home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:41:33 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 818 Gæster Online.

Indlæg: 1132895 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Liverpool
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 32 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool  (Læst 99802 gange)
Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool
« Svar #315: 09 Jan 2011, 17:44 »

Jeg er også lige startet med Liverpool.

Jeg har solgt Kyriagos, Itandje og en Jack Robinson, samtidig har jeg lejet Konschescy, Jones og Jovanivich ud med option på at blive solgt. Det har jeg tjent 49 millioner

Ind er kommet for samlet: 172 millioner
Alex Smithies
Vaclav Kadlec
Hulk
Ryan Shawcross

Det går meget godt, jeg er videre i Europa League mod Stabæk. Tror det bliver en god sæson ! Smiley
Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Skipper
Gæst
 
Sv: Liverpool
« Svar #316: 09 Jan 2011, 20:45 »

Så er første sæson med Liverpool gået, og det har været en utrolig tilfredsstillende sæson. Dog uden et premier League trofæ, da Chelsea var uovervindelige.
http://img403.imageshack.us/img403/5245/liverpoolfrstessonpremi.png

Det blev dog til 2 trofæer, det ene i ligacuppen:
http://img695.imageshack.us/img695/7277/ligacupfinalen.png

Og det andet i Europa League:
http://img844.imageshack.us/img844/3007/eurocupfinalen.png

Mit førstehold ser således ud:
http://img543.imageshack.us/img543/5971/frsteholdet.png

I det her transfer vindue, forventer jeg at købe 1 eller 2 nye angribere der kan spille sammen med Torres, Jeg regner med at skille mig af med Pacheco og N'gog da de ikke har overrasket. Hvis pengene rækker til det vil jeg også finde 2 unge midtbanetalenter til venstre og højre fløj som back up for Cole og Hazard, da jeg ikke synes Babel er stabil nok eller Maxi er god nok.
Glæder mig til anden sæson, hvor jeg rigtig kan få sat mit præg på holdet Thumbs Up
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool
« Svar #317: 10 Jan 2011, 16:56 »

Jeg er nu færdig med 2. sæson, hvor det blev til en sikker sejr, 7 point foran Chelsea som blev nummer 2. Dette blev mit eneste trofæ i denne sæson, da jeg desværre skuffede og røg ud i anden Knock Out runde af CHL.
i transfer vinduet op til 3. sæson har jeg hentet et par nye spillere. og solgt nogen.
Ind:
Hernan Campos(regen, Boksspiller fra argentina, helt fantastiske stats)-som senere skal overtage for torres.
Luis Suarez(som supliant til Torres og Neymar
Alexis Sanchez(manglede en rigtig højre kant, fik bestyrrelsen til at købe ham)
-og så vil jeg gerne hente Neven Subotic som nu spiller i Man City til at suplere Agger og Shawcross.
Ud:
Har lejet Danny Wilson(for at give ham førsteholds erfaring)
Christian Poulsen
Raul Mereiles
Dirk Kuyt
A. Aquilani(lejet ud)
Eziquel Lavezzi(mest fordi der skulle ske noget nyt)
og så har jeg lejet nogen 2. holds spillere ud.

-Hvordan vil i mene jeg skal bruge Luis Suarez, det vil blive et et 2-mandsangreb med enten Torres eller Neymar?Opstemt
og hvordan skal jeg bruge Sanchez på Højre kante? :')
Logged

anders100
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool
« Svar #318: 10 Jan 2011, 18:30 »

Har spillet 18 kampe indtil videre, hvor jeg højst overraskende ligger nummer 1. Jeg har fået lavet en taktik, som minder meget om den de bruger irl. Jeg har haft et enkelt formdyk indtil videre på sæsonen, og er måske på vej til endnu et, har ihvertfald lige tabt 3-0 til Bolton. Jeg spiller en 4-4-1-1, ligesom Liverpool også gør. Min start 11 ser sådan her ud:
----------------Reina------------------
Johnson---Agger---Cahill----Wilson(Aurelio)
Cole(Kuyt)---Lucas---Meireles----Elia
----------------Gerrard----------------
---------------Torres------------------
Bænk:
Brad Jones
Aurelio (Wilson)
N'gog
Babel
Skrtel (Carragher)
Poulsen
Kuyt(Cole)

Reserver:
Konchesky
Kyrgiakos
Maxi
Itandje
Jovanovic
Carragher (Skrtel)

Transfer:
Ind: Eljero Elia, 135 mio. Gary Cahill, 55 mio.
Ud: Suso -> City, 13 mio. 4 unge spillere til udlejning.

Jeg har overraksende meget boldbesiddelser i mine kampe, og har utrolig mange chancer 100 % chancer, som Torres desværre ofte brænder. I Europa League er jeg gået videre som 1'er i gruppen, og skal møde Kiev i 2 runde.
Jeg prøver at hente så mange engelske spillere til, som kan gå direkte i start 11'eren, og håber på at kunne hente Lennon til sommer.
Logged

Liverpool F.C

Skipper
Gæst
 
Sv: Liverpool
« Svar #319: 11 Jan 2011, 10:08 »

Er der nogen der kan anbefale nogle gode makkere til Torres i anden sæson?
Jdg er på udkig efter 2 angribere, og havde selv håbet jeg kunne få Dzeko, Hulk, Lavezzi eller Suarez. Men jeg skal helt op og give over 200 mio pr spiller. Og da jeg også skal have forstærket andre steder på holdet er det alt for meget Skuffet
Hvis der er nogen der også kan anbefale en ung højre fløj der bliver kan gå hen og blive fast mand i 3 sæson så ville det også blive værdsat Thumbs Up
Logged

smed1977
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Liverpool
« Svar #320: 11 Jan 2011, 11:31 »

Er der nogen der kan anbefale nogle gode makkere til Torres i anden sæson?
Jdg er på udkig efter 2 angribere, og havde selv håbet jeg kunne få Dzeko, Hulk, Lavezzi eller Suarez. Men jeg skal helt op og give over 200 mio pr spiller. Og da jeg også skal have forstærket andre steder på holdet er det alt for meget Skuffet
Hvis der er nogen der også kan anbefale en ung højre fløj der bliver kan gå hen og blive fast mand i 3 sæson så ville det også blive værdsat Thumbs Up


Jeg tror det er muligt at få Rossi til din højre fløj. Lad ham spille som inderste angriber og med træk ind i banen, så vil han lave ravage med sit venstreben. Prisen plejer at være 60-100 mio for ham. Han kan jo også bruges som angriber:-) Da jeg spillede med en formation ala din tidligere, der gik jeg meget efter flexible spillere til de 4 pladser i front. Alle skulle gerne kunne spille alle pladser, eller ihvertfald 2 pladser såsom angriber og wing (inderste angriber). Det gør dig mere hårdfør overfor skader.
Logged

Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi  2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser

Anfield
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool
« Svar #321: 11 Jan 2011, 13:33 »

Jeg er også lige startet med Liverpool.

Jeg har solgt Kyriagos, Itandje og en Jack Robinson, samtidig har jeg lejet Konschescy, Jones og Jovanivich ud med option på at blive solgt. Det har jeg tjent 49 millioner

Ind er kommet for samlet: 172 millioner
Alex Smithies
Vaclav Kadlec
Hulk
Ryan Shawcross

Det går meget godt, jeg er videre i Europa League mod Stabæk. Tror det bliver en god sæson ! Smiley
Fejl og sælge Jack Robinson da han er -9 i PA
Logged

"Son, when participating in sporting events - it is not a question about winning and loosing, it's about how drunk you can get !"

smed1977
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Liverpool
« Svar #322: 11 Jan 2011, 13:39 »

Fejl og sælge Jack Robinson da han er -9 i PA

Jeg har aldrig set Jack Robinson blive en stjernespiller i mine spil. Endvidere er -9 jo også bare en indikator for det er muligt han bliver til noget. Ingen garantier givet.
Logged

Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi  2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser

Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool
« Svar #323: 11 Jan 2011, 21:33 »

Fejl og sælge Jack Robinson da han er -9 i PA

ja måske. Men det gik så stærkt at jeg slet ikke havde opfattet at det var min spiller. Og han så ikke ud til blive til noget Wink
Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Incestic
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Liverpool
« Svar #324: 12 Jan 2011, 14:19 »

Jeg er næsten færdig med sjette sæson i mit save med LFC. Bestyrelsen meddelte for to sæsoner siden, at de ville bygge et nyt stadion med plads til 64.993 tilskuere. Det er færdig ved udgangen af denne sæson, så det glæder jeg mig til.  Jeg har fået ryddet en del op i truppen efter hånden må jeg ærligt erkende.

I den første sæson vandt jeg ikke en skid. Jeg blev nakket af Arsenal i 3. runde af FA-Cuppen så jeg var faktisk tæt på at blive fyret. Sæsonen efter vandt jeg imidlertid Euro cuppen, liga cuppen og blev nummer 3 i PL. I sjette sæson har jeg vundet ligaen to gange, CHL to gange, Fa Cuppen en gang, liga cuppen to gange og et par andre mindre trofæer.

Jeg er i øjeblikket i marts i sjette sæson og fører ligaen med 2 point ned til Arsenal og 3 point ned til City. Begge hold har dog spillet en kamp mindre end jeg.

Mit hold lyder således:

José Reina (MM)
Delac (MM)
Glen Johnson (RB)
Clément Moreno (RB, Regen)
Ryan Shawcross (CB)
Noa Joubert (CB, Regen)
Pablo Gallardo (CB, Regen)
Domenico Criscito (LB)
Fabio Coentrao (LB)
Mohammed Sissoko (Def mid)
José antonio Gil (Def midt, Regen)
Javier Pastore (CM)
Marek Hamsik (CM)
Steven Gerrard (CM)
Youan Gourcuff (CM)
Sergio Agüero (OMH)
Mauro Zarate (OMH)
Eden Hazard (OMV)
Eljero Elia (OMV)
Ibrahim Afelley (OMC)
Neymar (AC)
José Andrade (AC, Regen)

Jeg solgte Torres kun en sæson siden til Tottenham for 177 DKK mill. Han var blevet 31, spillede af røv og begyndte at falde drastisk i stats. At Neymar ikke scorer en skid er til gengæld et problem jeg er nødt til at forholde mig til nu her.

Jeg har gjort vildt meget ud af talentudviklingen og den rette træning, hvilket er hvorfor en del af min stamtrup er regens (Gallardo, Gil, Andrade, Moreno). Jeg producerer ret mange talenter og det kan kun abefale i det jeg f.eks. netop har solgt en spiller af egen avl for 93 DKK mill i en alder af 19 år.

Hvis nogen skulle have lyst til at se disse talenter kan jeg da lige uploade et par screens, ellers gider jeg sgu ikke til det Smiley

Mvh. Mikkel
Logged

anders100
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool
« Svar #325: 12 Jan 2011, 14:35 »

Vil med glæde se dine talenter Smiley
Logged

Liverpool F.C

Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool
« Svar #326: 13 Jan 2011, 21:29 »


Hvis nogen skulle have lyst til at se disse talenter kan jeg da lige uploade et par screens, ellers gider jeg sgu ikke til det Smiley

Mvh. Mikkel

Jeg vil gerne se de talenter! Smiley
Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

anders100
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool
« Svar #327: 13 Jan 2011, 22:02 »

Så er 1. sæson færdig, hvilket resulterede i en 2. plads i ligaen.
I Europa League skuffede jeg, da jeg røg ud i kvartfinalen mod Cty, og lige netop City røg jeg også ud til i FA Cup semifinalen. I den første Europa League kamp mod City, vinder jeg 1-0, men både Torres og Gerrard blev langtidsskadet, Torres i 3-4 måneder, og Gerrard i 4-5 uger. Det resulterede i et 1-0 nederlag ude, hvorefter jeg tabte i straffe. I FA cuppen tabte jeg, uden store problemer for City.
Lidt oprejsning gav det dog, at jeg vandt Carling cuppen.
Er lige nået til Juli, hvor mit første køb i den nye sæson er Javier Pastore, som jeg købte for en lille overpris, en sum på 285 mio. . Det vil så gøre at jeg kan rykke Gerrard ned på den cetrale midt, sammen med Lucas. Regner med at hente en venstre back til klubben, da Aurelio ikke har niveauet, og Wilson ser jeg gerne i det centrale forsvar med Agger.

Så nogen ideer om hvem jeg kan købe til venstre back pladsen? . Lescott er iøvrigt blevet sat til salg for 28 mio., er lidt i tvivl om jeg skal slå til, da han nok kun vil blive 4 valg i center forsvaret.
Logged

Liverpool F.C

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool
« Svar #328: 13 Jan 2011, 22:04 »

Kan varmt anbefale Fabio Coentrao til backen. Smiley
Ville også købe Lescott, da han er englænder og det er vigtigt at have en god bredde. Wink
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

anders100
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool
« Svar #329: 13 Jan 2011, 22:13 »

Coentrao skiftede desværre til Bayern i 1. sæson, så ham kan jeg ikke hente til klubben. Jeg vil hente Lescott så, han kan også spille venstre back, så lidt kampe vil han nok få Smiley
Logged

Liverpool F.C

Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 32 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010