home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 381 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Lower League Management
| | | | |-+  Danmarksserie
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8 Udprint
Forfatter Emne: Danmarksserie  (Læst 44022 gange)
AaB-ern
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Danmarksserie
« Svar #60: 15 Nov 2010, 13:12 »

Er det ikke meningen, at 1. division skal skrumpe til 12 hold?
Det mener jeg altså at kunne huske.

Det er da også det, jeg har skrevet? Peace

Og netop det, at den gør det, giver et par problemer med overflod af hold i Danmarksserien, idet der rykker flere hold ned end op. Da SIGA programmerede ændringerne i 1. division tænkte de jo ikke på Danmarksserien, idet den ikke er med i spillet fra start af.
« Seneste Redigering: 15 Nov 2010, 13:14 af AaB-ern » Logged


KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Danmarksserie
« Svar #61: 15 Nov 2010, 13:33 »

Dvs. at selvom du laver en helt ny struktur, så overskriver de ændringer i ViasatDivisionen?
Logged

FC Midtjylland
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Danmarksserie
« Svar #62: 15 Nov 2010, 13:47 »

Pis, du har ret. Det vil sige, at min danmarksserie fil heller ikke vil komme til at virke længere hen i spillet, da den er lavet til at der rykker 8 hold op fra Danmarksserien efter slutspil, men der rykker kun 6 hold ned fra 2. division.
Logged

AaB-ern
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Danmarksserie
« Svar #63: 15 Nov 2010, 14:06 »

Dvs. at selvom du laver en helt ny struktur, så overskriver de ændringer i ViasatDivisionen?

Ja, medmindre jeg vil starte HELT forfra, og lave ligeså meget som SIGA selv har lavet med den danske liga. Så skal den danske liga laves helt fra bunden.


Jeg har dog fået en ny (forhåbentlig midlertidig) idé. Jeg må jo bare acceptere, at der kan være flere hold i Danmarksserien og hæve maks. antal hold.
Logged


FC Midtjylland
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Danmarksserie
« Svar #64: 15 Nov 2010, 14:11 »

Ja, medmindre jeg vil starte HELT forfra, og lave ligeså meget som SIGA selv har lavet med den danske liga. Så skal den danske liga laves helt fra bunden.


Jeg har dog fået en ny (forhåbentlig midlertidig) idé. Jeg må jo bare acceptere, at der kan være flere hold i Danmarksserien og hæve maks. antal hold.

Det er jo kun indtil en vis periode, for lige pludselig er der jo en overflod af hold i Danmarksserien.
Logged

KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Danmarksserie
« Svar #65: 15 Nov 2010, 14:17 »

Jeg tror I skal starte forfra, hvis I vil have den helt korrekte opbygning Smiley
Logged

FC Midtjylland
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Danmarksserie
« Svar #66: 15 Nov 2010, 14:21 »

Jeg tror I skal starte forfra, hvis I vil have den helt korrekte opbygning Smiley

Det er vist en god idé Smiley

Jeg går igang med opgaven med det samme, så må vi se om jeg finder en løsning.
Logged

AaB-ern
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Danmarksserie
« Svar #67: 15 Nov 2010, 14:37 »

Jeg tror I skal starte forfra, hvis I vil have den helt korrekte opbygning Smiley

Det er også mit projekt her: http://fmfreaks.dk/index.php?topic=28334.0

Ville bare lige lave en hurtig løsning, så jeg kunne have en karriere kørende, som jeg kunne hygge mig lidt med, mens jeg laver projektet. Smiley

Har dog set på det officielle forum, at en anden dansker er godt igang med at lave det danske ligasystem i advanced panel. Tror dog ikke, han har taget højde for ligaændringerne de næste par år. Smiley
« Seneste Redigering: 15 Nov 2010, 14:39 af AaB-ern » Logged


FC Midtjylland
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Danmarksserie
« Svar #68: 15 Nov 2010, 14:58 »

Nej, de der ligaændringer er noget lort.

Problemet ville være løst hvis man kunne slette 2. division og så lave en ny selv, men det kan man sgu heller ikke.
Logged

GrevGammelmark
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Danmarksserie
« Svar #69: 23 Nov 2010, 00:07 »

Hey guys, jeg er "danskeren" fra SI-forums. Aka Nikolaj.

Jeg er godt i gang med at lave realistisk dansk liga system, hvor den tager højde for de 2 ekstra hold der rykker ned i 2011 og 2012.
Indtil videre er der stadig en del kosmetiske fejl, og jeg vil ikke upload noget jeg ikke selv er 100% tilfreds med. Indtil videre har jeg nået følgende:

1. Ændrede superliagen så præmie-penge og tv-penge passe som virkeligheden. Som faktisk betyder ret meget, da der kommer over
2.5 gang så mange penge ind i superligaen i spillet som der gør i virkeligheden. Derfor vil superligaen ikke drukne i penge, og klubber har sværere ved at holde sig oven vande uden at sælge spillere, præcis som i virkelighden. De største klubber er dog ikke så påvirket af dette, ie. FCK, Brøndby, OB og tildels Aab (er dog ikke testet 1000% igennem)

2. Danmarksserien fungere næsten som den skal (der rykker faktisk 14 ned i 2011/2012, og kun 12 op fra de regionale serier, men jeg har snydt indtil jeg kan få det til at fungere og der rykker kun 10 op fra nede fra, og 12 rykker ned herfra indtil jeg får det til at fungere 100%).

3. Lolland-falster serien OK, Sjælland serien OK, Fyn serien OK, Københavner serien OK.

4. Jylland serien har jeg snydt en lille smule indtil jeg får det til at fungere (IGEN Smiley ) Anyways Jylland serien er fucked i virkeligheden, men jeg er meget tæt på at lave den som virkeligehden (4 grupper af 8 hold, hvor de 4 øverste fra hver går over i 2 nye, samt de nedeste 4 går over i 2 andre. Henholdsvis opryknings gruppe og nedryknings gruppe. I virkeligheden rykker der også nogen ned efter efterårs sæsonen, MEEEN jeg skal lige finde en helt korrekt løsning.

5. Serie 1 på alle planer (incl. Bornholmerserien) er der og kan spilles, men er ikke 100% som virkeligheden, men igen meget tæt på. Kan dog første lave den helt rigtig når de regionale serier (ie. jyllandsserien) er korrekte, som igen egentlig er afhængige af Danmarksserien.

6. Er så småt begyndt på serie 2.

Der er taget højde for de 2 ekstra hold der rykker ned hele vejen ned igennem systemet, for både 2011 og 2012.

Fremtiden omkring mit projekt:
- Ekstrabladet cuppen helt realistisk som i virkeligheden (har allerede prøvet den af, men venter med at implementerer den til at liga systemet fungere helt)
- Serie 2 som godt som jeg nu gider.
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Danmarksserie
« Svar #70: 23 Nov 2010, 00:13 »

Det lyder godt nok til at være et godt projekt du har gang i GrevGammelMark!

Håber at hører fra dig herinde når du er færdig Opstemt
Logged


ZZ
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Danmarksserie
« Svar #71: 23 Nov 2010, 00:17 »

Fedt initiativ! Er det de rigtige spillere på holdene i Danmarksserien? Både A-holdet, reserveholdet og ungdomsholdet? Smiley
Logged

GrevGammelmark
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Danmarksserie
« Svar #72: 23 Nov 2010, 00:22 »

For diskussion og spørgsmål til min post forsæt her: http://fmfreaks.dk/index.php?topic=28334.0
Logged

mads-g
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Danmarksserie
« Svar #73: 28 Dec 2010, 14:48 »

er der logo patch til danmarksserien ?
Logged

snakers
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Danmarksserie
« Svar #74: 21 Jan 2011, 14:26 »

http://gupl.dk/55245/ det er link til en DK expansion hvor der er ned til jyllandsserien mener jeg

Den er godt lavet ikke af mig, men af AndyD_U fra Neoseeker.com

http://www.fm-base.co.uk/forum/downloads.php?do=file&id=3509&act=down

der er logoer fra DK serien og vist nok nogen fra jyllands
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010