home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:41:33 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 918 Gæster Online.

Indlæg: 1132895 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Liverpool
0 Brugere og 24 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 32 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool  (Læst 99768 gange)
The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool
« Svar #270: 21 Dec 2010, 21:56 »

Sådan Thumbs Up
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

fckfanen4ever
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool
« Svar #271: 21 Dec 2010, 21:58 »

Har fået et problem Gerrard klager pga manglende diciplin hordan gør jeg diciplinen bedre ?
Logged

Reporter : why do you always cause trouble
Balotelli : because I'm different, I'm mario

What a legend

The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool
« Svar #272: 21 Dec 2010, 22:04 »

Ved at være stabil i dine præstationer. Peace
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

fckfanen4ever
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool
« Svar #273: 21 Dec 2010, 22:31 »

Må lave nogle gode køb i morgen mit forsvar er for svagt, ellers så henter jeg nogle unge spillere fra mit reserve hold Smiley.

Logged

Reporter : why do you always cause trouble
Balotelli : because I'm different, I'm mario

What a legend

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool
« Svar #274: 22 Dec 2010, 15:11 »

Jeg har haft Affelay og han skuffede i mit spil ganske meget.

Hvis du får hentet de bnævnte skal du jo også af megt nogle og der med det så være Kyrgiakos, der vel egentlig ikke er dårlig, han er bare den dårligste af dem du har plus alderen er imod ham.
Jovanovic skal væk af med.

Ellers er det jo meget et spørgsmål om hvem man bryder sig om om hvem man ikke bryder sig om.
Som du kan læse er der en del, incl mig selv, der har gjort Liverpool til mestre på ganske kort tid, så med de rette folk de rette steder skal du ikke igang med en større revolution i klubben som jeg ser det Wink
Jeg har Haft stor succes med at Bruge Affeley som OMC og så Trequarista, han har spillet 4 kampe der og har fået over 8.00 i alle kampe Smiley
-ellers bruger jeg ham på OMH som Kantspiller eller Avanceret Playmaker, og der spiller han også helt udmærket, så jeg har slet ikke følt at han har skuffet endnu! HELDIGVIS! Thumbs Up
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool
« Svar #275: 22 Dec 2010, 15:16 »

Jeg har Haft stor succes med at Bruge Affeley som OMC og så Trequarista, han har spillet 4 kampe der og har fået over 8.00 i alle kampe Smiley
-ellers bruger jeg ham på OMH som Kantspiller eller Avanceret Playmaker, og der spiller han også helt udmærket, så jeg har slet ikke følt at han har skuffet endnu! HELDIGVIS! Thumbs Up

Hehe derfor spillet kan være (vid)underligt. Man kan købe den samme spiller og få vidt forskellige resultater ud af det.

Af de spillere jeg har købt indtil nu har han været det suverænt største flop  Peace
Og han har spillet ca de samme pladsersom dem du nævner Wink
Logged

fckfanen4ever
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool
« Svar #276: 22 Dec 2010, 15:32 »

Overvejer at hente Carlos Tevez og sælge endten pato eller suarez.
Logged

Reporter : why do you always cause trouble
Balotelli : because I'm different, I'm mario

What a legend

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool
« Svar #277: 22 Dec 2010, 16:22 »

Hehe derfor spillet kan være (vid)underligt. Man kan købe den samme spiller og få vidt forskellige resultater ud af det.

Af de spillere jeg har købt indtil nu har han været det suverænt største flop  Peace
Og han har spillet ca de samme pladsersom dem du nævner Wink
Kan jo også være at han bare har været i god form og haft et par "heldige" kampe, hvem ved om nedturen kommer næste kamp, hvilket jeg selvfølgelig ikke håber  Forlegen
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool
« Svar #278: 24 Dec 2010, 17:07 »

Overvejer at hente Carlos Tevez og sælge endten pato eller suarez.
Det syntes jeg ville være en dum idé, Tevez er helt klart en klasse spiller, man altid vil hente, men i forhold til Pato og Suarez som også er en del yngre og også er nogen klasse spillere, vil jeg nok ikke vælge at hente en som Tevez, måske nærmere en Agúero, selvom han ofte er svær at få, fordi han er så utrolig loyal til Atletico Madrid :-)
Logged

homosen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Liverpool
« Svar #279: 24 Dec 2010, 17:25 »

Så blev min første sæson med Liverpool spillet færdig. Jeg lagde fremragende ud og lagde klar nummer 1 til vinterpausen. Men efter pausen var det som det hele gik fuldstændigt i stå. Jeg røg desvære ud i semifinalen i FA cuppen til Aston villa. Men i Euro League gik det super. Jeg vandt i finalen mod Valencia Smiley. Efter mit store formdyk måtte jeg tage mig til takke med en 5 plads :s Kun 5 point efter nummer 1 Man Utd Skuffet

Jeg har købt:
Vidal, han har været i kæmpe scoop. Han blev kåret som årets spiller, og er virkelig målfarlig. Jeg købte ham kun for sølle 55 mil.

Elia, Han har været et fint køb. Han har lavet en del assist og scoret nogle vigtige mål. Men jeg måtte slippe 162 mil for ham.

Coentrao, Han har udfyldt back pladsen ok. Men synes faktisk han gør på bedre på kanten, hvor han har skiftet lidt med elia, hvor så Aurelio har spillet back. Måtte slippe 70 mil for ham.

Swahcross, han har været et super køb. Har dannet et fantastisk midterforsvar med Agger. Måtte slippe 95 mil for ham. Han er alle pengene værd, ligesom Vidal.

Så har jeg lejet kæmpe talentet Phil Jones, bare som backup, og Diarra fra Real også bare som backup.
Logged

homosen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Liverpool
« Svar #280: 24 Dec 2010, 17:27 »

Rooney var helt umuligt at styre, han scorede hele 45 mål bare i ligaen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool
« Svar #281: 26 Dec 2010, 14:55 »

Jeg er nu blevet færdig med første sæson med LFC, Jeg sluttede  som 3er efter en skidt start, med både torres og gerrard skadet, som nu er nogen af de vigtigste på mit hold. jeg skuffede fælt i Euro League hvor jeg røg ud i 2. K.O. runde til Atletico som gik videre efter 3-3 samlet, fordi de have scoret flest udebane mål(vandt 3-1 hjemme og tabte 2-0 ude) FA cuppen, kom jeg til finalen hvor jeg desværre tabte til Chelsea efter forlænget spilletid(3-2) Kalou scorede i 120+1 minut Skuffet
Indkøb i første sæson:
Ibrahim Affeley 70mio
Ryan Shawcross 100mio
Ezequiel Lavezzi 175mio
Eden Hazard 135mio
Kevin 15mio
Fabio Coentrao 75mio.
-Har også lejet og solgt nogen spillere som Lucas, Kyrgiakos, maxi rodriguez, Jovanovic og nogen unge.
Er lige startet på 2. sæson hvor jeg har spillet imod Everton ude(vandt 4-1) og City ude(vandt 2-0)
jeg har hentet:
Jack Wilshere 175 mio.
Sebastien Corchia 150 mio
Neymar 200mio
Toninho(regen) FIR
Diego(regen) FRI
-Så har jeg også lejet og solgt nogen spiller eks. C. Poulsen, Kuyt, Aurelio, Jovanovic, Maxi Rodriguez og N'gog og så Insua på fri :-)
Logged

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool
« Svar #282: 26 Dec 2010, 20:12 »

Hej drenge. Starter et save op med Liverpool nu... nogen råd? Smiley
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Ringling96
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Liverpool
« Svar #283: 27 Dec 2010, 15:24 »

Starter en karriere med Liverpool lige om lidt  Mit mål med karrieren er at få skabt et nyt Liverpool med unge spilllere der vil blive stjerner. Så jeg starter med at sælge stjernerne, og de gamle spillere, og køber så nogle unge stjerner.

Nogle her på FMfreaks der vil skrive nogle unge stjerner jeg kan købe i min karrierer med Liverpool ? 
Logged

Læs min blog: Los Blancos: Tiempo para el éxito

The Captain
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Liverpool
« Svar #284: 27 Dec 2010, 21:52 »

Har lige købt Cardozo til Liverpool, men han har ikke arbejdstilladelse. Så kan ikke bruge ham. Hvad skal jeg gøre for at han kan spille for mig? :S
Logged

Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 32 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010