home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:38:18 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  1 Bruger, 726 Gæster Online.

Indlæg: 1132879 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  La Batalla de Hércules
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint
Forfatter Emne: La Batalla de Hércules  (Læst 27664 gange)
nielsen42
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: La Batalla de Hércules
« Svar #90: 27 Nov 2010, 17:03 »

går der længe før næste update:)?
Logged

...LIVERPOOL FC...
.... Built by shanks....
....Broke by Yank$...

whale
Gæst
 
Sv: La Batalla de Hércules
« Svar #91: 27 Nov 2010, 17:07 »

går der længe før næste update:)?

Den kommer nok om et par timer..  Smiley
Logged

Barca Ralle
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: La Batalla de Hércules
« Svar #92: 27 Nov 2010, 17:53 »

Den kommer nok om et par timer..  Smiley

dejligt, glæder mig som en pensionist, til bingo Grin
Logged

Barcelona: Més que un club!


Liverpool: You'll never walk alone!

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: La Batalla de Hércules
« Svar #93: 27 Nov 2010, 18:11 »

Fantatisk hold du har fået dig, og flotte resultater til følge. I det hele taget en fantatisk blog, imo månedens blog, som det ser ud pt. Thumbs Up
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


whale
Gæst
 
La Batalla de Hércules #15
« Svar #94: 27 Nov 2010, 21:09 »



Skt. Petersborg bød os velkommen med blæsevejr og en temperatur omkring frysepunktet. Gazprom-Arena lagde hus til en kamp, der højest sandsynligt skulle afgøre gruppen. Bortset fra den skadede højrefløj Carmelo var alle mine førstevalg klar, og især forsvaret skulle få en kæmpe betydning. Russerne lagde ud med et hårdt pres, men efter 13 minutter fik vi tilkæmpet os et hjørnespark, som Sölvi Ottesen på smukkeste vis headede ind til 0-1. Men Ottesen var ikke færdig, for på vores næste hjørnespark landede bolden igen på hans pande. Denne gang headede han ikke på mål… Bolden fløj i en lang bue på tværs af feltet, så Gioda kunne stige til vejrs og fuldende hoved-bandespillet med endnu et hovedstødsmål af højeste klasse. Inden halvlegen var slut, kom også Benítez på tavlen efter en pragtfuld dribletur. Kampen endte 0-3 til Hércules, for Zenit kunne intet stille op, da vi i 2. halvleg gik defensivt og kun forsøgte at forsvare føringen.


Vi lod os ikke skræmme af Zenits hardcore fans.


Med to point ned til Zenit, var det op til os selv at afgøre gruppen. Alt gik planmæssigt i Østrig, hvor vi slog gruppens absolutte bundhold, SK Rapid Wien, med 4-2. Zenit havde i midlertidigt fået en bedre målscore end os, så på grund af de to identiske resultater mod russerne, var vi nødt til at slå Heerenveen på hjemmebane, hvis vi ville være 100 % sikre på gruppens 1. plads. Hvis hollænderne skulle videre til knockoutrunderne, skulle de slå os med mere end ti mål samtidig med, at Zenit tabte til uduelige SK Rapid Wien. Med andre ord havde de intet at spille for, og derfor valgte de at gøre det svært for os med en defensiv indstilling. Zenit kom hurtigt foran og erobrede førstepladsen, så da vi i 2. halvleg endnu ikke havde scoret, begyndte jeg at blive nervøs. Målet kom, heldigvis, efter 82 minutter. Domínguez’ indlæg blev flugtet i kassen af Carmelo, der dermed sikrede Hércules 1. pladsen.

Knockoutrunde-lodtrækningen var fornuftig. I slutningen af februar skal vi til Tyrkiet for at møde Galatasaray, og hvis det ender godt, venter enten RB Salzburg eller Stuttgart i 2. knockoutrunde.



En skuffet Skjelbred
efter 3 nederlag i træk.

Nederlaget mod Zenit var det første i mange kampe, og det kunne spillerne tilsyneladende ikke klare. Efter den russiske nedtur skulle vi til Valladolid, og her blev vi igen spillet ud af banen. Resultatet 3-2 kunne tyde på en tæt kamp, men det var langt fra tilfældet. Vores to mål blev scoret på vores eneste chancer, mens Valladolid havde otte skud på mål og burde have vundet større. Alt i alt en ringe indsats der blev gentaget ugen efter i et 2-0 nederlag til Real Madrid. Vores spil var en smule bedre, men vi var alligevel uden chance på Bernabeu.


Heldigvis var de tre nederlag nok i denne omgang, for Athletic Bilbao og Málaga blev begge besejrede sidst i november. December bød på et meget svært kampprogram; Sporting Gijon, Atlético Madrid, Sevilla og Barcelona. Det var vigtigt for mig at besejre Gijon, så vi bedre kunne smide point mod de tre giganter. Desværre spillede vi en af vores dårligste kampe nogensinde, men heldigvis var Gijon lige så ringe.

Resultatet blev skuffende 0-0, en dårlig forberedelse til kampen mod ligaens nummer 1, Atlético, der ikke havde tabt i over 30 kampe. Den statistik kunne vi ikke gøre noget ved. Madrilenerne vandt 2-0 hjemme, og jeg frygtede, at endnu en nedtur var på vej.

Årets sidste måned sluttede alligevel optimistisk for os, for vi fik fortjent et point mod både Sevilla og Barcelona. Januars kampprogram var perfekt at starte året på. Vi havde netop overstået mange store kampe, og de seneste to uafgjorte havde givet et moraleboost, der førte til pligtsejre mod Las Palmas, Levante og R. Sociedad. Desværre havde vi en enkelt svipser mod Almería, der stod imod vores mange angreb, og så slog Málaga os ud af pokalturneringen, efter at jeg undervurderede dem og stillede med et reservespækket hold. Jeg er alligevel fortrøstningsfuld, for jeg foretrækker at lægge energien i ligaen og den udenlandske fodbold.


LA LIGA STILLING
EUROPA LEAGUE GRUPPE F


« Seneste Redigering: 27 Nov 2010, 21:10 af whale » Logged

whale
Gæst
 
Sv: La Batalla de Hércules
« Svar #95: 27 Nov 2010, 22:17 »

Fantatisk hold du har fået dig, og flotte resultater til følge. I det hele taget en fantatisk blog, imo månedens blog, som det ser ud pt. Thumbs Up

Mange tak! Smiley Det kan jeg jo håbe på. Opstemt
Logged

nielsen42
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: La Batalla de Hércules
« Svar #96: 28 Nov 2010, 15:28 »

Det her er klart den bedste fm 11 blog.... fantastisk hold.... godt skrevet, mega fed grafik... hvordan har skjelbred fået hercules trøje på Smiley?
Logged

...LIVERPOOL FC...
.... Built by shanks....
....Broke by Yank$...

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: La Batalla de Hércules
« Svar #97: 28 Nov 2010, 16:01 »

hvordan har skjelbred fået hercules trøje på Smiley?
Svaret er Photoshop. Smiley
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

nielsen42
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: La Batalla de Hércules
« Svar #98: 28 Nov 2010, 16:04 »

hvad koster dette photo shop Smiley?
Logged

...LIVERPOOL FC...
.... Built by shanks....
....Broke by Yank$...

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: La Batalla de Hércules
« Svar #99: 28 Nov 2010, 16:29 »

hvad koster dette photo shop Smiley?

for dyrt til at man bør købe det som privatperson.. Hent enten en trial version, eller simpelthen hent det ulovligt.

Angående bloggen, så er det en rigtig flot blog du har gang i her.. Skriftligt og grafisk er det jo i topklasse!
Logged

whale
Gæst
 
Sv: La Batalla de Hércules
« Svar #100: 28 Nov 2010, 17:08 »

Endnu engang tusind tak for kommentarerne alle sammen. Opstemt

Og ja, Guldbrand siger noget. Jeg har dog fået mit af tandfeen.. Eller noget. Rullende Øjne

Jeg går i gang med en update nu, så den lander nok om et par timer..

EDIT: Det bliver nok først i morgen, sorry.
« Seneste Redigering: 28 Nov 2010, 22:23 af whale » Logged

kennib
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: La Batalla de Hércules
« Svar #101: 28 Nov 2010, 17:10 »

for dyrt til at man bør købe det som privatperson.. Hent enten en trial version, eller simpelthen hent det ulovligt.

Hvis det er et program man faktisk bruger til dagligt eller andet, er det vel ikke for dyrt, eller os er man bare en god gammel dags fattigrøv.
Logged

nielsen42
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: La Batalla de Hércules
« Svar #102: 30 Nov 2010, 22:52 »

hvornår kommer der en update igen Smiley?
Logged

...LIVERPOOL FC...
.... Built by shanks....
....Broke by Yank$...

whale
Gæst
 
Sv: La Batalla de Hércules
« Svar #103: 01 Dec 2010, 00:46 »

hvornår kommer der en update igen Smiley?

Det er lidt svært for mig at svare på det, for jeg arbejder konstant for tiden. Ubeslutsom Jeg ville gerne komme med en hurtig update, men bryder mig ikke om at gå på kompromis med kvaliteten. Græder

Jeg har dog fri på fredag, men måske kan jeg få tid til at opdatere inden.
Logged

RasmusXF
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: La Batalla de Hércules
« Svar #104: 03 Dec 2010, 03:32 »

Hvis det er et program man faktisk bruger til dagligt eller andet, er det vel ikke for dyrt, eller os er man bare en god gammel dags fattigrøv.

Det nye Photoshop CS5 koster små 7.500 for den fulde version Wink

Så private personer, der har den originale, vil typisk have fået det igennem arbejde eller en del af prisen for noget freelance arbejde Wink

Nok om det..

Men ja, kender selv arbejdets lyst til at tage tiden fra FM. Det ender med, vi må betale sig for at droppe arbejdet og holdet bloggen kørende dagligt. Men jeg ser frem til næste update Wink
Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010