home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 577 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2010
| | | | |-+  På rundtur i Europa.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: På rundtur i Europa.  (Læst 1740 gange)
nikovic
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
På rundtur i Europa.
« : 03 Nov 2010, 21:25 »

Viborg FF! - Intro

Viborg FF er et hold, der igennem de seneste sæsoner har haft en nedtur rent sportsligt. De lægger og kæmper en kamp, om oprykning til Danmark bedste række. Tidligere har Viborg ellers haft stor succes på grønsværen, med pokaltitlen i 2000 som højdepunkt. Holdet har muligheden for oprykning i denne sæson, hvis de finder formen og kan knække modstanderen.

Viborg FF råder over nogen store stjerner i Razak Pimpong, Simon Bræmer og kometten Phillip Rasmussen. Disse spiller kan alle gøre en forskel på dagen, og derfor er Viborg også en af farvorritterne til oprykning. Deres medieprognose er nr. 3 kun nylige nedrykkede Agf og Vejle BK, har efter bookmakkernes forudsigelser større chance for oprykning.

En ting er sikker, drengene fra Viborg må kæmpe med et stort pres fra folket. De forventer en oprykning, og det skal være i år!

Dette var lidt forord, velkommen til min blog. Min Viborg FF blog! Jeg er som mange andre i kæmpe begejstring efter FC Københavns fantastiske togt i Europa. Valget er faldet på Viborg, da de har mulighederne for oprykning og har masser af lovende spiller, og muligvis kommende landsholdspiller.


Beklager topbanner' skriv gerne, hvis du har mulighed for at lave et fedt!
Logged

BenjaBabs
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: På rundtur i Europa.
« Svar #1: 03 Nov 2010, 21:28 »

Fin intro Smiley

Hvor lang tid vil den køre nu med det kommende fm lige rundt om hjørnet? Smiley
Logged

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: På rundtur i Europa.
« Svar #2: 03 Nov 2010, 21:29 »

Udmærket intro, er dog ikke så vild med din font (teksttype).

Husk, når du ligger et billede ind, skal du bruge denne kode:

Kode:
[img ]*Adressen på billedet*[/img]

Det er meget vigtigt, at du husker mellemrummet mellem g og ] "[img_]"

Jeg vil gerne lave et topbanner til dig, men det bliver først når jeg har tid Peace

Jeg vil i hvert fald følge, KIU Thumbs Up
Logged

nikovic
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: På rundtur i Europa.
« Svar #3: 03 Nov 2010, 21:43 »

Ukendt dansk træner overtager jobbet i Viborg

Lars Søndergaard og Viborg FF, klænger ikke længere sammen. Efter kun et halv års tid sammen, har de to partner valgt at gå hver til sit. Rygterne siges at brudet er pga. Lars konstante krav til bestyrrelsen om flere penge til spillerindkøb. Derudover kørte forholdet mellem ham og ass. træner klublegende Søren Frederiksen der har kult status i klubben, ikke på det højeste.

Men afløseren for Lars er allerede fundet, det er den ukendte og meget uerfarene træner Nichlas Thomsen. Der har fået muligheden, for at styre Viborg mod fortidens styrker. Hans eneste erfaring er med et u13 A-hold, som han blandet andet har ført til Jysk mesterskab i inde fodbold. Lokalavisen i Viborg har fået en kort udtagelse fra den nye cheftræner.

"Jeg er stolt over at kunne overtage jobbet efter Lars, og glæder mig til at sætte mit eget præg på holdet. Vi vil bestræbe os på at spille attraktivt angrebsspil, og jeg har derfor allerede udset mig et par spiller, jeg skulle være meget intresseret i"

Den unge træner har et stort pres på sine skulder, da Viborg nu er træt at kun at være i den næstbedste række. Og de forventer en oprykning med det samme!
Logged

nikovic
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: På rundtur i Europa.
« Svar #4: 03 Nov 2010, 21:45 »

BenjaBabs > Da jeg ikke har flest kontanter på mig lige for tiden, og ikke har råd til det nye manager lige med det samme. Regner jeg med at køre den minimum resten af måneden ud.

vmanstar > Det med topbanneret ville være helt kanont, og en stor hjælp.

Derudover klager jeg den manglende grafik, men jeg er ikke den store grafikker. Har dog fundet mig en sød guide, som hjælper en med at opstille den ideele blog.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010