patrik Ingelsten god tid til at slå indlægget og Roque Santa Cruz fik masser af plads og tid til at heade bolden i målet, hvor Andrea Consigli var prisgivet. I de dødende sekunder af kampen modtog Carlos Matheu sit andet gule kort og dermed fik Atalanta endnu et problem her i de afgørende kampe i Serie A, da han nu sidder ude med karantæne.

26.4.2014: Roma – Atalanta 3-2 (Serie A)

Hele Atalanta-lejren var sikre på sejren var hjemme, da de første 45 minutter var spillet og man kunne se sig selv være en mand i overtal efter Nicolás Burdisso blev præsenteret for det røde kort og både Leandro Dewulf og Lorenzo Crisetig kunne score for Atalanta. Det blev der dog ændret på i en anden halvleg, hvor Atalanta spillede skrækkeligt. Allerede i det første minut blev Daniele Capelli smidt ud efter en meget voldsom tackling og fire minutter efter havde Felipe Melo reduceret. Fansene troede, at der kunne komme ro på igen, da Gabbiadini blev nedlagt i feltet og Dewulf skulle sparke straffespark, men belgieren brændte på det skammeligste og to minutter senere havde Emannuel Rivière udlignet for Roma. Samme franskmand var ond mod Atalanta med et kvarter igen, da han kunne sende bolden ind til 3-2 og dermed sørge for Roma går forbi Atalanta i tabellen.



Logged

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: La Dea
« Svar #148: 16 Dec 2010, 20:29 »

Man kan ikke klage over dine resultater! Wink.. Godt nok resultat du fik imod Liverpool på udebane, så må vi se om du kan præstere når du skal spille imod dem på hjemmebane, KIU! Peace
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

whale
Gæst
 
Sv: La Dea
« Svar #149: 16 Dec 2010, 20:42 »

Godt nok resultat du fik imod Liverpool på udebane, så må vi se om du kan præstere når du skal spille imod dem på hjemmebane, KIU! Peace

Er der blevet redigeret i hans post, eller skal du have briller? Shockeret

@Søgaard: Håber du smider flere updates i aften, det er god læsning. Smiley
Logged

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 16 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010