home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
05 Jul 2024, 13:17 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 435 Gæster Online.

Indlæg: 1132854 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Liverpool
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 32 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool  (Læst 87960 gange)
smed1977
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Liverpool
« Svar #195: 02 Dec 2010, 11:12 »

Jeg kan sagtens følge din tankegang med at gøre Liverpool helt engelsk, men hvorfor satse udelukkende på dette, når de andre topklubber så løber med de udenlandske talenter? Når jeg registrerer spillere til de forskellige turneringer, så plejer det at være nok med ca. 20-21 spillere. De resterende spillere jeg bruger er alle i alderen 17-20 år, så jeg har ALDRIG haft problemer med dette. Når du så kommer 5-7 år frem i tiden, så tæller de udenlandske talenter jeg hentede som 16-17 årige jo med i registreringen som engelske spillere.
Logged

Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi  2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool
« Svar #196: 02 Dec 2010, 11:16 »

Jeg køber bestemt også udenlansk, men ser og satser bare på engelske spillere før jeg kigger efter andre.

Jeg fylder altid mit "holdkort" helt ud. Hvem ved om man pludselig bliver ramt af et skadeshelvede og så kan man jo komme til at mangle lidt i bredden hvor ungdom ikke er nok.
Logged

smed1977
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Liverpool
« Svar #197: 02 Dec 2010, 12:04 »

Jeg køber bestemt også udenlansk, men ser og satser bare på engelske spillere før jeg kigger efter andre.

Jeg fylder altid mit "holdkort" helt ud. Hvem ved om man pludselig bliver ramt af et skadeshelvede og så kan man jo komme til at mangle lidt i bredden hvor ungdom ikke er nok.

Jeg fylder også holdkortet ud i princippet, men det er jo ikke nødvendigt at registrere spillere under 21 år. Jeg kar kun 20-21 spillere der er over den alder, og det er kun dem jeg registrerer.
Logged

Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi  2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser

Gungner
Gæst
 
Sv: Liverpool
« Svar #198: 06 Dec 2010, 16:15 »

Jeg køber sjældent engelsk af én grund:
Spillerne koster dobbelt så meget som de udenlandske, der oven i købet er bedre.
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool
« Svar #199: 06 Dec 2010, 16:18 »

Jeg køber sjældent engelsk af én grund:
Spillerne koster dobbelt så meget som de udenlandske, der oven i købet er bedre.

Ikke helt enig, men ja nogle af spillerne har en noget høj pris i forhold til deres niveau.

Men hvis du ikke køber engelsk hvad gør du så de her krav der stilles til PL og CL/EL mht egne spillere?
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Liverpool
« Svar #200: 06 Dec 2010, 16:23 »

Det samme som de andre... Henter et par folk fra U18 holdet og registrerer dem
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool
« Svar #201: 06 Dec 2010, 16:33 »

Fair nok.

Personligt synes jeg bare det er en dårlig ide at hente 2 ubrugelige spillere op, og dermed optage pladsen for 2 spillere der kan gøre en forskel.

En anden ting.
Der er flere herinde der har prøvet at få solgt Joe Cole, er der noget der har haft succes med det, umiddelbart kan jeg kun finde en del der ikke har haft succes med det.
Han er dælme løntung til ikke at være fast på holdet.
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Liverpool
« Svar #202: 06 Dec 2010, 16:41 »

For mig er Joe Cole fantastisk på den offensive højrekant, og kunne ikke drømme om at sælge ham...
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool
« Svar #203: 06 Dec 2010, 16:54 »

For mig er Joe Cole fantastisk på den offensive højrekant, og kunne ikke drømme om at sælge ham...

Jeg har købt Marc Albrighton, husker ikke lige prisen men det var ikke meget over det han var vurderet til, hos Aston Villa og han har stille og roligt nuppet pladsen fra Cole.
Efter 12-13 kampe har han allerede lavet flere mål og ass end Cole har lavet på ca 1½ sæson.
Og selvom Cole er en klasse spiller er han lige dyr nok til at sidde på bænken synesjeg, især når økonomien er så stram og der skal spares nogle steder.


Logged

matnic_92
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Liverpool
« Svar #204: 06 Dec 2010, 22:02 »

Har netop samme problem med Joe Cole, som jer andre. Det bedste tilbud jeg fik lød på 50 mio, men så skulle jeg betale 600k om ugen af hans løn indtil 30/6 2014. Så er han alligevel bedre at bruge i truppen.

Problemet er at han er røget endnu længere ud, da jeg fik Gervinho til en pris på blot 26 mio  Shockeret
Så nu består højrekanten af både Gervinho, Alexis Sanchez og Joe Cole - måske i overkanten, men nu er der jo en del turneringer man skal være med i. Som tidligere skrevet har jeg også investeret i udenlandske spillere - engelske er alt, alt for dyre, som I andre også har påpeget. Jeg er derfor også nået en grænse efterhånden. Kun 8 spillere af af engelsk afstamning og Carraghar forlader klubben til sommer (er i januar 2012).

Men når Mat Hummels kan fås til 32 mio og Javier Pastore til 130 mio slår man altså til! Opstemt
Logged

matnic_92
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Liverpool
« Svar #205: 09 Dec 2010, 19:10 »

Så er sæsonen 2011/2012 blevet færdigspillet, og det endte med at blive den nok bedste sine de glade 80'er dage i Liverpool. Premier League blev vundet ret sikkert i næstsidste spillerunde, hvor Arsenal var nærmeste forfølger.

Netop Arsenal fik en hovedrolle senere i Champions League-finalen, men først ventede to spændingsfyldte opgør mod Real Madrid. Første kamp endte 0-0 og var reelt en ret kedelig kamp uden store chancer.
I den efterfølgende returkamp blev det så sat på plads, hvilket hold, der var Europas bedste. Med en fremragende første halvleg blev Real sat fuldstændig på plads:
LIVERPOOL 6 - REAL MADRID 0

Herefter blev Premier League-titlen sikret og Arsenal ventede i CL-finalen:
ARSENAL 0 - LIVERPOOL 1
Logged

Skipper
Gæst
 
Sv: Liverpool
« Svar #206: 09 Dec 2010, 19:21 »

Så er sæsonen 2011/2012 blevet færdigspillet, og det endte med at blive den nok bedste sine de glade 80'er dage i Liverpool. Premier League blev vundet ret sikkert i næstsidste spillerunde, hvor Arsenal var nærmeste forfølger.

Netop Arsenal fik en hovedrolle senere i Champions League-finalen, men først ventede to spændingsfyldte opgør mod Real Madrid. Første kamp endte 0-0 og var reelt en ret kedelig kamp uden store chancer.
I den efterfølgende returkamp blev det så sat på plads, hvilket hold, der var Europas bedste. Med en fremragende første halvleg blev Real sat fuldstændig på plads:
LIVERPOOL 6 - REAL MADRID 0

Herefter blev Premier League-titlen sikret og Arsenal ventede i CL-finalen:
ARSENAL 0 - LIVERPOOL 1

Kan du forklare din taktik? Den lyder fantastisk Thumbs Up
Og Nice at du har Lavezzi og Pastore Opstemt To af mine yndlingsspillere i FM
Logged

matnic_92
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Liverpool
« Svar #207: 09 Dec 2010, 20:17 »

Kan du forklare din taktik? Den lyder fantastisk Thumbs Up
Og Nice at du har Lavezzi og Pastore Opstemt To af mine yndlingsspillere i FM

Jo selvfølgelig  Thumbs Up

Jeg stiller i en 4-3-3 opstiling, med to offensive fløje, to centrale midtbanespillere og en ankermand. Derudover spiller jeg offensivt med et flydende spilkoncept. Derfor spiller jeg også direkte, med stor frihed til løb samt indlæg mod forreste stolpe.

På trods af jeg spiller så offensivt, får modstanderne under top-6 i PL typisk ikke mere end 2-3 skud i alt Smiley

Ja, jeg er også selv ret vild med i hvert fald Pastore. Lavezzi er købt ind som back-up til Torres, men han har gjort det godt europæisk Smiley

Logged

matnic_92
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Liverpool
« Svar #208: 11 Dec 2010, 23:15 »

Min anden sæson er overstået og jeg havde ikke tænkt mig at købe ind i sommerpausen, men jeg holdt ikke løftet. Bestyrelsen gav mig 390 mio til indkøb samt et lønbudget på 18 mio (bruger 16 mio).

I Real var Marek Hamsik enten blevet utilfreds eller inspireret af Liverpools storsejr over sin nu tidligere klub, så ham fik jeg forholdsvis billigt (60 mio) og han forlanger ikke mere end 500k om ugen - dejligt. En anden mand blev også hentet fra Real i det Lass Diarra blev hentet for blot 20 mio som back-up på både højrebacken og den defensive midtbane.
Derudover er Torres ved at nå toppen af karrieren og en afløser på lang sigt skulle findes. En dyr en af slagsens - Khouma Babacar fra Fiorentina - for 170 mio. 19-årigt supertalent, der nok skal vise varen. Samtidig kom Patrick van Aanholt (leje) og Asenjo gratis til klubben, mens Sergio Romero blev sendt til Real Madrid på en lejeaftale.

Med de indkøb har jeg nu verdens bedste centrale midtbane med Javier Pastore, Marek Hamsik, Paolu Henrique og Steven Gerrard, der må finde sig i en bænkplads.

Ud af klubben røg; Raul Meireles, Joe Cole (leje - ingen gider betale hans løn, dog ville Chelsea betale 70% for et-års-leje), Christian Poulsen, Dirk Kuyt, Martin Skrtel (leje), Anthony Annan (kunne ikke få arbejdstilladelse), Emiliano Insua, Milan Jovanovic (kontrakt ophævet), Sergio Romero (leje)

Holdet ser således ud:
Målmænd: Reina, Asenjo
Forsvarer: Agger, Otamendi, Coentrao, Glen Johnson, Mats Hummels, Patrick van Aanholt, Danny Wilson
Central/defensiv midtbane: Arturo Vidal, Lass Diarra, Steven Gerrard, Marek Hamsik, Javier Pastore, Paulo Henrique, Jonjo Shelvey
Fløje: Gervinho, Alexis Sanchez, Eden Hazard
Angreb: Fernando Torres, Khouma Babacar, David N'Gog, Ezequiel Lavezzi

Med denne startopstliing:
Reina
Johnson   Agger   Otamendi   Coentrao
Vidal
Hamsik    Pastore
Sanchez        Torres        Hazard


Målene for sæsonen er ifl. bestyrelsen at være med i guldkampen, komme i finalen i CL samt at komme til semi-finalen i FA Cuppen.
Logged

KBK1990
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Liverpool
« Svar #209: 14 Dec 2010, 14:40 »

Du stiller ikke med Gerrard i startopstillingen?

Nååår, du er Chelsea-fan, det er derfor... Wink
Logged

Mit hjerte bløder for The Reds fra Merseyside.

Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 32 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010