home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 16:49:55 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 992 Gæster Online.

Indlæg: 1132896 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Liverpool
0 Brugere og 20 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 32 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool  (Læst 99863 gange)
Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool
« Svar #345: 24 Jan 2011, 15:31 »

Det har da godt nok kostet kassen?! SS af transfers? Rullende Øjne

Har ikke fået Hazard da City købte ham for næsen af mig, men har købt Affelay istedet.
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool
« Svar #346: 24 Jan 2011, 15:36 »

Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool
« Svar #347: 24 Jan 2011, 19:41 »

Hvordan bruger i Torres? Smiley
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool
« Svar #348: 24 Jan 2011, 22:26 »

Som skarpretter. Smiley

Forhelvede hvor er det frustrerende, at få næsten et halvt hold skadet lige op til de vigtige kampe, som skal holde os på førstepladsen.
Har tabt 3 ud af de seneste 4 Prl kampe, og der i blandt i et nederlag til de satans scums fra Manchester...!! Har stadig 1. pladsen, dog kun med 1  point nu.
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool
« Svar #349: 24 Jan 2011, 22:40 »

Så møder jeg igen de fucking scums, og taber 2-1. Gerrard er nu også tilføjet skadeslisten!!! Hold kæft jeg er rasende!!!!!!!
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool
« Svar #350: 24 Jan 2011, 23:01 »

Nice start på 2. sæson. 2-9 over Mallorca i første venskabskamp Peace
Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool
« Svar #351: 24 Jan 2011, 23:06 »

Indkøb til 2. sæson.

http://img39.imageshack.us/f/jpegz.jpg/

EDIT: Babel er også røget til Chelsea nu. 55 millioner Smiley
« Seneste Redigering: 24 Jan 2011, 23:08 af FernandoTorres9-1 » Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool
« Svar #352: 25 Jan 2011, 15:50 »

Lige nu ligner det at jeg skal kæmpe om 2. pladsen, da United simpelthen er ustoppelige! 14 sejre i træk taler sit tydelige sprog, de var ellers kommet halvskidt fra start. Men Rooney har på 21 kampe hamret 32 i kassen...Jeg lå længe klart nummer 1, men som jeg tidligere skrev så blev alle mine stjerner simpelthen skadet på samme tidspunkt. Det kostede 3 nederlag i træk, og jeg rød ud af ligacuppen til United...Har lige tabt til Shitty, efter jeg ellers troede jeg var ovenpå igen. Havde også kampen forinden kørt Chelski ud af Anfield med 2-0.

Gerrard er skadet i 3 måneder, og har som konsekvens købt Hazard, som skal gå ind på den offensive midtbane og brillere.
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool
« Svar #353: 25 Jan 2011, 19:30 »

Starter snart på 4. sæson med mit LFC hold.
1. sæson. en smule skuffende sæson, endte som nummer 3 i ligaen.Blev nummer 2 i FA Cup. og det var det eneste. Sur
2 sæson. Vandt Ligaen og Charity Shield. blev nummer 2 i Liga Cuppen. Smiley
3. sæson. har været den bedste. Vandt Ligaen, Champions League og Charity Shield.
-slog Arsenal 6-1 i tredje sidste runde i ligaen og blev mester efter den kamp. arsenal lagde nummer 2 og var de eneste som kunne hente mig. CHL finalen vandt jeg 2-1 over Real Madrid.

Har købt utrolig mange spillere, og har stort set kun Reina, Gerrard, Torres, D. Wilson, Agger og J. Shelvey tilbage i truppen, af gamle liverpool spillere. Shelvey har udviklet sig helt vildt, og er nu som 21. årig klar til at tage over for gerrard. som er begyyndt at falde en smule i stats.

Op til 4. sæson har jeg hentet. Gareth Bale, J. Pastore, N. Otamendi og Alex Chamberlain. Bale, Pastore og Otamendi er for at styrke bredden endnu mere, selvom jeg allerede har en utrolig bred trup, og Chamberlain har jeg købt som et lovende talent. da mine scouts mener han kan spille på niveau med Gerrard. Har desværre været så grådig med indkøb at jeg har nogen utrolige spillere helt ude blandt reserverne. men vil prøve at få solgt ud enten til Januar eller i opstarten til 5. sæson, når jeg engang kommer der til  Thumbs Up

Mit hold ser pt. sådan ud:

                      Reina
Corchia-shawcross-agger-Coentrao
              Shelvey-Pastore
Sanchez                         Hazard
              Suarez-Torres     
Bænken
Gerrard
Otamendi
Bale   
Johnson
Wilshere
Neymar
Asenjo

Reserve
Toninho(regen), Diego(regen), Hernan Campos(regen), I. Affelay, Kevin, Chamberlain, Danny Wilson og Moussa Benalli(regen) og Carragher.
-Beholder kun Gerrard og Carragher fordi de er legender i klubben. og håber på at de vil fortsætte som trænere efter deres aktive karriere.

KOM GERNE MED EN KOMMENTAR OM HVAD I SYNTES OM MIT HOLD. Kys
Logged

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool
« Svar #354: 26 Jan 2011, 20:58 »

Hvordan spiller du med Suarez og Torres? Smiley
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool
« Svar #355: 27 Jan 2011, 15:00 »

Har nu tager konsekvensen af nogle dårlige kampe af stjernerne. Så op til Euro League kampen mod Porto smed jeg Torres, Agger, Cole, Hazard, Kuyt og Carragher på bænken...Vandt heldigvis kampen 2-1 efter et mål i overtiden af Danny Wilson.
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool
« Svar #356: 27 Jan 2011, 15:12 »

Efter 3 kampe uden spilletid til stjernerne, bliver nogle af dem taget til nåde. Agger og Carragher starter inde i returopgøret mod Porto, og Agger bliver kåret som kampens spiller og scorer 1 mål. Torres blev skiftet ind, og blev skadet...Lukaku har heldigvis scoret lige siden han fik pladsen i startopstillingen, på bekostning af Torres.
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool
« Svar #357: 27 Jan 2011, 17:06 »

Hvordan spiller du med Suarez og Torres? Smiley
Jeg bruger Torres som skarpretter og Suarez som dybdeliggende angriber.
sidste sæson lavede de utrolig mange mål, men i denne sæson har de ikke lavet helt lige så mange, men stadig en god slat mål.
Logged

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool
« Svar #358: 27 Jan 2011, 19:27 »

3-0 sejr over Tottenham Smiley
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool
« Svar #359: 27 Jan 2011, 19:33 »

1. sæson færdigspillet!
Det gik egentlig over forventning, da jeg vandt the double. Det betyder også at det er mit hidtil mest succesrige spil i 11'eren!! Det siger dog ikke så meget..Men det var ikke Premier League der kom i hus, som jeg ellers havde sat næsen op efter. Derimod vandt jeg Euro League samt F.A Cuppen.

Har roteret rigtig meget igennem sæsonen, noget jeg desværre også har været tvunget til pga. bunkevis af skader, og desværre til mange profiler. Torres var ude i 2 måneder, Gerrard var ude i 3 måneder. Meireles brækkede benet, mens Johnson rev sit korsbånd over. Så det var ret uheldigt, i og med de lå oven i hinanden.

Smider transfers op senere, jeg magter det simpelthen bare ikke lige nu.

Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Sider: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 32 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010