home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23418
  0 Brugere, 294 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: Disneypluscomb...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  La Dea
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 16 Udprint
Forfatter Emne: La Dea  (Læst 46561 gange)
vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: La Dea
« Svar #30: 09 Nov 2010, 15:48 »

Dejlig enkelt og let at gå til, men det er ikke helt min stil, er mere til en blog á la whale og Krile, men whatever, der er tydeligvis andre, der mener, at det her er fantastisk.

Kan se, at du holder stilen fra din blog om Getafe (mener, at det var dig, som bloggede om dem). Jeg følger da også med, glæder mig til, at du kommer længere frem og se, hvad du kan bringe klubben til Thumbs Up
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: La Dea
« Svar #31: 09 Nov 2010, 15:56 »

Dejlig enkelt og let at gå til, men det er ikke helt min stil, er mere til en blog á la whale og Krile, men whatever, der er tydeligvis andre, der mener, at det her er fantastisk.

Kan se, at du holder stilen fra din blog om Getafe (mener, at det var dig, som bloggede om dem). Jeg følger da også med, glæder mig til, at du kommer længere frem og se, hvad du kan bringe klubben til Thumbs Up
Det er også helt fair, at man måske er mere til de grafisk flotte blogs end min, hvor jeg ikke har brugt meget tid på hverken grafik eller opsætning Smiley

Jeg kørte "samme blog" sidste år med Atalanta, hvis det er den, som du hentyder til, men jeg vil helst holde det simpelt, så jeg egentlig kan spille to sæsoner på en weekend og stadig nå at skrive updates til dem. Hvor jeg kunne forestille mig andre bruger 2-3 timer på at skrive, ordne opsætningen og lave grafik til en enkelt update Smiley
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: La Dea
« Svar #32: 09 Nov 2010, 16:07 »



La Dea


Januar 2011

8.1.2011: Atalanta – Portosummaga 2-0 (Serie B)

Året 2011 blev sparket igang med en god sejr over venskabsklubben Portosummaga, da man i løbet af fem magiske minutter i anden halvleg scorede to mål. Først kunne Leonardo Talamonti heade Atalanta foran med lidt hjælp fra en forsvarsspillers fod og sidenhen kunne Fabio Ceravolo fordoble den føring, da han dirigerede Daniele Capellis indlæg i mål.

12.1.2011: Palermo – Atalanta 1-0 (Coppa Italia 1.runde)

I en tæt kamp blev en kontroversiel kendelse afgørende, da kampens dommer Antonio Damato udviste Carlos Matheu og dermed banede vejen videre for Palermo. Hændelsen skete efter 31 minutter, da han i en hård duel nedlagde Abel Hernández, men de fleste havde ikke regnet med et rødt kort. Det blev han dog præsenteret for og dermed var oddsene virkelig imod Atalanta. De kunne heller ikke holde stand andet end en lille halv time før Massimo Maccarone kunne banke bolden ind bag Anderea Consigli i Atalanta målet. Det var dog et ærgerligt nederlag til Atalanta, da alle sad med den følelse, at de sagtens kunne have fået mere ud af kampen

15.1.2011: Atalanta – Reggina 1-0 (Serie B)

Tilbage i Serie B er der masser af succeser og der blev føjet endnu en til, da Reggina kom på besøg. På et mål af unge og eftertragtede Giacomo Bonaventura sikrede Atalanta sig alle tre point mod et hold, som regnede med at kæmpe om oprykningen, men i stedet for må se sig selv  rode rundt i den lidt tungere del af tabellen.

22.1.2011: Modena – Atalanta 1-3 (Serie B)

Trods det lidt overlegne slutresultat, så var denne kamp måske endnu mere jævnbyrdig end det første opgør mellem de to hold, som endte 1-1. Riccardo Pasi kunne bringe Modena foran 1-0 efter 20 minutters spil, men Atalanta svarede hurtigt igen, da Fabio Ceravolo kunne udligne fem minutter efter. Den stilling holdte indtil overtiden, hvor først Leonardo Pettinari og sidenhen aldrende Nicola Amoruso kunne sikre sejren til Atalanta i henholdsvis et minuts overtid og tre minutters overtid.

31.1.2011: Cittadella – Atalanta 0-3 (Serie B)

I årets tredje opgør mellem de to hold lykkedes det heller ikke Cittadella at få sejren i hus. De gjorde det dog heller ikke nemt for dem selv, da Luca Fusco scorede selvmål og satte Atalanta i gang. Cristiano Doni udbyggede føringen kort før pausen og da Fabio Ceravolo kunne score til 3-0 efter 64 minutters spil, så var der ikke længere tvivl om udfaldet af kampen.







Trods en stor interesse for en række af de store spillere hos Atalanta, så lykkedes det Joe Harris at holde sammen på tropperne. Han fik endda hentet endnu en spiller til klubben, da bestyrelse lade 1,5 millioner mere til side til transfers. For omkring 900.000 kroner blev det 21-årige franske talent Jean-Pascal Fontaine hentet i franske Le Havre. Han kan dække de fleste pladser på midtbanen, hvor han i første omgang vil se mange kampe fra bænken eller tribunen, men i løbet af et par år, så håber Joe Harris at den unge spiller kan gøre sig gældende, når han skal vælge startopstillingen. 

Ud er også gået en enkelt spiller, da Ferreira Pinto var sat til salg og Atlético Mineiro fra hjemlandet, Brasilien, viste interesse for fløjspilleren. Der er i første omgang tale om et lån, men de til januar købe ham for 13 millioner kroner.

« Seneste Redigering: 15 Nov 2010, 13:29 af Søgaard » Logged

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: La Dea
« Svar #33: 09 Nov 2010, 16:11 »

Fin start, rigtig, rigtig fin endda Wink.. Dog træls at ryge så hurtigt ud af Coppa Italia, men sådan er det når dommeren engang imellem er imod en Peace!.. Okay godt talent du har fået hentet dig der, din økonomi er jo ikke den "aller" bedste, så jeg vil sige du gør de rigtige ting med klubben, godt klaret ind til videre! Smiley
KIU!
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

søgaard
Gæst
 
Sv: La Dea
« Svar #34: 09 Nov 2010, 16:17 »

Fin start, rigtig, rigtig fin endda Wink.. Dog træls at ryge så hurtigt ud af Coppa Italia, men sådan er det når dommeren engang imellem er imod en Peace!.. Okay godt talent du har fået hentet dig der, din økonomi er jo ikke den "aller" bedste, så jeg vil sige du gør de rigtige ting med klubben, godt klaret ind til videre! Smiley
KIU!
Tak Smiley Det er meget begrænsede midler her i starten, hvilket dette indkøb også bærer præg af. Jeg blev tilbudt bedre og større spillere, men når midlerne ikke var til det, så fandt jeg denne franskmand, som mine talentspejdere sagde kunne komme på samme niveau, som Simone Padoin, hvilket ikke ville være dårligt.

Jeg har lige smidt et screenshot ind af ham nu, da jeg glemte det i første omgang Smiley
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: La Dea
« Svar #35: 09 Nov 2010, 20:21 »



La Dea


Februar 2011

5.2.2011: Atalanta – Frosinone 4-1 (Serie B)

Kampen mod Frosinone blev en overkommelig opgave for Atalanta, som sparede et par af de rutinerede kræfter i startopstillingen, hvilket gav plads til et par af de unge talenter. Det var dog alligevel de erfarne kræfter, som stod for målscoring, da først Edgar Barreto kunne bringe Atalanta foran på et flot langskud. Efter pausen kom der dog virkelig gang i målscoring, da Fabio Ceravolo igen igen scorede og bragte Atalanta foran 2-0. Wágner fik dog reduceret for udeholdet, men de kom aldrig tættere på, da Carlos Carmona scorede til 3-1 efter 59 minutters spil. Indskiftede Cristiano Doni stod for det sidste mål, da han med ni minutter igen kunne score til 4-1.

12.2.2011: Atalanta – Ascoli 2-2 (Serie B)

Mødet med Ascoli og Arturo Lupoli blev ikke nogen glæde for Atalanta, som havde mere end svært ved at dæmme op for spilleren, som har tilbragt en stor del af sin karriere i England. Først kunne han score til 1-0, men der kom lynhurtigt respons fra Atalanta og Giacomo Bonaventura, som blot tre minutter efter havde sendt bolden ind bag Guarna  i Ascoli målet. Atalanta kom også foran kort før pausen, da Fabio Ceravolo forsatte den flotte målstime, som han er inde i og scorede til 2-1. Anden halvleg stod dog i Arturo Lupolis tegn, da han kørte rundt med Atalanta forsvaret og det var næsten et mirakel at man skulle helt hen til det 70. minut før bolden lå bag Consigli. Lupoli snyd et par mænd på højrekanten og sendte et præcist indlæg indover, hvor hverken forsvaret eller målmanden kunne få fat på den og i stedet for stod Simone Esposito og kunne prikke bolden i mål.

21.2.2011: Novara – Atalanta 1-3 (Serie B)

Besøget i Novara små 100 kilometer fra Bergamo var ikke den store oplevelse for hverken spillere eller fans. En sikker sejr blev kørt hjem uden den store præstation var påkrævet. Carlos Carmona sendte bolden i mål efter syv minutters spil og den føring udbyggede Fabio Ceravolo to gange, da han stod for både målet til 2-0 og 3-0 før pausen. Federico Carraro fra Novara ville også lege med, men udover det ene mål, så kom Novara ikke til de store chancer mod Atalanta, som virkelig har fået lukket hullerne i bagude.

25.2.2011: Torino – Atalanta 0-1 (Serie B)

Torino hænger med nød og næppe på i kampen om oprykningspladserne i Serie B, men en sejr var påkrævet i dagens kamp, hvis de ville have forhåbninger om at komme helt op på siden af de andre konkurrenter. Tilbagevendte Tiribocchi ville det dog anderledes, da han efter 42 minutter udnyttede at Ceravolo tiltrak hele Torino forsvaret og alligevel formåede at spille Tiribocchi fri. Med et næsten frit mål, så var det ikke noget problem for den erfarne herre at score og sikre sejren.





« Seneste Redigering: 15 Nov 2010, 13:29 af Søgaard » Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: La Dea
« Svar #36: 09 Nov 2010, 20:27 »

Utrolig flotte resultater. :-)

Du fortsætter din stil fra Football Manager 2010 med Atalanta og dit layout. Noget jeg synes rigtig godt om. Ikke så meget grafisk, men utrolig flot skriftligt arbejde. Imponerende. Denne blog giver mig lyst til at spille FM11. Stor cadeau til dig, Søgaard. Smiley
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: La Dea
« Svar #37: 09 Nov 2010, 20:34 »

Utrolig flotte resultater. :-)

Du fortsætter din stil fra Football Manager 2010 med Atalanta og dit layout. Noget jeg synes rigtig godt om. Ikke så meget grafisk, men utrolig flot skriftligt arbejde. Imponerende. Denne blog giver mig lyst til at spille FM11. Stor cadeau til dig, Søgaard. Smiley
Tak Jakob Smiley Der findes ikke så mange alternativer til min blog, når mine evner i PS er begrænsede og jeg egentlig heller ikke er særlig god til det med kodning herinde Smiley

Men altid dejligt at folk prissætter hvad man laver Opstemt
Logged

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: La Dea
« Svar #38: 09 Nov 2010, 20:35 »

Flotte resultater, du cruiser simpelthen mod mesterskabet Thumbs Up

Nu jeg husker efter, kan jeg godt huske, at det ikke var dig, der lavede den, men jeg kan desværre ikke huske navnet på brugeren. Dog husker jeg, at bloggen fik prædikatet 'månedens blog' i september, tror jeg.
Logged

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: La Dea
« Svar #39: 09 Nov 2010, 20:39 »

Damn det tog sku sin tid Peace Havde ikke været inde og kigge hele dagen i går og i dag, så meget læsestof på en dag, FANTASTISK Smiley

Syntes resultaterne er lige så gode som de var sidste år. Syntes bestemt heller ikke at det er en dårlig spiller du har hentet dig, er næsten sikker på han ville kunne gå direkte ind på nogle af superliga holdene.

KIU Smiley
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: La Dea
« Svar #40: 09 Nov 2010, 20:55 »

Mange tak begge to Smiley

Jeg er jo også blevet spået til en oprykning, så det skulle da også meget gerne lykkes! Økonomien i klubben kan vist heller ikke klare andet, da den er ramt af finanskrisen!

Og jeg beklager Damse, men jeg bliver jo nødt til følge nogenlunde med i bloggen, når jeg spiller meget på savegamet Wink
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: La Dea
« Svar #41: 09 Nov 2010, 22:01 »



La Dea


Marts 2011

1.3.2011: Atalanta – Livorno 4-2 (Serie B)

Mødet med en anden nedrykker blev en særdeles målrig affære, da begge holds defensiv var i gavehumør. Kampen vil også blive husket for et noget bemærkelsesværdigt comeback af Atalanta, som gik fra at være nede 2-0 ved pausen til at vinde 4-2. Francesco Tavano og Tomas Danilevicius sørgede for det lidt overraskende resultat ved halvleg, mens Fabio Ceravolo, Nicola Amoruso, Simone Tiribocchi og til sidst et selvmål af Maciej Malkowski sørgede for Atalantas fire mål i en hæsblæsende affære.

5.3.2011: Siena – Atalanta 1-1 (Serie B)

Topkampen mellem nummer to og nummer 1 blev en intens kamp, hvor ingen af holdene ville give sig og dommeren havde mere end travlt med at få uddelt advarsler, hvor især Atalanta tog sin del med 7 advarsler. Det var dog også Atalanta, som kom bedst fra start, da Ardemagni for første gang startede inde siden sin skade i december og han kvitterede med et mål, da han efter 23 minutters spil hoppede højere end forsvarsspilleren og fik sat sit hoved på Tiribocchis indlæg. Det lignede længe, at Atalanta ville tage de tre point, men to minutter inde i overtiden dukkede Michele Paolucci op i Atalantas felt og sikrede Siena det ene point i topbraget.

12.3.2011: Atalanta – Crotone 0-0 (Serie B)

Trods en total dominans af Atalanta gennem hele kampen, så formåede de blå og sortstribede ikke at få bolden i mål. 14 skud mod mål, hvor de syv ramte indenfor målet var ikke nok på en kold lørdag i marts. Dertil kan det næves, at Crotone ikke havde et eneste skud indenfor målrammen og kun fik sparket mod mål en gang i løbet af de 90 minutters fodbold. Derfor var det en flok skuffede Atalanta spillere, som kunne gå fra banen velvidende, at de burde have vundet kampen.

19.3.2011: Atalanta – Sassuolo 0-0 (Serie B)

De dårlige takter fra de sidste par kampe forsatte i hjemmekampen mod Sassuolo, hvor man igen ikke var gode nok til at afgøre kampen.  Denne gang var det dog en mere jævnbyrdig kamp, hvor udeholdet også havde sine chancer. Dog kunne Joe Harris ikke lade være med at ærgre sig over Tiribocchi valgte at hamre bolden på overliggeren i en situation, hvor han kunne have lagt bolden ligeså stille i et tomt mål og dermed have sikret Atalanta de tre point.

30.3.2011: Grosseto – Atalanta 0-2 (Serie B)

En skuffende måned blev dog sluttet godt af, da man med to sene mål kunne hive de tre point med hjem fra Grosseto. Først kunne Simone Tiribocchi passere målmanden og sende bolden ind til en velfortjent føring og små seks minutter før tid kunne indskiftede Fabio Ceravolo udbygge føringen, da et offensivt Grosseto hold blev straffet i en kontra af Atalanta.





« Seneste Redigering: 15 Nov 2010, 13:29 af Søgaard » Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: La Dea
« Svar #42: 09 Nov 2010, 22:08 »

Nu er det vidst på tide jeg får lagt en kommentar.

Igen formår du og lave en fantastisk blog, som er simpelt sat op og lige til at gå til. Nu er det jo også nogenlunde den måde jeg gør det på så det er lige noget for mig. Godt arbejde Søgaard! Og resultaterne ser jo også gode ud Peace

Ser frem til mere.
Logged


Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: La Dea
« Svar #43: 09 Nov 2010, 22:10 »

Du fortsætter de flotte takter, og det ser også stille og roligt ud til at du rykker op i Serie A.
Jeg er stadig med!
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: La Dea
« Svar #44: 09 Nov 2010, 22:19 »

Mange tak TheX og Baliian Smiley


Håber ikke jeg skræmmer jer med tempoet herinde Smiley

Jeg vil nemlig gerne lige nå at komme med i bloggen igen før jeg begynder at spille videre.
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 16 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010