home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23419
  0 Brugere, 428 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: godrejazureblr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  La Dea
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 16 Udprint
Forfatter Emne: La Dea  (Læst 46697 gange)
søgaard
Gæst
 
Sv: La Dea
« Svar #75: 25 Nov 2010, 13:40 »



La Dea


Transfers sommeren 2012

Sommerpausen stod i transfernes tegn og på dette marked har Atalanta været meget aktive. Ni spillere fra førsteholdstruppen har forladt klubben i løbet af sommeren og de er blevet erstattet af syv yngre eller bedre spillere.  Allerede på forhånd havde man sikret sig to spillere, da man i vinters købte Juan Carlos Díaz Fernández i Valladolid. Den unge højreback er hentet, som erstatning for enten Capelli eller Schelotto, som man formentlig ikke kan holde i klubben meget længere. Den næste spiller blev sikret, da overlevelsen i Serie A blev sikret. Den brasilianske tryllekunstner Daniel Carvalho er hentet til Europa igen. Atalanta har hentet den tidligere CSKA Moskva spiller på en fri transfer i hjemlandets Atlético Mineiro og han vil være at finde i klubben frem til 2014. Carlos Carmona har været fast i Joe Harris’ opstilling og derfor var det naturligt, at man købte de resterende 50% af Reggina, da hans delejerskab skulle afgøres.
Efter en sæson med kun 40 scorede mål i 38 kampe, så stod det klart at Atalanta skulle hente et par målfarlige herrer til frontkæden. Her var man først en tur i hollandske RKC og smide 17 millioner kroner for den blot 19-årige Leandro Dewulf. Den unge angriber havde imponeret med sine 13 mål i 21 kampe for bundklubben.  Hans kommende makker er italiener, men er hentet udenfor landets grænser, da man har været en tur i selveste Manchester United, hvor man har lånt Federico Macheda for den kommende sæson og der er store forventninger til den unge angriber. Endnu en spiller blev hentet i England og i en storklub, da det lykkedes at få Dean Bouzanis på en fri transfer fra Liverpool. Den unge græker vil i fremtiden være reserve for Andrea Consigli. Til sidst har talentsøgningen i Afrika igen båret frugt, da man til vinter får den 18-årige Charles Sadomba. Den unge back fra Zimbabwe er blevet købt fri for 400.000 kroner og kan dække begge backpladser.

Som tidligere nævnt, så er der også en lang række spillere, som har forladt klubben. Helt præcist ni spillere fra førsteholdstruppen, hvor de otte af dem er på grund af kontraktudløb. Et af Joe Harris’ første indkøb Abubakari Yakubu har nu forladt klubben, hvor han aldrig rigtig formåede at slå igennem og bliver blandt de elleve startende, hvilket er ganske god illustreret med de blot 13 ligakampe på to år. Han vil i fremtiden spille for franske Valenciennes. Leonardo Talamonti ville Joe Harris dog gerne have beholdt, men argentineren var ikke tilfreds med tilværelsen, som tredjevalg og derfor valgte han at flytte til Sturm Graz i Østrig. Sidste sæsons reservekeeper George Forsyth var ligeledes utilfreds med manglen på spilletid og derfor er han taget en tur til Brasilien og Palmeiras. Hans to målmandskollegaer Francesco Rossi og Giorgio Frezzolini er heller ikke at finde i klubben længere, da førstenævnte er skiftet til Monza, mens aldrende Frezzolini ikke har fundet en klub endnu. Samme skæbne har både Francesco Ruopolo, Cristian Raimondi og Federico Peluso lidt, da de heller ikke har fundet sig en klub på det pressede marked. Til sidst solgte man også sine 50% af Fabio Ceravolo, der ligesom mange af de andre forhenværende Atalanta spillere ikke formåede at gøre sig gældende blandt de startende elleve.

Samtidig har man sagt farvel til Atalantas måske største spiller nogensinde, da Cristiano Doni har valgt at trække sig tilbage fra professionel fodbold. Den tidligere italienske landsholdsspiller er dog stadigvæk at finde i Bergamo, da han har sagt ja til en position, som træner i klubben og vil i fremtiden være Joe Harris' højrehånd.

Ind:
Juan Carlos Díaz Fernández, Valladolid, 5 millioner kroner.
Daniel Carvalho, Atlético Mineiro, Fri transfer
Carlos Carmona, Reggina, købt de resterende 50% for 8 millioner kroner
Leandro Dewulf, RKC, 17 millioner kroner
Federico Macheda, Manchester United, 7 millioner kroner for et års leje
Dean Bouzanis, Liverpool, Fri transfer

Ud:
Giorgio Frezzolini, Fri transfer
Cristian Raimondi, Fri transfer
Francesco Ruopolo, Fri transfer
Federico Peluso, Fri transfer
George Forsyth, Palmeiras, Fri transfer
Francesco Rossi, Monza, Fri transfer
Leonardo Talamonti, Sturm Graz, Fri transfer
Abubakari Yakubu, Valenciennes, Fri transfer
Fabio Ceravolo, Reggina, købt resterende 50% for 4 millioner kroner
« Seneste Redigering: 25 Nov 2010, 16:15 af Søgaard » Logged

LucasLeiva
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: La Dea
« Svar #76: 25 Nov 2010, 14:55 »

Gode handler, ser godt ud! Du mangler dog lige et SS af den sidste spiller...
Keep it up! Peace
Logged

Kolo Abib Touré

søgaard
Gæst
 
Sv: La Dea
« Svar #77: 25 Nov 2010, 15:01 »

Gode handler, ser godt ud! Du mangler dog lige et SS af den sidste spiller...
Keep it up! Peace
Tak Smiley
Charles Sadomba kommer desværre først til vinter, men I får selvfølgelig et screenshot af ham der Smiley
Logged

NikolajH
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: La Dea
« Svar #78: 25 Nov 2010, 16:40 »

Øvv... Har først lige set at du er begyndt på bloggen her. Så må lige igang med læseriet.

Kiggede dog lige hurtigt på dine to seneste updates, og tænkte at jeg allerede nu lige vi kaste en kommentar i hovedet på dig. Det er ser alt sammen fremragende ud, som vi kender dig, uden alt for mange 'dikke dare' og unødigt blær. Så bare fortsæt det suplime arbejde, så vil jeg sidde klistret din blog, som en grønlænder klister sig til sin øl Wink

Hvad hedder den FP du bruger? Smiley
Logged


søgaard
Gæst
 
Sv: La Dea
« Svar #79: 25 Nov 2010, 16:47 »

Øvv... Har først lige set at du er begyndt på bloggen her. Så må lige igang med læseriet.

Kiggede dog lige hurtigt på dine to seneste updates, og tænkte at jeg allerede nu lige vi kaste en kommentar i hovedet på dig. Det er ser alt sammen fremragende ud, som vi kender dig, uden alt for mange 'dikke dare' og unødigt blær. Så bare fortsæt det suplime arbejde, så vil jeg sidde klistret din blog, som en grønlænder klister sig til sin øl Wink

Hvad hedder den FP du bruger? Smiley
Mange tak, Nikolaj Smiley Sådan nogle kommentarer varmer altid!

Jeg bruger denne facepack: http://sortitoutsi.net/forum/topic/39782-megapack-home-thread-updates-and-info-inside/

Det er noget af et arbejde at downloade dem alle og udpakke det, men det er også rart at have over 70.000 billeder i spillet Wink

Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: La Dea
« Svar #80: 27 Nov 2010, 23:50 »



La Dea


Træningskampe sommeren 2012

23.7.2012: Mons – Atalanta 0-0

Træningskampene op til den nye sæson startede i Belgien, hvor man mødte venskabsklubben Mons. Dette opgør endte målløst, da det var et usammenspillet Atalanta hold, som mødte op, samt et belgisk hold, som bare var benovet over besøget fra Italien. De to spillere, som imponerede mest var det midterforsvaret, hvor Manfredini og Matheu forsætter det flotte spil fra sidste sæson.

25.7.2012: Castellón – Atalanta 0-2

Kampen mod spanske Castellón stillede Atalanta op i stærkeste opstilling, men fik ikke det store udbytte ud af det på trods af et navnestærkt hold. Målene i denne kamp stod serbiske Ivan Radovanovic og Federico Macheda får, da de indenfor få minutter mellemrum i anden halvleg fik overlistet den spanske keeper.

27.7.2012: Pergocrema – Atalanta 2-1

Var den tredje kamp på fire dage, hvilket betød langt de fleste 1.holdsspillere fik en pause, mens flere af spillerne fra reserveholdet fik chancen for at vise deres værd og spille sig til en plads i førsteholdstruppen. Det lykkedes dog næppe nogen, da man måtte gå fra banen med et overraskende nederlag efter at være kommet foran efter 64 minutters spil ved Marino Defendi, så kunne hjemmehold score to gange indenfor det sidste kvarter og glæde de godt 3000 fremmødte tilskuere.


4.8.2012: Piacenza – Atalanta 1-2

Giacomo Bonaventura har længe banket på til en plads i startopstillingen i Atalanta og i dagens testkamp viste han igen prøver på sine talenter på en fodboldbane. Han stod bag begge Atalanta mål, da han først kunne sætte sidste fod på bolden efter et flot angreb i højre side og små ti minutter senere var det hans støvle, som bankede bolden op i nettaget efter et hjørnespark. Hjemmeholdet fik reduceret efter pausen, da rytmen i Atalantas spil for længst var ødelagt af en række udskiftninger.

7.8.2012: Jaén – Atalanta 1-2

Tilbage i det spanske var man på besøg i Andalusien og Jaén, hvor man igen fik en sejr med hjem til Norditalien. Det var dog Jaén, som først kom på måltavlen, da Diego Segura kunne bringe hjemmeholdet foran efter 36 minutters spil, da Atalantas offsidefælde kiksede. Hvor defensiven var usikker i dag, så var offensiven godt kørende, hvilket de 9 mål indenfor målrammen også bevidende. Det var dog først efter 67 minutters spil, at der kom hul på bylden. Et hjørnespark fra Daniel Carvalho blev slået ind i hovedet på Thomas Manfredini og den aldrende italiener havde ingen problemer med at dirigere bolden i mål. Hans landsmand Federico Macheda sikrede sejren, da han i sidste minut bragede bolden ind på en helflugter efter et godt oplæg af Gianpaolo Bellini.

9.8.2012: AlbinoLeffe – Atalanta 2-0

I årets slag om Bergamo måtte Atalanta se sig slået, hvilket garanteret irriterede fansene mere end det gjorde spillerne og Joe Harris. Det var nemlig igen et rent reservehold, som blev sendt på banen til kampen og selvom de fightede flot, så er niveau blandt reserverne ikke særlig højt og selvom enkelte førsteholdsspillere lyste op, så kunne de ikke gøre noget ved de to mål, som blev sat ind af to lokale drenge. Alessandro Salvi, som har spillet hele karrieren i AlbinoLeffe og Dario Begamelli, som tidligt i karrieren blev vraget i Atalanta og forsatte hos lokalrivalerne.

12.8.2012: Almería – Atalanta 2-1

Nedrykkerkandidater ne fra Almería var også en for stor en mundfuld for Atalanta, da man var på besøg i Sydspanien. På mål af svenske Henok Goitom og brasilianske Douglas da Silva sikrede Almería sig et godt resultat at gå til pause på og så hjalp det ikke meget, da Marino Defendi kunne score kort før tid. Dermed fik Atalanta ikke den optimale opstart, men lad os håbe ordsproget ”en dårlig generalprøve giver en god premiere”.
Logged

Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: La Dea
« Svar #81: 28 Nov 2010, 00:05 »

Har du fået nogen ordentlige regens? Jeg har stadig ikke set en eneste i FM11...
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: La Dea
« Svar #82: 28 Nov 2010, 00:13 »


Jeg har fået hentet nogle stykker, som jeg tror der kan udvikle sig til noget stort, men der er sgu godt nok et par lottokuponer imellem, da budgettet ikke er de største.

Leandro Dewulf har vist lovende takter, selvom han ikke er en typisk målscorer. Der er et screenshot af ham længere oppe. Conti Kargbo kan du finde et screenshot af på side 4 i min transferupdate der og han er nok den med det største potentiale af dem jeg har fået hentet. Han har spillet udmærket i sin første sæson og er stadigvæk meget ung.

Jeg har dog fundet en del flere, men jeg kan jo hverken tilbyde en overgangssum eller lønning til de helt store talenter, som gerne vil have over 300-400.000 om ugen eller som koster +50 mio.

Juan Carlos Díaz Fernández håber jeg meget på, men det bliver ikke de kommende par sæsoner han skal gøre sig gældende, men på sigt håber jeg, at han kan blive en god back, når Schelotto beslutter sig for at ville væk, hvilket der allerede har været antydninger til.
Logged

Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: La Dea
« Svar #83: 28 Nov 2010, 00:15 »

OK. Jeg synes, det er meget sværere at finde dem end det var i sidste spil, hvor der var en hel del, der kunne blive forholdsvis gode.
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: La Dea
« Svar #84: 28 Nov 2010, 00:18 »

OK. Jeg synes, det er meget sværere at finde dem end det var i sidste spil, hvor der var en hel del, der kunne blive forholdsvis gode.
Ja, jeg synes også helt klart det er blevet sværere. Jeg har dog været heldig, da jeg sendte min scout en tur til Afrika, hvor han efterhånden har fundet et par stykker til ingen penge, som jeg i det mindste kan tjene lidt på, hvis de ikke udvikler sig. De europæiske er dog sværere at få fat på og hvis man endelig finder en, så er han i en storklub og er derfor umuligt at få fat på, når man er en mindre klub.
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: La Dea
« Svar #85: 29 Nov 2010, 11:43 »



La Dea


September 2012

2.9.2012: Bari – Atalanta 1-1 (Serie A)

Atalanta og Leandro Dewulf fik en fantastisk start på sæsonen, da han efter et kvarters spil viste en coolness foran mål, som de hidtidige angribere i Atalanta har manglet. En lang bold fra Conti Kargbo blev hevet ned og smart loppet over den fremstormende målmand. Desværre for Atalanta holdte denne føring ikke halvlegen ud, for med små ti minutter tilbage af halvlegen kunne bosniske Ermin Zec udligne, da han udnyttede tøven hos forsvarsspillerne og nemt kunne sætte bolden ind bag Consigli.

16.9.2012: Atalanta – Brescia 1-0 (Serie A)

Slaget om Lombardiet blev en intens affære, hvor begge hold havde chancer for at sikre sig de tre point, men hvor Atalanta viste sig som de skarpeste. Den italienske U-21-spiller Marco Verratti scorede kampens eneste mål, da han efter 16 minutter spil helflugtede bolden i mål efter Bellinis indlæg var blevet blokeret. Brescia havde dog chancen for at få det ene point, da de fik tilkendt et straffespark ti minutter før tid, men den tidligere Premier League angriber Alessandro Diamanti misbrugte forsøget fra 11-meter pletten.


22.9.2012: Palermo – Atalanta 1-0 (Serie A)

Kampen på Sicilien blev en kedelig omgang set med Atalanta-briller, da man måtte se sig besejret med 1-0. Kampens enlige mål faldt efter bare 13 minutter, da det schweiziske talent Pajtim Kasami overhalede Migjen Basha i kampen om et indlæg ved bagerste stolpe. Trods flere offensive indskiftninger fra Joe Harris’ side, så lykkedes det aldrig Atalanta at få sat Palermo under et pres, som kunne have retfærdiggjort at Atalanta havde fået point med hjem.

26.9.2012: Atalanta – Lazio 3-0 (Serie A)

Denne aften kom Joe Harris’ dyrt betalte frontduo for alvor i gang. Allerede efter tre minutter blev Federico Macheda nedlagt i feltet og chancen fra pletten fik kollegaen Leandro Dewulf og det belgiske stortalent fejlede ikke. Macheda ville dog også selv på tavlen og efter 55 minutter kunne han banke bolden ind bag Muslera i målet, efter eminent forarbejde af Dewulf. Rollerne var byttet om efter 71 minutters spil, da det var Macheda , som stod for det flotte forarbejde og det var Dewulf, som kunne glide bolden de sidste centimeter over stregen efter et skarp indlæg fra angrebsmakkeren.

30.9.2012: Sampdoria – Atalanta 2-0 (Serie A)

Efter at have været holdets bedste i kampen mod Lazio gik Federico Macheda til at være skurken, da man tabte til Sampdoria. En hjerneblødning af første grad var hvad der kostede et rødt kort til italieneren, da han valgte at hoppe voldsomt ind i en tackling med hollandske Ron Vlaar. En mand i overtal havde Sampdorias stærke offensiv nemt ved at fastholde presset på Atalanta og det gav pote to gange, hvor det begge gange var Giampaolo Pazzini, som kunne juble over at have scoret.






Logged

Tobias-Toft
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: La Dea
« Svar #86: 29 Nov 2010, 17:42 »

Ser godt ud Søgaard Smiley
Gode transfers, nej fantastiske transfers, især med angriberen og Carvalho, men hvad er planen med ham wingbacken du har hentet ind, planer om taktiske ændringer i fremtiden ? Wink
Resultaterne ser jo på et tidligt tidspunkt lovende ud Smiley Så hvis ikke det bliver til europæisk i denne sæson så ligger du da godt i svinget til at snuppe en plads næste år. Det ser hvert fald lovende ud :p
Logged

- 96 -

søgaard
Gæst
 
Sv: La Dea
« Svar #87: 29 Nov 2010, 18:31 »

Ser godt ud Søgaard Smiley
Gode transfers, nej fantastiske transfers, især med angriberen og Carvalho, men hvad er planen med ham wingbacken du har hentet ind, planer om taktiske ændringer i fremtiden ? Wink
Resultaterne ser jo på et tidligt tidspunkt lovende ud Smiley Så hvis ikke det bliver til europæisk i denne sæson så ligger du da godt i svinget til at snuppe en plads næste år. Det ser hvert fald lovende ud :p
Den unge wingback håber jeg på at kunne opskole til almindelig back, da både Schelotto (Som spiller pladsen lige nu) og altmuligmanden Capelli begge er eftertragtet og har luftet tanken om at komme videre, så indenfor 2-3 sæsoner, så håber jeg, at han i det mindste kan agere back-up på pladsen Smiley

Leandro Dewulf har fået en fantastisk start og ligner allerede på nuværende tidspunkt et rigtig godt køb, selvom han ikke er en killer foran målet, men han har andre kvaliteter. Carvalho har desværre ikke fået en så vildt god start, men han er efterhånden ved at komme lidt op i gear og være den kvalitetsspiller, som jeg regnede med jeg fik Smiley

Jeg ligger rimelig godt på nuværende tidspunkt og føler selv, at jeg har fået gjort truppen bredere, selvom der er blevet færre spillere end da jeg startede. Så hvis de gode resultater forsætter, så kunne det da være lækkert med et europæisk eventyr Smiley
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: La Dea
« Svar #88: 30 Nov 2010, 16:55 »



La Dea


Oktober 2012

7.10.2012: Atalanta – AC Milan 2-2 (Serie A)

Hjemmekampen mod AC Milan troede man var afgjort, da Leandro Dewulf gjorde det til 2-0 efter 67 minutters spil, men AC Milan skruede tempoet i de sidste 20 minutter og kunne tage fra Bergamo med det ene point efter Zlatan Ibrahimovic og Mathieu Flamini havde scoret for udeholdet. Edgar Barreto var manden bag Atalanta første scoring, da han efter 25 minutters spil stod bag kampens flotteste scoring med sit langskud fra 25 meters afstand.


21.10.2012: Atalanta – Livorno 3-0 (Serie A)

Kampen mod Livorno blev, trods en udvisning til Thomas Manfredini, en rolig affære for Atalanta, som ikke brugte mange unødvendige kræfter på at bringe den sikre sejr hjem. Matteo Ardemagni og Manolo Gabbiadini fik chancen i front efter Dewulf havde været hjemme på landsholdsopgave og Macheda sad ude med karantæne. De kvitterede med at stå for alle tre scoringer i dagens kamp. Matteo Ardemagni lagde ud efter 21 minutters spil og derefter overlod han scenen til Gabbiadini, som scorede i det 43. minut og det 83. minut til slutresultatet 3-0.

28.10.2012: Catania – Atalanta 0-1 (Serie A)

For en sjælden gang var det ikke Atalanta, som endte med 10 spillere på banen, men det var derimod Catania, da Yohan Benalouane blev smidt ud fem minutter før tid, da frustrationerne over nederlaget til Atalanta blev for store og det gik udover Felipe Saad, som dog formåede at færdigspille kampen, trods en mindre skade. Inden denne episode, så havde Simone Padoin afgjort kampen til Atalantas fordel, da han kunne sparke bolden i mål efter Catania i første omgang havde afvist et hjørnespark.






Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: La Dea
« Svar #89: 30 Nov 2010, 20:18 »



La Dea


November 2012

1.11.2012: Atalanta – Siena 1-1, vundet efter straffespark (Coppa Italia 3.kvalifikationsrun de)

Dagens pokalkamp fik ikke den bedste start, da Siena hurtigt kunne bringe sig foran ved Abdelkader Ghezzal og dermed sætte Atalanta under pres fra start. Atalanta fik dog kæmpet sig tilbage via det store overtag de havde i spil og chancer. Med et kvarter igen kunne Matteo Ardemagni sætte den forløsende scoring i nettet og sikre forlænget spilletid. Men da hverken Atalanta eller Siena kunne score i den forlængede spilletid måtte man ud i straffesparkskonkur rence. Selv i den var skarpheden ikke noget at skrive hjem om, da Atalanta brændte to straffespark, men heldigvis for hjemmeholdet var udeholdet endnu dårligere og måtte se sig selv misbruge chancen fra de 11 meter tre gange. Dermed er man videre til næste runde, hvor Benevento er modstanderen.


4.11.2012: Atalanta – Napoli 2-0 (Serie A)

Tilbage i Serie A kører det bedre og denne aften blev Napoli nedlagt, da man med en tidlig og sen scoring sørgede for de hungrende stjerne fra Napoli endnu engang ser ud til at må nøjes med sekundære positioner i Serie A. Matteo Ardemagni viste god målform, da han scorede efter 23 minutters spil og den føring blev fordoblet med fem minutter igen, da Carlos Carmona scorede på et flot langskud efter målmanden havde halvklaret Dewulfs skud.

10.11.2012: Fiorentina – Atalanta 0-0 (Serie A)

I en sand kortfest var det utroligt at begge hold endte med 11 mand på banen. Atalanta endte således med at have modtaget 9 gule kort efter 90 minutters hårdt spillet fodbold. Det var dog et resultat, som begge hold ikke kan tillade sig at være utilfredse med, da ingen af holdene formåede at tage initiativet i kampen og prøve at gøre krav på de tre point. Tættest på var Gilardino for Fiorentina, men en kæmpechance foran mål formåede han at skovle over Consigli og overliggeren.

14.11.2012: Atalanta – Juventus 1-1 (Serie A)

Hvis Juventus følte de havde tabt to point denne aften, så var det med god grund. Et tidligt mål fra Milos Krasic gjorde, at de kunne kontrollere kampen uden at bringe alt for mange mænd frem. Det var også et pres, som Atalanta aldrig rigtig formåede at opløse og selv komme op omkring Buffon i målet. Men fire minutter inde i overtiden kunne Conti Kargbo banke et indlæg ind bag den aldrende Gianluigi Buffon og sikre Atalanta et vigtigt point.

18.11.2012: Chievo – Atalanta 0-2 (Serie A)

Giacomo Bonaventura var kampens store oplevelse, da han med to mål sikrede Atalanta de tre point i dagens kamp. Allerede efter 42 sekunder havde midtbanespilleren sendt bolden i mål efter et dumt boldtab i Chievos forsvar. Seks minutter før tid var han forudseende, da han var først over en andenbold efter Chievos forsvar havde headet et indlæg væk. Bolden blev køligt sat ind ved roden af nærmeste stolpe uden chance for Mario Cassano i målet.






Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 16 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010