home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 407 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen
| | | | |-+  Træning af holdet
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Træning af holdet  (Læst 1212 gange)
rasmusskovbo
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Træning af holdet
« : 05 Nov 2010, 09:38 »

Hej. Jeg spillede meget FM10, men gik slet ikke op i træning osv, fordi jeg ikke ved hvordan det fungerer. Men jeg vil gerne gøre det  i FM11, kan nogen sige mig hvordan?
Logged

T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Træning af holdet
« Svar #1: 06 Nov 2010, 17:32 »

Det synes jeg lyder som en god idé. Spillerne er forskellige og behøver forskellige træningsskemaer ift at udvikle sig bedst muligt. Har ikke selv rigtigt leget med det i 2011'eren, men det er vist kun dødboldene, der er forsvundet ud af skemaet ift. 2010 versionen.
Du får mere hjælp i denne version mht. trænerne. Jo højere antal stjerner, jo bedre træning og det samme med faciliteterne. Det optimale er at finde trænere der står for enkelte træningssessioner, f.eks. teknisk træning. I mindre klubber er der begrænsninger og så må de jo dele Smiley
Jeg tager som regel udgangspunkt i spillerens skadesfrekvens, når jeg vælger intensiteten. Har jeg spillere med glasben, så ligger den på medium intensitet; et stykke under heavy(tung vil jeg tro på dansk). Flere brugere herinde har vist intensiteten lige under heavy - men det er en smagssag. Jo hårdere træning, jo bedre udbytte, men også større chance for skader - så det er op til manageren Opstemt

Tag udgangspunkt i hvilken spiller du vil træne, er det en angriber, så fokuser på skudtræning, fysisk træning, taktik og boldkontrol. En træning kunne se sådan ud:
Strenght: 11
Aerobic: 14
Shotstopping og handling (målmandstræning): 0
Taktik: 14
Boldkontrol: 13
Defending: 5
Attacking: 16
Shooting: 20

De tal jeg nævner er hak fra venstre mod højre. På den måde kan du også hæve og sænke intensiteten.

Du kan ændre ift hvilke kompetencer du vil styrke. Nogle spillere har typisk svage sider, det er op til dig at gøre dem mindre svage, eller fokusere på de områder hvor han er stærk for at gøre ham endnu stærkere Thumbs Up

NB: Pas på med for meget fysisk træning - fodboldspillere vil hellers spille bold Wink

Edit: Glemte lige den nye detalje: fokus på individuel træning. Mit bud er spilleren bruger al krudtet i den pågældende træningssession i at forbedre sig dér. Så hvis du træner skudtræning og spilleren skal fokusere på langskud, så træner han ikke i finishing og composure. Har kun spillet til 5. september, så er ikke nået så langt endnu.
« Seneste Redigering: 06 Nov 2010, 17:40 af T.Iglemose » Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010