home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1270 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  TheX odds blog
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: TheX odds blog  (Læst 17057 gange)
Ariana Grande
Manager

TheX odds blog
« : 02 Nov 2010, 23:33 »

Jeg spiller ikke længere i kiosk og derfor er informationen der stod her irrelevant.
Jeg spiller nu på Bet365 og genoptager denne odds blog på.
« Seneste Redigering: 06 Okt 2011, 10:33 af TheX » Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt

Sv: TheX odds blog
« Svar #1: 02 Nov 2010, 23:42 »

Glæder mig til dine odds Thumbs Up

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Seller95
Manager

« Svar #2: 02 Nov 2010, 23:55 »

Spændende.

Følger klart med :-)

Arsenal <3

Cactus
Førsteholdsspiller

« Svar #3: 02 Nov 2010, 23:57 »

Følger bestemt med! Peace

Ariana Grande
Manager

« Svar #4: 03 Nov 2010, 00:08 »

3. November 2010

Chelsea - Spartak Moskva 0-1 1 1,65
Chelsea fører suverænt premier league og har en fantastisk form for tiden. Spartak Moskva har ligeledes en god periode i den russiske liga. Dog er jeg stadigvæk overbevidst om at Chelsea er et langt stærkere hold end Spartak. Det tidligere opgør endte 0-2 til Chelsea på udebane og på hjemmebane burde Chelsea også sagtens mindst kunne vinde kampen med 2 mål.

Zilina - Marseille 2 1,50
Puha, jeg synes det var svært at finde en kamp mere jeg ville lægge mine penge i. Jeg kiggede grundigt resten af CL kampene igennem og valget stod mellem denne og Cluj mod Bayern Munchen. Valget faldt på denne kamp, da jeg simpelthen ikke mener at Zilina burde kunne matche et hold som Marseille. Det der bekymrede mig ved kampen var at Marseille kun vandt 1-0 på hjemmebane. Dog tror jeg på, at de vil tage sejren i aften, dog ikke med en storsejr.

Samlet odds: 2,47
Indskud: 100 kr.
Mulig gevinst: 247 kr.

* Da jeg jo spiller i kiosk kan odds værdien ændre sig fra i dag til i morgen
« Seneste Redigering: 04 Nov 2010, 08:50 af TheX » Logged

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #5: 03 Nov 2010, 00:16 »

3. November 2010

Chelsea fører suverænt premier league og har en fantastisk form for tiden. Spartak Moskva har ligeledes en god periode i den russiske liga. Dog er jeg stadigvæk overbevidst om at Chelsea er et langt stærkere hold end Spartak. Det tidligere opgør endte 0-2 til Chelsea på udebane og på hjemmebane burde Chelsea også sagtens mindst kunne vinde kampen med 2 mål.

Puha, jeg synes det var svært at finde en kamp mere jeg ville lægge mine penge i. Jeg kiggede grundigt resten af CL kampene igennem og valget stod mellem denne og Cluj mod Bayern Munchen. Valget faldt på denne kamp, da jeg simpelthen ikke mener at Zilina burde kunne matche et hold som Marseille. Det der bekymrede mig ved kampen var at Marseille kun vandt 1-0 på hjemmebane. Dog tror jeg på, at de vil tage sejren i aften, dog ikke med en storsejr.

Odds værdien ændrer sig altså også, hvis man spiller online Wink Men udmærkede foreslag. Tror selv på en 3-o sejr til Chelsea. Dog er jeg lidt bekymret ved Marseille, og synes måske ikke at oddset er helt højt nok til at der er værdi i det. Dermed ikke sagt at den ikke går hjem, for det kunne den sagtens.

Twajz
Førsteholdsspiller

« Svar #6: 03 Nov 2010, 08:19 »

Odds værdien ændrer sig altså også, hvis man spiller online Wink Men udmærkede foreslag. Tror selv på en 3-o sejr til Chelsea. Dog er jeg lidt bekymret ved Marseille, og synes måske ikke at oddset er helt højt nok til at der er værdi i det. Dermed ikke sagt at den ikke går hjem, for det kunne den sagtens.

Tror han mener at de kan nå at ændre sig inden han får spillet på dem, da han jo bliver nødt til at vente til han kan komme i kiosken Opstemt Online kan du jo bare spille til de odds du finder, med det samme Opstemt

Siger "my bad" på forhånd, hvis der var glimt i øjet i din sætning Opstemt

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #7: 03 Nov 2010, 08:59 »

Kan være det var mig der misforstod det som om, at hvis vi ville spille det, så kunne det være odds´ne var ændrede. Troede han allerede havde spillet dem, men nok mig der har misforstået noget Smiley

Ariana Grande
Manager

« Svar #8: 03 Nov 2010, 16:54 »

Kan være det var mig der misforstod det som om, at hvis vi ville spille det, så kunne det være odds´ne var ændrede. Troede han allerede havde spillet dem, men nok mig der har misforstået noget Smiley

Du misforstod det ja Wink

Ariana Grande
Manager

« Svar #9: 04 Nov 2010, 08:49 »

3. November 2010

Ja, det starter jo godt ud og dermed starter jeg op med et lille overskud på 147 kr. Er godt nok overrasket over at Marseille tæskede Zilina fuldstændigt, men bare de vandt så er jeg tilfreds. Dagens kupon kommer op efter jeg har været på arbejde, da jeg skal møde om 11 minutter. (omkring klokken 15-16)

Ariana Grande
Manager

« Svar #10: 04 Nov 2010, 12:58 »

Lech Poznan - Manchester City 2 1,50
Manchester City har godt nok tabt de to seneste opgør i Premier League, men derfor føler jeg mig nu stadigvæk overbevist om, at de sagtens kan slå et Poznan hold, som burde være langt dårlige end citys. I den anden kamp vandt City 3-1 på hjemmebane. Denne gang mødes de så på polsk grund og med et Poznan hold der ligger på 14 pladsen i den polske liga, så burde det ikke gøre nogen forskel, at City er på udebane. Jeg er dog usikker på om City vinder stort eller blot med et enkelt mål, så derfor spiller jeg kampen uden handicap. City har det med at være et hold med svingene resultater.

PAOK Salonski - Villarreal 2 1,95
Villarreal gør det utroligt godt i La Liga, og er ubesejret i de 8 seneste kampe. Græske Salonski kan dog godt blive en lidt svær udfordring ser det ud til. Opgøret på spansk grund endte nemlig blot 1-0 til hjemmeholdet Villarreal, hvilket gør kampen lidt usikker. Dog mener jeg at Villarreal vil tage sig sammen her i returopgøret og rejse hjem med en sejr. I Salonskis sidste kamp tabte de mod et oprykkerhold i den græske liga, så det burde være sikkert nok.

OB - Young Boys 0-1 2 1,43
Mange vil nok sige en sikker sejr til Young Boys. Men jeg har bare en dårlig fornemmelse for det. Godt nok er OB ikke for skarpe for tiden, men jeg har bare en dårlig fornemmelse på et de godt kunne finde på at trække en uafgjort hjem. Derfor giver jeg Young Boys et mål i handicap i tilfælde af at de skulle fejle. Jeg vil nødigt se oddset blive tabt på denne kamp. Derfor uafgjort eller sejr til Young Boys. At OB skulle gå hen og vinde er slet ikke sandsynligt i mine øjne.

Samlet odds: 4,18
Mulig gevinst: 418 kr.
« Seneste Redigering: 04 Nov 2010, 23:24 af TheX » Logged

Ariana Grande
Manager

« Svar #11: 04 Nov 2010, 23:24 »

Lech Poznan - Manchester City 2 1,50
Manchester City har godt nok tabt de to seneste opgør i Premier League, men derfor føler jeg mig nu stadigvæk overbevist om, at de sagtens kan slå et Poznan hold, som burde være langt dårlige end citys. I den anden kamp vandt City 3-1 på hjemmebane. Denne gang mødes de så på polsk grund og med et Poznan hold der ligger på 14 pladsen i den polske liga, så burde det ikke gøre nogen forskel, at City er på udebane. Jeg er dog usikker på om City vinder stort eller blot med et enkelt mål, så derfor spiller jeg kampen uden handicap. City har det med at være et hold med svingene resultater.

PAOK Salonski - Villarreal 2 1,95
Villarreal gør det utroligt godt i La Liga, og er ubesejret i de 8 seneste kampe. Græske Salonski kan dog godt blive en lidt svær udfordring ser det ud til. Opgøret på spansk grund endte nemlig blot 1-0 til hjemmeholdet Villarreal, hvilket gør kampen lidt usikker. Dog mener jeg at Villarreal vil tage sig sammen her i returopgøret og rejse hjem med en sejr. I Salonskis sidste kamp tabte de mod et oprykkerhold i den græske liga, så det burde være sikkert nok.

OB - Young Boys 0-1 2 1,43
Mange vil nok sige en sikker sejr til Young Boys. Men jeg har bare en dårlig fornemmelse for det. Godt nok er OB ikke for skarpe for tiden, men jeg har bare en dårlig fornemmelse på et de godt kunne finde på at trække en uafgjort hjem. Derfor giver jeg Young Boys et mål i handicap i tilfælde af at de skulle fejle. Jeg vil nødigt se oddset blive tabt på denne kamp. Derfor uafgjort eller sejr til Young Boys. At OB skulle gå hen og vinde er slet ikke sandsynligt i mine øjne.

Samlet odds: 4,18
Mulig gevinst: 418 kr.

... Ved sgu ikke rigtigt hvad der er at sige udover, at det har været en rigtig møgdag.

Manchester City fik jo nærmest tæsk.
Villarreal kunne ikke en gang tæske et middelmådigt græsk hold og Young Boys formår ligefrem at tabe 2-0 til OB!?

Bad, bad day.

Ariana Grande
Manager

« Svar #12: 15 Nov 2010, 14:14 »

15. November 2010

Hertha Berlin - Bochum 1 1,52
Bochum er også nedrykker ligesom Hertha, men Bochum har klaret sig elendigt indtil videre i sæsonen. Derimod ligger Hertha godt til oppe i toppen og ligner bestemt et hold som gerne vil op igen. Udover det har Hertha også vundet langt de fleste opgør mod Bochum. Dog er der også en del uafgjorte kampe blandt de 2 hold, men jeg satser nu stadigvæk på at Hertha har noget mere selvtillid og også et noget bedre hold end Bochum og derfor trækker sejren hjem.

Siena - Grosseto 1 1,40
Ganske simpelt. Siena er nedrykkerhold og ligger og kæmper for at komme op igen, mens Grosseto ligger nede i bunden og kæmper om ikke at rykke ned. Grosseto har heller ikke vundet nogen kamp i lang tid, mens Siena vandt sidste Serie B kamp efter de ellers også havde en skidt periode. Jeg tror Siena er ovenpå igen og slår Grosseto.

Sønderjyske - Odense 0-2 1 1,60 (ISHOCKEY)
I får ingen analyse her, eftersom jeg ikke har forstand på ishockey, men blot så dette tip et sted og synes at det så ganske fornuftigt ud. Derfor sætter jeg min lid til eksperter, når jeg vælger at tro på, at Sønderjyske vinder minimum med 3 mål over Odense.

Samlet odds: 3,40
Indskud: 30 kr.
Mulig gevinst: 102 kr.

Grunden til jeg kun oddser 30 kr, er at der virkelig er lavvande i pengekassen for tiden. Også derfor det er længe siden jeg har oddset Grin
« Seneste Redigering: 15 Nov 2010, 22:58 af TheX » Logged

Ariana Grande
Manager

« Svar #13: 15 Nov 2010, 22:59 »

15. November 2010

Hertha Berlin - Bochum 1 1,52
Bochum er også nedrykker ligesom Hertha, men Bochum har klaret sig elendigt indtil videre i sæsonen. Derimod ligger Hertha godt til oppe i toppen og ligner bestemt et hold som gerne vil op igen. Udover det har Hertha også vundet langt de fleste opgør mod Bochum. Dog er der også en del uafgjorte kampe blandt de 2 hold, men jeg satser nu stadigvæk på at Hertha har noget mere selvtillid og også et noget bedre hold end Bochum og derfor trækker sejren hjem.

Siena - Grosseto 1 1,40
Ganske simpelt. Siena er nedrykkerhold og ligger og kæmper for at komme op igen, mens Grosseto ligger nede i bunden og kæmper om ikke at rykke ned. Grosseto har heller ikke vundet nogen kamp i lang tid, mens Siena vandt sidste Serie B kamp efter de ellers også havde en skidt periode. Jeg tror Siena er ovenpå igen og slår Grosseto.

Sønderjyske - Odense 0-2 1 1,60 (ISHOCKEY)
I får ingen analyse her, eftersom jeg ikke har forstand på ishockey, men blot så dette tip et sted og synes at det så ganske fornuftigt ud. Derfor sætter jeg min lid til eksperter, når jeg vælger at tro på, at Sønderjyske vinder minimum med 3 mål over Odense.

Samlet odds: 3,40
Indskud: 30 kr.
Mulig gevinst: 102 kr.

Grunden til jeg kun oddser 30 kr, er at der virkelig er lavvande i pengekassen for tiden. Også derfor det er længe siden jeg har oddset Grin

Sejr igen Smiley Så er jeg på 2 sejre ud af 3 mulige mens denne blog har kørt. Det ser jo lovende ud. Overskudet er nu på 119 kr.

Ariana Grande
Manager

« Svar #14: 16 Nov 2010, 13:29 »

Dagens odds bliver uden analyse, da jeg i dag har oddset på 2 ishockeykampe og 1 fodboldkamp mellem 2 hold jeg ikke har den fjerneste kendskab til. Dagens odds er udelukkende udvalgt efter ekspert vurderinger og brugervurderinger rundt omkring på nettet.

16. November 2010

Jordan - Cypern 2 2,10

HPK - Pelican 1 1,62 (ISHOCKEY, FINLAND)

Rødovre - Herning 2 1,85 (ISHOCKEY, DANMARK)

Samlet odds: 6,29
Mulig gevinst: 629 kr.
« Seneste Redigering: 16 Nov 2010, 21:09 af TheX » Logged

Sider: [1] 2 3 ... 8 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010