home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 491 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  '32' Ådalen
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: '32' Ådalen  (Læst 45916 gange)
nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '2' Ulvene går efter struben
« Svar #15: 01 Nov 2010, 17:51 »

Rigtig god blog indtil vidre.

Kunne forestille mig den nye træner ville blive en tidligere FCM spiller, måske en Claus Madsen Peace
Logged

FCK

Jyden
Gæst
 
Sv: '2' Ulvene går efter struben
« Svar #16: 01 Nov 2010, 22:57 »

Rigtig lovende blog, om et hold jeg helt sikkert selv skal afprøve mine kræfter med. Håber du holder stor fokus på dit akademi, og gør en kæmpe indsats for at udvikle egne talenter, i stedet for at købe stjernespillere.  Thumbs Up

Men jeg følger helt sikkert med her..
mange tak, og godt du følger med, vil helt sikkert satse på deres talenter Smiley
Calibri er den som jeg oftest bruger, men så redigere jeg også størrelsen til pt9 Peace

Ellers kig FM10 bloggene igennem og se, om der er nogle gode fonts. Quote bare teksten og se, hvor vedkommende har skrevet [font=(den font)] Thumbs Up

Meget god update, men der er dog nogle slåfejl, men glæder mig til at se, hvem, der bliver ansat, håber selv på Erik Rasmussen, da han har så meget historie der, men vi får at se Peace
mange tak, beklager de små fejl Smiley
Fin fortsættelse på din blog  Peace

Synes dit lay-out er rigtig flot og ligeså grafikken. Laver du selv grafikken? Smiley

Der er et par enkelte fejl, men de ødelægger dog ikke et godt helhedsintryk. Det er spændende at se hvordan det udvikler sig på heden. Synes det ville være fint hvis du fører akademistilen videre. Det har Kuhn virkelig gjort godt med spillere som Lössl, Igboun, Izunna og Rilwan Hassan Smiley
Mange tak Smiley ja jeg laver selv min grafik Smiley
Rigtig god blog indtil vidre.

Kunne forestille mig den nye træner ville blive en tidligere FCM spiller, måske en Claus Madsen Peace
Mange tak Smiley
Logged

ElGuapo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '2' Ulvene går efter struben
« Svar #17: 01 Nov 2010, 23:05 »

Jeg er selv indædt AaB`er, men jeg har respekt for FCMs ambitioner og ligefremme tilgang til tingene:-) AaB kunne med sine ressourcer lære meget af FCM!
Logged

Jyden
Gæst
 
Sv: '2' Ulvene går efter struben
« Svar #18: 03 Nov 2010, 19:59 »

Jeg er selv indædt AaB`er, men jeg har respekt for FCMs ambitioner og ligefremme tilgang til tingene:-) AaB kunne med sine ressourcer lære meget af FCM!
Det er godt at høre :d
Logged

Jyden
Gæst
 
Sv: '2' Ulvene går efter struben
« Svar #19: 03 Nov 2010, 21:00 »



Kuhn's afløser fundet
Fredag - 18.06.2010 - Herning
Erik Rasmussen er navnet på manden, der skal overtage roret efter Allan Kuhn. Kan Rasmussen igen hæve niveauet i FC Midtjylland?

Ganske som lovet kunne FC Midtjylland i dag præsentere deres nye manager. Valget er faldet på den tidligere FC Midtjylland manager Erik Rasmussen. Tilbage i sommeren år 2008 valgte Erik Rasmussen at forlade FC Midtjylland,
grundet et for stort pres. Han tog derefter en længere pause fra top fodbold. Dog var han allerede året efter tilbage som manager i AGF. Efter et fremragende efterår, gik det helt galt i løbet af foråret, og det endte faktisk med at Erik Rasmussen og AGF måtte tage turen ned i Viasat Division. Grundet nedrykningen valgte AGF at fyrre Erik Rasmussen. Nu er han så klar som manager for FC Midtjylland.

-" Jeg er meget glad for at FC Midtjylland vil tage mig tilbage, efter jeg forlod dem for to år siden. Jeg glæder mig meget til at vende tilbage til truppen og få et glædeligt gensyn med de gamle spillere, og hilse på de nye. Truppen har ændre sig meget, men alt i alt syntes jeg det ser fornuftigt ud, og jeg glæder mig bare til at arbejde med truppen og skabe mit eget hold igen".
Fortalte en henrykt Erik Rasmussen.

Erik Rasmussen er gået hen og blevet 49 år gammel. Han er dog stadigvæk en interessant og nyskabende manager, som skal bliver yderst spændende at følge i FC Midtjylland. Kan han få FC Midtjylland op på det niveau, som de var på da han forlod dem, eller vil de ryge endnu længere ned? Det må tiden vise os, men det skal uden tvivl blive interessant at følge. I Rasmussens tid som professionel fodbold spiller har han blandt andet spillet i klubber som Brøndby og Herfølge.  Efter han havde lagt støvlerne på hylden blev han straks manager i Skælskør. Siden hen gik turen til Næstved og så kom turen til FC Midtjylland, efter det var han lige en svingtur i AGF, men nu er han altså tilbage som manager i FC Midtjylland.

-" Vi er utroligt glade for at have Erik Rasmussen tilbage. Vi har alle savnet ham meget, men nu er han tilbage, og vi tør igen se fremad. I Herning er han garant for flotte resultater, og vi er sikre på at han er den rette mand til at skaffe de første titler til Heden. Nu har vi skrevet en toårig kontrakt med Erik Rasmussen, og vi forventer han bliver hele kontrakten ud den her gang." Udtalte Jens Ørgaard.

Næste update: Mål og ambitioner

« Seneste Redigering: 06 Nov 2010, 15:53 af Jyden » Logged

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '3' Ulvene går efter struben
« Svar #20: 03 Nov 2010, 21:13 »

Rigtig flot layout Thumbs Up

En helt fin update, men når du først skriver direkte tale i kursiv, og bagefter ikke i kursiv, bliver det lidt forvirrende, om det er med vilje eller ej Smiley Er han 49 og gammel eller 49 år gammel?

Ja, jeg ved, at jeg er en flueknepper, men det er bare for at hjælpe Peace

Glad for at 'Tryllerik' blev manager, og denne blog ser rigtig lovende ud, vil helt sikkert følge med Cool

KIU Thumbs Up
Logged

The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '3' Ulvene går efter struben
« Svar #21: 03 Nov 2010, 21:27 »

Det ser sgu godt ud Jyden! Er dog enig med vmanstar, det er småting, men det øger lige niveauet en tand Smiley Glæder mig vildt meget til at se hvordan du vil gøre det i FCM. Fortsæt det gode arbejde Thumbs Up
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

AMRDK
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: '3' Ulvene går efter struben
« Svar #22: 04 Nov 2010, 16:27 »

Jeg læser med!
Logged

Jyden
Gæst
 
Sv: '3' Ulvene går efter struben
« Svar #23: 06 Nov 2010, 13:33 »

Rigtig flot layout Oo

En helt fin update, men når du først skriver direkte tale i kursiv, og bagefter ikke i kursiv, bliver det lidt forvirrende, om det er med vilje eller ej Smiley Er han 49 og gammel eller 49 år gammel?

Ja, jeg ved, at jeg er en flueknepper, men det er bare for at hjælpe Peace

Glad for at 'Tryllerik' blev manager, og denne blog ser rigtig lovende ud, vil helt sikkert følge med Cool

KIU Thumbs Up
mange tak, og godt set det med 49 og gammel Smiley
Det ser sgu godt ud Jyden! Er dog enig med vmanstar, det er småting, men det øger lige niveauet en tand Smiley Glæder mig vildt meget til at se hvordan du vil gøre det i FCM. Fortsæt det gode arbejde Thumbs Up
mange tak Smiley skal forsøge at hæve niveauet en tand (:
Jeg læser med!
Godt at hører
Logged

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '4' Ulvene går efter struben
« Svar #24: 06 Nov 2010, 14:39 »

Er ked af at sige det her, men jeg synes ikke, at din update er helt gennemarbejdet, og den virker en smule forhastet...

Logged

Jyden
Gæst
 
Sv: '4' Ulvene går efter struben
« Svar #25: 06 Nov 2010, 14:41 »

Er ked af at sige det her, men jeg synes ikke, at din update er helt gennemarbejdet, og den virker en smule forhastet...
ja, du har ret, sletter den lige og laver en ny(:
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: '4' Ulvene går efter struben
« Svar #26: 06 Nov 2010, 15:14 »

Vil lige sige at, når Erik Rasmussen er 49 er han ikke ligefrem ung Grin
Logged

Jyden
Gæst
 
Sv: '4' Ulvene går efter struben
« Svar #27: 06 Nov 2010, 15:16 »

Vil lige sige at, når Erik Rasmussen er 49 er han ikke ligefrem ung Grin
i forhold til andre manager, er han nu ganske ung (;
Logged

Jyden
Gæst
 
Sv: '4' Ulvene går efter struben
« Svar #28: 06 Nov 2010, 15:19 »



Mål og ambitioner
Torsdag - 01.07.2010 - Herning
Den nye FC Midtjylland manager Erik Rasmussen, havde i dag indkaldt til pressemøde, for at fortælle om hans mål for denne sæson og for fremtiden.

Journalister fra de største sportsmagasiner, var i dag samlet i Herning for at følge Erik Rasmussens pressemøde. Det var også et yderst interessant pressemøde, som FC Midtjylland i dag havde at byde på. Erik Rasmussen havde indkaldt til pressemøde, fordi han ønskede at fortælle hele verdenen om hans nye mål og ambitioner for FC Midtjylland. Han vil igen gøre FC Midtjylland til et tophold, som de også var sidste gang han stod ved roret i Herning. Erik Rasmussen kender om nogen recepten til at skabe et  mesterhold ud af FC Midtjylland, så det skal bliver meget spændene at se om han kan gøre det igen.

Super Ligaen:
Først punkt på dagsorden var Super ligaen. FC Midtjylland er en klub med store ambitioner, men de seneste år er det gået meget ned af bakken. Derfor er målet for den første sæson heller ikke noget stort. Klubben skal blot ende på en respektabel placering i ligaen. Medierne har spået FC Midtjylland til at ende på en femte plads, og det må også været succeskriteriet  for denne sæson. Et meget realistisk mål, som Erik Rasmussen meget gerne skulle kunne leve op til.

Pokalturneringen:
Sidste år stod FC Midtjylland i Parken og spillede finale i pokalturneringen imod FC Nordsjælland. Desværre blev det til et 2:0 nederlag. I år er de endnu engang med i Pokalturneringen, og denne gang er de endnu mere opsat på at vide Pokalturneringen, selvom det bliver meget svært. Målet er dog blot at ende i semifinalen. Et ganske realistisk mål, som FC Midtjylland burde kunne leve op til. Det kommer selvfølgelig an på hvem de møder i runderne før semifinalen, men uanset hvad, så er det et meget realistisk mål.

Fremtiden:
Som vi alle ved har FC Midtjylland en lysende fremtid i form af alle de unge og store talenter der løber rundt på FC Midtjyllands akademi. I følge Erik Rasmussen ser fremtiden dog endnu mere lysende ud, og han forventer at inden for de næste tre år, skal FC Midtjylland være blandt toppen i dansk fodbold, stå som danske mestre. Et meget interessant mål, som FC Midtjylland nok vil få en smule svært ved at opfylde målet. Det er dog altid godt og have et mål man kan stile efter, og det må man sige at FC Midtjylland nu har.

Næste update: FCM sælger ud
« Seneste Redigering: 06 Nov 2010, 16:32 af Jyden » Logged

Jyden
Gæst
 
Sv: '4' Ulvene går efter struben
« Svar #29: 06 Nov 2010, 15:45 »

Er ked af at sige det her, men jeg synes ikke, at din update er helt gennemarbejdet, og den virker en smule forhastet...


så har jeg prøvet at arbejde lidt mere med den (:
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010