home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1160 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  TheX odds blog
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: TheX odds blog  (Læst 17145 gange)
Ariana Grande
Manager

Sv: TheX odds blog
« Svar #30: 16 Nov 2010, 20:04 »

Skal fandme ikke oddse på flere venskabskampe Opstemt

Esbjerg mod Hvidovre i Ishockey? Hvorfor er oddset på Hvidovre så højt?
De ligger jo en del over EFB i ligaen, men det er også det eneste jeg lige kan sige om det Opstemt Måske fordi Hvidovre er ringe på udebane?

Man får fandme 2,70 igen for Hvidovre...

The_Gerrard
Landsholdsspiller

« Svar #31: 16 Nov 2010, 20:14 »

Så du oddser imorgen kan jeg høre Smiley Haha.

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

Ariana Grande
Manager

« Svar #32: 16 Nov 2010, 20:19 »

Nej har sgu ikke penge til det. Har heller ikke læst en analyse på det, men jeg undrer mig blot over det.
Men oddset på Cypern var vel også så højt som det var, fordi Jordan slet ikke er så ringe endda!

Ariana Grande
Manager

« Svar #33: 16 Nov 2010, 21:11 »

Dagens odds bliver uden analyse, da jeg i dag har oddset på 2 ishockeykampe og 1 fodboldkamp mellem 2 hold jeg ikke har den fjerneste kendskab til. Dagens odds er udelukkende udvalgt efter ekspert vurderinger og brugervurderinger rundt omkring på nettet.

16. November 2010

Jordan - Cypern 2 2,10

HPK - Pelican 1 1,62 (ISHOCKEY, FINLAND)

Rødovre - Herning 2 1,85 (ISHOCKEY, DANMARK)

Samlet odds: 6,29
Indskud: 100 kr.
Mulig gevinst: 629 kr.

Kuponen gik allerede i stykker da Cypern blot fik 0-0 i Jordan.

HPK vandt over Pelican med 3-2. Pelican var dog tæt på at komme tilbage i kampen. HPK var foran 3-0, men Pelican fik scoret 2 mål.

Overraskende nok vandt Rødovre mod Herning i den danske ishockey liga. Herning var ellers foran 2-1, men Rødovre endte altså med at vinde 3-2.

En rigtig skidt dag.

The_Gerrard
Landsholdsspiller

« Svar #34: 16 Nov 2010, 21:40 »

Nej har sgu ikke penge til det. Har heller ikke læst en analyse på det, men jeg undrer mig blot over det.
Men oddset på Cypern var vel også så højt som det var, fordi Jordan slet ikke er så ringe endda!
Præcis. Det kan alligevel godt svare sig at lave noget analyse selvom det er en ukendt hold Smiley

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #35: 16 Nov 2010, 21:58 »

Du kan da bare heller ikke oddse, TheX Skuffet

Ariana Grande
Manager

« Svar #36: 16 Nov 2010, 21:58 »

Så længe du ikke giver mig råd går det nok "mester Sunderland vinder" Tunge

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #37: 16 Nov 2010, 21:59 »

Så længe du ikke giver mig råd går det nok "mester Sunderland vinder" Tunge

De var tæt på!  ticked off

The_Gerrard
Landsholdsspiller

« Svar #38: 24 Nov 2010, 16:46 »

Kommer du ikke snart med et par odds? Wink

Ariana Grande
Manager

« Svar #39: 24 Nov 2010, 17:39 »

Kommer du ikke snart med et par odds? Wink

Jo, når jeg en gang får løn den 1. Wink

Ariana Grande
Manager

« Svar #40: 24 Nov 2010, 18:01 »

Nu fandt jeg sgu lige en 10'er Wink

24. November

Rubin - FCK 0-1 2 1,83
Sidst FCK vandt over Rubin var det godt nok på hjemmebane, men på trods af at de er ude i kulden, så tror jeg de har meget mere selvtillid en Rubin, og de har også nogle meget bedre resultater. Samtidigt vil Københavnerne være sultne efter at sikre sig videre avancerment. Uafgjort eller FCK sejr må dette være.

Glasgow Rangers - Manchester United 2 1,60
Rangers køre godt nok derudaf i den hjemlige liga, men på trods af det mener jeg stadigvæk at Manchester er et betydeligt stærkere hold end de skotse mestre. Tror Manchester sikre sig en 0-2 sejr.

Tel-Aviv - Benfica 2 1,55
Benfica er et bedre hold. End of story.

Panathinaikos - Barcelona 1-0 2 1,75
Tror ikke ligefrem de tæsker dem ligeså meget som sidst, men mon ikke de kommer ud af opgøret med en sejr på 2 mål. Der er altså klasseforskel. Man må bare håbe at Barcelona ikke har en off day.

Tottenham - Werder Bremen 1 1,30

Indskud: 10 kr.
samlet odds: 10,32
Mulig gevinst: 103,20 kr.

Det var ikke forfærdeligt meget analyse, men jeg skal også til at af sted, hvis jeg skal nå ned i kiosken inden de første kampe starter  Peace

rasmussidelmann
Reserveholdsspiller

« Svar #41: 24 Nov 2010, 18:08 »

Kampene ser fornuftige ud, men tror godt at Barca kan risikere at ødelægge kuponen. De kunne godt finde på at spare et par nøglespillere frem mod weekendens kamp. :-)

Sulo
Landsholdsspiller

« Svar #42: 24 Nov 2010, 18:14 »

Kampene ser fornuftige ud, men tror godt at Barca kan risikere at ødelægge kuponen. De kunne godt finde på at spare et par nøglespillere frem mod weekendens kamp. :-)
De skal jo først spille mandag, og med pointtab i dag kan de risikere at miste førstepladsen til FCK, hvis de vinder. Derfor tror jeg, at Barcelona stiller op i noget nær stærkeste opstilling. Jeg kender ikke til deres skader og karantæner.

Ariana Grande
Manager

« Svar #43: 24 Nov 2010, 19:31 »

Nu fandt jeg sgu lige en 10'er Wink

24. November

Rubin - FCK 0-1 2 1,83
Sidst FCK vandt over Rubin var det godt nok på hjemmebane, men på trods af at de er ude i kulden, så tror jeg de har meget mere selvtillid en Rubin, og de har også nogle meget bedre resultater. Samtidigt vil Københavnerne være sultne efter at sikre sig videre avancerment. Uafgjort eller FCK sejr må dette være.

Glasgow Rangers - Manchester United 2 1,60
Rangers køre godt nok derudaf i den hjemlige liga, men på trods af det mener jeg stadigvæk at Manchester er et betydeligt stærkere hold end de skotse mestre. Tror Manchester sikre sig en 0-2 sejr.

Tel-Aviv - Benfica 2 1,55
Benfica er et bedre hold. End of story.

Panathinaikos - Barcelona 1-0 2 1,75
Tror ikke ligefrem de tæsker dem ligeså meget som sidst, men mon ikke de kommer ud af opgøret med en sejr på 2 mål. Der er altså klasseforskel. Man må bare håbe at Barcelona ikke har en off day.

Tottenham - Werder Bremen 1 1,30

Indskud: 10 kr.
samlet odds: 10,32
Mulig gevinst: 103,20 kr.

Det var ikke forfærdeligt meget analyse, men jeg skal også til at af sted, hvis jeg skal nå ned i kiosken inden de første kampe starter  Peace

Jeg var ikke ninja nok og nåede derfor ikke ned i kiosken i tide. Var der ellers 17.22, men maskinen sagde NEJ!

Ariana Grande
Manager

« Svar #44: 28 Nov 2010, 15:27 »

28. November

Tottenham - Liverpool 1 2,00
Dette var den risikable kamp på denne kupon. Liverpool ligner en klub der er på vej tilbage på sporet og de kommer ligeså stille opad i tabellen. MEN. Tottenham er flyvende for tiden. Med en sejr over Arsenal og et knusende nederlag til Werder Bremen, så tror jeg på at Tottenham vinder kampen i sidste ende!

Valencia - Almeria 1 1,30
Valencia skal vinde over Almeria, hvis de bare nogenlunde vil holde sig oppe i toppen. Almeria derimod ligger og roder rundt nede under stregen og ligner et hold der ikke kommer til at være nogen trussel for Valencia, som i den seneste kamp kværkede Bursaspor med 6-1. Nu er Bursaspor heller ikke noget godt hold, men 6-1 taler for sig selv.

Kerkyra - Panathinaikos 2 1,53
Hvis Panathinaikos vil hænge ved Olympiakos så skal de sejre over oprykkerne fra Kerkyra. Ingen tvivl om det.

Samlet odds: 3,97
Indskud: 50 kr.
Mulig gevinst: 198,5 kr.
« Seneste Redigering: 28 Nov 2010, 22:53 af TheX » Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 8 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010