home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Sep 2025, 19:55 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
19 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 668 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Praletråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] Udprint
Forfatter Emne: Praletråden  (Læst 19466 gange)
Gosser
Manager

Sv: Praletråden
« Svar #90: 27 Jul 2007, 17:03 »

Har lige fået Gaetano D'Agostino til BIF, for 60 millioner i anden sæson Smiley

Han er ment, som erstatning for Ericsson der røg, for samme beløb, til HSV. Desuden også som erstatning for Vasquez, som smuttede til Dortmund for 40 mille.

Desuden solgte jeg Jonas Elmer for 50 millioner til Celta. Har, som erstatning for ham, sikret mig Jérémy Mathieu som jeg får ved næste transfervindue. Han kostede/koster mig 55 millioner.

To ret gode handler, synes jeg selv Smiley

Forresten, så fik jeg Elmer for 1,3 million fra Aarau Hævet Øjenbryn

SLEORT
Landsholdsspiller

« Svar #91: 27 Jul 2007, 17:06 »

Hvordan i helvede har du fået solgt Ericsson til så meget? Ret vilde handler synes jeg, også utroligt at du har fået Mathieu. Har du vundet UEFA eller sådan noget?

Gosser
Manager

« Svar #92: 27 Jul 2007, 17:12 »

Hvordan i helvede har du fået solgt Ericsson til så meget? Ret vilde handler synes jeg, også utroligt at du har fået Mathieu. Har du vundet UEFA eller sådan noget?

Kom på tredje pladsen i UEFA, og er videre fra gruppespillet i CL Smiley

Troede heller ikke jeg kunne få Mathieu. Jeg sendte bare en spejder på ham for sjov. Da han så meldte tilbage at han var ekstremt interesseret i BIF, sendte jeg et bud afsted.

Havde ikke troet det, da der ved D'Agostino stod, at han kun havde meget lille interesse i BIF.

Mht. til Ericsson, synes jeg nu ikke det er så vildt. Han plejer kunne sælges for omkring de 50 millioner.

Der har været bud på ham, lige siden spillets start. Jeg læste så i en anden tråd, at hvis man tilbød klubberne at de kunne betale beløbet over flere måneder, var det lettere at sælge. I Ericsson tilfælde, er det så 60 millioner over 18 måneder.

Men, jeg må se om D'Agostino bliver ligeså god for mig, som Ericsson var. Han var nemlig min topscorer i denne sæson.

SLEORT
Landsholdsspiller

« Svar #93: 27 Jul 2007, 17:22 »

Ericsson plejer at være god i 1. sæson, med enkelte udfald. I 2. sæson er han udmærket, men har i perioder alt for store udfald, og i 3. sæson er han stort set ikke tilstede nogen gange, hvorefter jeg plejer at sælge ham til i underkanten af 10 mio, hvilket jeg i øvrigt har meget svært ved.

Gosser
Manager

« Svar #94: 27 Jul 2007, 17:25 »

Ericsson plejer at være god i 1. sæson, med enkelte udfald. I 2. sæson er han udmærket, men har i perioder alt for store udfald, og i 3. sæson er han stort set ikke tilstede nogen gange, hvorefter jeg plejer at sælge ham til i underkanten af 10 mio, hvilket jeg i øvrigt har meget svært ved.

Hmm.. Det er nu ikke noget jeg kan nikke genkendende til, overhovedet Huh

Synes altid han plejer være god. Ikke bare i BIF, men også i andre klubber. Har haft ham i Getafe, hvor jeg også måtte give i omegnen af 50 millioner for ham.

Har dog ikke prøvet at have ham i 4. sæson, så skal ikke kunne sige hvor meget han er værd der..

Sider: 1 ... 5 6 [7] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010