home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 248 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Lower League Management
| | | | |-+  Lower League
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Lower League  (Læst 12323 gange)
Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Lower League
« : 30 Okt 2010, 16:13 »

Der skal selvfølgelig startes en Lower League tråd op for alle os, som finder det sjovt at bringe et ukendt hold op gennem rækkerne, således at det kan blive til et verdensklasse hold. Har været rundt på nettet for at se, hvilket muligheder der p.t. er for at spille langt nede i rækkerne i FM2011. Desværre har Super Bladesman ikke mulighederne eller kræfterne til at starte op i England helt nede fra level 11, men til gengæld ser det ud som om, at en gut, som kalder sig RTC, forsøger at gå sammen med flere andre for at udføre Bladesman´s fremragende arbejde fra FM2010 i 2011 udgaven.

Hvis der er andre, som har surfet lidt på nettet og måske har set, at der er flere, som gå med samme tanker som ovennævnt, så skriv det venligst på denne tråd. Jeg synes interessen skal være på det europæiske kontinent, hvor der er mulighed for at møde de bedste hold, og hvor der er mulighed for at spille i Champions League.
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

owlsinthebag
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Lower League
« Svar #1: 04 Nov 2010, 15:04 »

Hvis ikke jeg skulle gør det alene, ville jeg super gerne lave det med DK !!!
Jeg er ogsaa kæmpe llm fan, men kunne super godt tænke mig se det ske med DK !
Logged

Més que un club

donfrankie
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Lower League
« Svar #2: 04 Nov 2010, 17:03 »

Nu er det desværre ikke så mange rækker i Danmark i spillet, men det skulle være rimelig nemt at få DS holdene med. Så er der da en række mere at kæmpe sig igennem.
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Lower League
« Svar #3: 05 Nov 2010, 11:54 »

Så er starten gået med Reddicht fra Blue Square North. Det skal nok blive spændende Wink
Logged


FC Midtjylland
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Lower League
« Svar #4: 05 Nov 2010, 12:29 »

Hvordan tilføjer man Danmarksserien i FM 11?
Jeg har prøvet forskellige ting nu, men det virker ikke rigtig Smiley
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Lower League
« Svar #5: 05 Nov 2010, 12:31 »

Så er starten gået med Reddicht fra Blue Square North. Det skal nok blive spændende Wink
Giv os endelig nogle små updates. Vil med glæde følge med i dit eventyr Smiley
Logged

Arsenal <3

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Lower League
« Svar #6: 05 Nov 2010, 12:36 »

Der er indtil videre blevet hentet et par spillere ind på fri trasnfer, alle med niveau til BSN/S. Venskabskampene har kastet fire sejre, to nederlag og en enkelt uafgjort af sig. Topscoreren er Matthew Smith, som allerede var i klubben da jeg trådte til. 3 kasser har han kastet af sig indtil videre, samt to oplæg. Det er kun blevet til en enkelt scoring fra alle mine 4 nyindkøbte angribere. Men det ændrer sig forhåbentlig nu når sæsonen starter.

Det største scoop var en jeg fandt på den officielle prøvetræningsdag. Målmanden Josh Mimms, som i sine 3 første professionelle år spillede for Liverpool. Nu er han i Reddicht, og kommer forhåbentlig til at være en sikker sidste skanse.

Logged


Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Lower League
« Svar #7: 05 Nov 2010, 13:07 »

Må lige skrive hvordan det gik i sæsonens første turneringskamp. Vi skulle møde Stalybridge ude, som på forhånd er spået til en 10. plads. Kampen ender med en 4-0 sejr til os, et rødt kort til dem, samt et vaskeægte hattrick fra min topscorer Matthew Smith, som faktisk scorede alle tre kasser på straffespark! Opstemt
Logged


Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Lower League
« Svar #8: 05 Nov 2010, 13:13 »

Sådan Erzael!
Keep me updated and KUTGW Wink
Logged

Arsenal <3

MNordland
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Lower League
« Svar #9: 11 Nov 2010, 12:37 »

er der nogen der ved om det er muligt at udvide sit stadion i en lavere række.. havde en i FM 10 med blyth og var kommet i championship og havde kun et stadion på 5000, og de ville ikke udvide selvom økonomien var god og a der var fulgt hus hver gang...
Logged

You'll never walk alone

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Lower League
« Svar #10: 11 Nov 2010, 19:48 »

er der nogen der ved om det er muligt at udvide sit stadion i en lavere række.. havde en i FM 10 med blyth og var kommet i championship og havde kun et stadion på 5000, og de ville ikke udvide selvom økonomien var god og a der var fulgt hus hver gang...

Der er jo kommet en par nye muligheder på det området. Hvis klubben ikke ejer stadionet, kan man forslog bestyrelsen af de skal købe det, og man kan også forslå at de skal bygge et helt nyt
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

asj89
Gæst
 
Sv: Lower League
« Svar #11: 12 Nov 2010, 23:38 »

Er startet med RB Leipzig, de har dog intet reserve hold, da der ikke er så mange ligaer med at deres reserve hold kan spille. Har det stor inflydelse på mit hold?
Logged

KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Lower League
« Svar #12: 12 Nov 2010, 23:41 »

Hvordan indflydelse? Jeg mener, det har jo ikke indflydelse direkte, men der er da nogle ulemper, som at du ikke kan give kamptræning til spillere der lige er kommet tilbage fra en skade f.eks.
Logged

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lower League
« Svar #13: 16 Nov 2010, 19:54 »

Yesss!
Så går det løs med RasenBallsport Leipzig! Thumbs Up

Er startet med RB Leipzig, de har dog intet reserve hold, da der ikke er så mange ligaer med at deres reserve hold kan spille. Har det stor inflydelse på mit hold?
Jeg har tilføjet et B hold ved mit Game, men ved ikke hvornår de kan komme op i en række.
« Seneste Redigering: 16 Nov 2010, 19:56 af L.Wee » Logged

SoerenL
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Lower League
« Svar #14: 21 Nov 2010, 08:39 »

Jeg er lige startet med Truro, som lige er rykket op i Blue Square Bet South (England).

Logged

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010