Som ved hvert andet FM spil, startede jeg selvfølgelig igen med LFC, hvor det i år handler om at genvinde "vores" ære!
Som sædvanlig starter jeg altid med at bruge en time eller to på at finde ud af, hvem jeg skal skille mig af med, og hvem jeg skal hente ind. Min forventning er, at kvalificere mig til en international turnering, hvilket giver mig ca 200 mio at handle for.
Sommerens transfervindue:
Ind:
Christian Eriksen - lejeaftale (Fra Ajax)
Adil Rami - 52,5 mio (Fra Lille)
Maxwell - 38 mio. (Fra Barcelona)
Romelu Lukaku - 57 mio (Fra Anderlecht)
Connor Wickham - 26 mio (Fra Ipswich)
Ud:
Sotiris Kyrgiakos - 23 mio (Til Palermo)
Lucas - 49 mio (Til Napoli)
Maxi Rodrigues - udlejet (Til Atletico Madrid)
Fabio Aurelio - udlejet (Til Atletico Madrid)
Håber at skille mig af med Skrtel i vinterpausen, da jeg så har tre spillere ( Konchesky, Wilson og Carragher) som backup til forsvaret.
Normalt plejer der at gå noget tid, før jeg finder den rigtige taktik at bruge, men efter blot et par venskabskampe, blev jeg lidt forelsket i en 4-2-4 opstilling, hvilket også skulle vise sig, at blive en gevinst for mig i ligaen. Når jeg stillede i stærkeste opstilling i venskabskampene var jeg uovervindelig, og det er jeg også i ligaen. Indtil videre har jeg spillet 7 kampe, som har resulteret i 6 sejre bl.a over Arsenal og ManU, og en enkelt uafgjort.
I Uefa Cuppen er jeg startet lidt skidt, da jeg regnede med at "reserverne" kunne vinde over Trabsonspor på hjemmebane - fail, 1-1 - dog fuldt op af en 2-0 sejr over Lech på udebane.
Min start 11'er:
Reina
Johnson Rami Agger Maxwell
Poulsen/Meireles (DM)
Gerrard (CM)
Cole/Kuyt Babel
Lukaku Torres
Skal nok opdatere den senere, når jeg har spillet flere kampe