home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 404 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen
| | | | |-+  Resultater som storhold mod et storhold
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Resultater som storhold mod et storhold  (Læst 1299 gange)
bromberg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Resultater som storhold mod et storhold
« : 05 Nov 2010, 18:07 »

I må hjælpe mig med at knække giganterne...

Hvordan spiller i når i selv er et storhold mod et storhold??

Spiller i blind på egne forcer og taktik

Eller tweaker i til modstanderen og hvordan..

Jeg har igennem flere sæsoner haft svært ved at præstere mod de andre giganter de første 2 sæsoner ca derefter vender bøtten og tendensen fortsætter.


Er Roma og møder Inter. Spiller en 442 diamant med standard strategi. Kommer foran 1-0 kører lidt videre og spiller så kontra. Min tanke er jeg kan holde mig mere defensivt og stadig komme frem til chancer. det går fint 20-30 minutter, så knækker filmen og Inter scorer 3 mål. Efter 1-1 ændrer jeg tilbage til standard, men taber stadig klart.

Hvordan gør i i disse kampe da det er ved at gøre mig sindsyg. Det selvfølgelig ok at tabe ude til Inter, men kunne fandme godt tænke mig resultater bare engang imellem
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Resultater som storhold mod et storhold
« Svar #1: 05 Nov 2010, 21:17 »

Hvis jeg skal tage udgangspunkt i FM11, så har jeg gang i et spil med Manchester United, hvor jeg indtil videre har haft kampe mod to andre tophold, nemlig Manchester City hjemme, som blev slået 3-0, og Arsenal på udebane, hvor jeg vandt 2-0.

Jeg spiller med en meget ordinær 4-4-2 der lægger vægt på hurtigt spil over kanterne, og et par midtbane folk der kan hjælpe både i det defensive og den offensive del af spillet.

På hjemmebane ændre jeg ikke det store, der bliver angrebet med fuld styrke. Der vil jeg også typisk vælge nogle lidt mere offensive midtbanespillere. På kanterne er en mand som Giggs guldværd, da han har et rigtig godt øje for spillet, og en stærk dribler som Nani, da han kan lave noget uventet.

Når jeg så omvendt er på udebane, ja så forholder det sig lidt anderledes. Her er jeg meget mere defensiv orienteret, med to hårdt kæmpende midtbane folk. På kanterne vil jeg så typisk vælge en mand som Park Ji-Song som kan arbejde røven ud af bukserne, og så en mand som Valencia der er guldværd i en kontra.

Nu har jeg så sagt ikke prøvet det så meget af i FM11, men i de tidligere spil, har det virket med ganske udemærket succes.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Resultater som storhold mod et storhold
« Svar #2: 07 Nov 2010, 20:58 »

Jeg har et spil med Fc Inter hvor jeg har vundet 10-1 over 2 kampe mod Bayern, spiller med en 4-1-2-1-2 formation. Kan du bruge den?  Tunge
Logged

requim
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Resultater som storhold mod et storhold
« Svar #3: 09 Nov 2010, 11:33 »

Jeg lagde ud med at kreere min egen klassiske 4-4-2 taktik, med United, hvor jeg spillede med pres spil, høj forsvarslinie og hurtigt spil, men den kom total til kort når jeg mødte de andre storhold, som i moderne fodbold spiller 4-5-1. Så derfor er jeg gået over til 4-5-1 også, og pt kører jeg med standard hold indstillinger. Og her fungerer kontrolleret super godt for mig. (Eneste ændring er at jeg har sat samtlige spillere til tæt markering og hårde tacklinger) Men i stedet for at ændre i mine indstillinger når jeg kommer foran, så forsøger jeg at holde stand så langt fremme på banen som muligt, så man ikke bliver presset i bund og der kan opstå nogle tilfældige chancer. Hvis jeg så virkelig bliver presset, så sætter jeg indstillingen til "hold i skak" i 5-10 minutter, ind til jeg har fået styr på det igen.
Efter jeg gik over til disse taktikker, så har jeg ikke tabte en eneste kamp, ej heller til de andre store klubber. Det har bl.a. resulteret i en 5-1 sejr over Real Madrid, som jeg med den anden taktik, tabte 2 gange til i CL gruppespillet Smiley
Logged

Glory, Glory Man United - As The Reds Go Marching On, On, On!

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010