home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23419
  0 Brugere, 441 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: godrejazureblr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  La Dea
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 16 Udprint
Forfatter Emne: La Dea  (Læst 46699 gange)
Tobias-Toft
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: La Dea
« Svar #90: 01 Dec 2010, 10:53 »

Det bliver jo bare bedre og bedre Wink
Hvordan ser du ud taktisk? Er det blevet ændret i forhold til foregående sæsoner ? Smiley
Logged

- 96 -

søgaard
Gæst
 
Sv: La Dea
« Svar #91: 01 Dec 2010, 13:25 »

Det bliver jo bare bedre og bedre Wink
Hvordan ser du ud taktisk? Er det blevet ændret i forhold til foregående sæsoner ? Smiley
Det er minimalt hvad der er blevet skiftet. Jeg kører stadigvæk samme formation 4-3-1-2, hvor jeg har tre centrale mictbanespillere og en offensiv. Så det eneste jeg ændrer på er spillernes roller og så holdinstruktionerne bliver twistet en eller to gange i løbet af en sæson. Hvis jeg møder et stærkt hold, så kan Carlos Carmona blive rykket ned på den defensive midtbane og rydde op, men det er kun hvis jeg virkelig er under pres, at han bliver sendt derned Smiley
Derudover, så har jeg jo efterhånden fået gjort truppen tilpas bred, så kan jeg skifte et par spillere i formationen og så er det næsten et nyt hold, da der er nogle forskellige typer i truppen. Conti Kargbo vil meget gerne ud på kanten og lege med bolden, mens Daniel Carvalho bliver på midten og Verratti han løber rundt, hvor han nu har lyst til, så alt efter hvilken modstander jeg spiller mod, så kan jeg stille op med de forskellige spillere på positioner Smiley
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: La Dea
« Svar #92: 01 Dec 2010, 14:05 »



La Dea


December 2012


2.12.2012: Genoa – Atalanta 1-0 (Serie A)

Efter en række gode resultater, hvor spillere knap nok kunne huske det sidste nederlag, så var det igen hverdag for Atalanta spillerne, da man måtte se sig slået i opgøret mod Genoa. En scoring fra argentinske Matías Suárez var det, som fik Bergamo ned på jorden igen, da deres helte tabte for første gang, siden slutningen af september. Da angriberen kunne sætte bolden ind efter hverken Capelli eller Matheu fik clearet bolden.

5.12.2012: Atalanta – Benevento 0-0, vundet efter straffespark (Coppa Italia 4.kvalifikationsrun de)

Igen måtte Atalanta ud i straffespar før de kunne se sig selv gå videre i pokalturneringen. Denne gang var man endda mere på pinebænken end sidste gang, da Joe Harris kunne se Leandro Dewulf og Marco Verratti brænde de to første straffespark for Atalanta, mens Benevento scorede på deres. Heldigvis var Ardemagni, Macheda og Gabbiadini mere sikre på deres spark og da de alle scorede, mens Consigli hev storspillet frem i målet og reddede Beneventos tre sidste spark, så kunne Atalanta se sig selv videre i turneringen, hvor Roma venter i første runde.


9.12.2012: Atalanta – Inter 1-1 (Serie A)

En tidiig reducering til 10 mand mod Inter var ikke nok til at afholde Atalanta i at beholde det ene point i dagens kamp. Carlos Matheu måtte gå i bad efter blot 32 minutters spil, da han trak håndbremsen overfor Samuel Eto’o. Den udvisning så ud til at blive kostbar, da Coutinho scorede efter 40 minutters spil, men Manolo Gabbiadini og Atalanta svarede hurtigt igen og inden dommeren havde fløjtet til pause, så var stillingen 1-1. Inter satte et hård pres ind i anden halvleg, hvor Atalanta i flere omgang var ved at blive løbet over ende, men man holdte stillingen og sikrede sig det ene point.

16.12.2012: Atalanta – Lecce 3-0 (Serie A)

Kampen mod den absolutte bundprop Lecce blev ikke den store udfordring for Atalanta, som kørte en overbevisende sejr hjem. 3-0 lød cifrene på efter 90 minutters effektiv fodbold fra Atalanta, som endda tillod sig at brænde et straffespark undervejs. Federico Maceda kunne med sin scoring efter 31 minutter starte showet og det forsatte hans angrebsmakker Leandro Dewulf små ni minuter senere, da han kom foran sin modstander i kampen om et indlæg. Efter en times spil kunne Macheda score sit andet mål, da han kraftfuldt sprang til vejrs og headede bolden ind bag målmanden. Han havde også chancen for at score et hattrick, men chancen fra pletten blev altså misbrugt af den unge italiener, som er lejet i Manchester United. Sejren til Atalanta blev også for meget for den tidligere Atalanta spiller Cristian Raimondi, som fem minutter før tid blev sendt i bad efter han havde nedlagt Edgar Barreto bagfra.

23.12.2012: Udinese – Atalanta 0-1 (Serie A)

Atalanta spillerne sørgede for en tidlig julgave, da de slog Udinese med 1-0 i kamp, hvor man i den grad var på hælene gennem det mest af kampen. Leandro Dewulfs tidlige scoring var dog nok til at man kunne række hænderne i vejret og juble denne lille juleaften. Forholdene var fra starten også væsentlig nemmere, da Udinese havde valgt at sende flere af stjernerne på bænken i denne kamp, men de kom hurtigt i aktion i håbet om at de kunne ændre på resultatet.






Logged

Tobias-Toft
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: La Dea
« Svar #93: 01 Dec 2010, 18:31 »

Lyder til at det er et dejligt homogent hold du har samlet dig Wink
Er det muligt at se et ss af Verratti? Har ikke selv haft mulighed for at følge hans udvikling da jeg kun har spillet længere spil i saves uden de store ligaer Wink
Logged

- 96 -

søgaard
Gæst
 
Sv: La Dea
« Svar #94: 01 Dec 2010, 19:35 »

Selvfølgelig må du det Smiley

Han har faktisk ikke udviklet ret meget, mens han har været i klubben, men han er altid garant for at hamre 3-4 mål ind pr. sæson Smiley

Marco Verratti Januar 2013

Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: La Dea
« Svar #95: 03 Dec 2010, 15:47 »



La Dea


Januar 2013




6.1.2013: Bologna – Atalanta 1-0 (Serie A)

Det nye år blev indledt med et meget skuffende resultat, da man måtte se sig selv slået af Bologna, som har sin daglige gang i den nedre del af tabellen.  Nenê var manden bag det overraskende resultat, da han i første halvlegs overtid kunne afvise Nicola Legrottaglie i en duel om bolden og derefter lægge den ind ved nærmeste stolpe.

13.1.2013: Atalanta – Parma 2-0 (Serie A)

Efter det skuffende resultat mod Bologna kom man hurtigt ovenpå igen, da man med to sene mål mod Parma sikrede sig de tre point. Først var det et yderst sjældent mål fra Gianpaolo Bellini, som sendte Atalanta foran. Faktisk blot det ottende mål ligamål i karrieren af den 32-årige venstreback. Leonardo Pettinari udnyttede et af de få indhop, som han har fået til at gøre lidt god reklame, da han med en scoring tre minutter inde i overtiden cementerede Atalantas sejr.

17.1.2013: Roma – Atalanta 2-1 efter forlænget spilletid (Coppa Italia 1.runde)

I et hård pakket januarprogram var dette ikke nogen ønskekamp for nogen af holdene, da 120 minutters fodbold ikke var godt for benen hos nogen af de to holds spillere. Atalanta troede ellers de havde afgjort kampen, da Leandro Dewulf scorede med 13 minutter af kampen, men franske Jérémy Ménez ville det anderledes og blot fire minutter senere havde han udlignet og sikret den forlængede spille tid. Der i scorede den unge angriber Stefano Okaka med små ti minutters spilletid tilbage på uret og dermed gav han ikke de score chancer for Atalanta til at kunne komme tilbage i kampen.

20.1.2013: Atalanta – Bari 3-0 (Serie A)

Daniel Carvalhos første halve år i Atalanta har været forstyrret af lidt tilpasningsvansklig heder, men de synes heldigvis at være ovre nu og i dagens kamp mod Bari viste han hvorfor Joe Harris har valgt at satse på ham, trods et tidligere lettere mislykket ophold i russisk fodbold. Efter 26 minutters spil kunne han bringe Atalanta foran, da han blev spillet i dybden og ingen problemer havde med at udplacere Gillet i målet. Da han havde scoret sit mål, så lagde han sig i stedet for i assistentens rolle, da han med to assists sørgede for kampens to andre mål scoret af henholdsvis Gabbiadini og Ardemagni.

26.1.2013: Brescia – Atalanta 1-4 (Serie A)

I opgøret mod Brescia blev storspillet fundet frem fra Atalanta, som dominerede kampen, som man endnu ikke havde set under Joe Harris. Man var først på samtlige bolde og allerede ved pausen var kampen mere eller mindre afgjort, da Thomas Manfredini, Leandro Dewulf og Daniel Carvalho havde gjort det til 3-0. Anden halvleg var knap så actionpræget og man skulle hen til otte minutter før tid, før der igen faldt en scoring. Dette var Alessandro Diamanti, som fik reduceret og skabt et lille håb for comeback fra hjemmeholdet. Det håb blev dog hurtigt slukket, da Leonardo Pettinari få minutter senere gjorde det til resultatet 1-4.








På transfermarkedet har Atalanta været ganske rolige og derfor er der kun hentet en enkelt spiller ind og han blev allerede sikret i sommers, da man skrev kontrakt med den unge back Charles Sadomba fra Zimbabwe. Den blot 18-årige spiller, som kan dække begge backs, har allerede fået landsholdsdebut og der forventes meget af ham i både Zimbabwe og Atalanta. Han er hentet for sølle 400.000 i Dynamos Harare i hjemlandet.

« Seneste Redigering: 03 Dec 2010, 16:35 af Søgaard » Logged

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: La Dea
« Svar #96: 03 Dec 2010, 16:04 »

Har ikke haft så meget tid på det seneste til at læse blogs, og det skuffer mig lidt! Wink..
Så har lige fået læst din igennem i flere bidder! Smiley.
Det er en rigtig god blog du har fået lavet dig her og nogle rigtig flotte resultater, håber jeg kan blive ved med at følge med, for hvis jeg har tiden gør jeg det, du skriver også rigtig godt! KIU!:P
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

søgaard
Gæst
 
Sv: La Dea
« Svar #97: 03 Dec 2010, 16:25 »

Har ikke haft så meget tid på det seneste til at læse blogs, og det skuffer mig lidt! Wink..
Så har lige fået læst din igennem i flere bidder! Smiley.
Det er en rigtig god blog du har fået lavet dig her og nogle rigtig flotte resultater, håber jeg kan blive ved med at følge med, for hvis jeg har tiden gør jeg det, du skriver også rigtig godt! KIU!:P
Mange tak Lasse Smiley

Så må vi se om holdet og jeg kan holde niveauet resten af sæsonen med den forholdsvis smallet trup, som jeg stadigvæk har i forhold til de andre bejlere.
Logged

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: La Dea
« Svar #98: 03 Dec 2010, 16:28 »

Mange tak Lasse Smiley

Så må vi se om holdet og jeg kan holde niveauet resten af sæsonen med den forholdsvis smallet trup, som jeg stadigvæk har i forhold til de andre bejlere.
Ja det må vi håbe på du ligger jo godt indtil videre! Thumbs Up Vi må bare håbe på du ikke får så mange skader til de vigtige spillere for det kan jo skabe problemer! Peace
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

søgaard
Gæst
 
Sv: La Dea
« Svar #99: 03 Dec 2010, 16:31 »

Ja det må vi håbe på du ligger jo godt indtil videre! Thumbs Up Vi må bare håbe på du ikke får så mange skader til de vigtige spillere for det kan jo skabe problemer! Peace
Ja, der er nogle enkelte spillere, som jeg meget nødig ville undvære, men europæisk fodbold efter sommerpausen er helt sikkert målet nu Smiley
Logged

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: La Dea
« Svar #100: 03 Dec 2010, 17:04 »

Ja, der er nogle enkelte spillere, som jeg meget nødig ville undvære, men europæisk fodbold efter sommerpausen er helt sikkert målet nu Smiley
Det er også et godt mål at gå efter! Wink.. Håber ikke du mister lyste med bloggen, for vil gerne følge den og se hvad du kan præstere nogle år frem endnu, der er nemlig mange der mister lysten til at skrive blog efter noget tid, håber lysten er der ved dig! Thumbs Up
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

søgaard
Gæst
 
Sv: La Dea
« Svar #101: 03 Dec 2010, 17:28 »

Jeg kan fortælle, at jeg havde et lignende spil sidste år, hvor jeg faktisk spillede på det, indtil jeg fik FM11. Og lysten er ikke forsvundet af den grund, så jeg regner da med, at jeg vil forsætte med at blogge længe endnu Smiley Måske ikke hele året, men vi skal da helt sikkert mange sæsoner frem i FM før jeg begynder at overleve at stoppe bloggen.

Så ingen grund til at bekymre sig over det Smiley
Logged

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: La Dea
« Svar #102: 03 Dec 2010, 17:32 »

Jeg kan fortælle, at jeg havde et lignende spil sidste år, hvor jeg faktisk spillede på det, indtil jeg fik FM11. Og lysten er ikke forsvundet af den grund, så jeg regner da med, at jeg vil forsætte med at blogge længe endnu Smiley Måske ikke hele året, men vi skal da helt sikkert mange sæsoner frem i FM før jeg begynder at overleve at stoppe bloggen.

Så ingen grund til at bekymre sig over det Smiley
Så bekymrer jeg mig ikke! Wink I hvert fald ikke efter hvad du har skrevet nu! Smiley Men jeg er ved at miste lysten lidt nu, og jeg er kun i anden sæson, så synes det er vildt du kan blive ved, synes nemlig det er træls at skrive blog hvis man er igang med et godt game, fordi så vil man bare videre, men det kan man ikke altid fordi man skal skrive updates! Thumbs Up Men lyder godt!
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

søgaard
Gæst
 
Sv: La Dea
« Svar #103: 04 Dec 2010, 17:21 »



La Dea


Februar 2013



6.2.2013: Lazio – Atalanta 1-0 (Serie A)

Et tidligt mål fra norske Tarik Elyounoussi var nok for Lazio, som dermed kunne hale ind på Atalanta i kampen om Champions League pladserne. Et ærgerligt nederlag for Atalanta, som var klart bedre til at spille sig frem til chancer, men manglede i dag den fornødne skarphed for at tage point med hjem fra hovedstaden. Samtidig gik der et sus gennem Atalanta bænken, da Conti Kargbo blev liggende efter en duel og tog sig til knæet, men heldigvis for spilleren fra Sierra Leone og for Atalanta, så forventes han blot ude i to uger.


10.2.2013: Atalanta – Sampdoria 1-1 (Serie A)

Kampen mellem Atalanta og Sampdoria var en stor omgang indianerfodbold, hvor ingen af holdene formåede at holde på bolden ret længe og da begge forsvar var pivåbne, så var det et under, at der ikke blev scoret flere mål i dagens kamp. Dette kan dog i høj grad skyldes de elendige afslutninger fra begge holds angribere, som ikke havde deres bedste dage. Alligevel formåede to at komme på tavlen. Først kunne problembarnet Antonio Cassano bringe udeholdet foran, men ikke længere efter kunne Leandro Dewulf udligne til slutstillingen 1-1.

17.2.2013: Livorno – Atalanta 1-2 (Serie A)

Kampen mod bundholdet Livorno blev afgjort i første halvleg, da alle tre scoring faldt i en første halvleg spillet i et højt tempo. Federico Macheda blev dobbelt målscorer for Atalanta, da han først gjorde det til 1-0 og derefter igen bragte Atalanta foran 2-1, da Juan Villar havde udlignet i mellemtiden. En pligtsejr blev sikret og som var nødvendig, hvis Atalanta forsat vil have ambitioner om at ligge hvor de gør.

24.2.2013: AC Milan – Atalanta 1-1 (Serie A)

En flok skuffede Atalanta spillere gik fra banen og følte sig snydt for et point, trods de ikke havde haft en afslutning, som virkelig satte Flavio Roma på arbejde i målet. Man var nemlig foran gennem det meste af kampen, men i overtiden faldte en tilfældig bold ned foran Pierre-Emerick Aubameyang, som stod helt fri bagerst i feltet og derfor ikke havde problemer med at udligne den føring, som hans holdkammerat Davide Astori havde givet Atalanta, da han havde scoret selvmål i starten af kampen.




Logged

whale
Gæst
 
Sv: La Dea
« Svar #104: 04 Dec 2010, 18:12 »

Imponerende. Men hold kæft, hvor er ligaen tæt. Opstemt
Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 16 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010