|
Wonder Jones
|
|
Lavede lige en "Checking the price of a cookie without buying it" crime i Kvickly i dag. Crazaay!!
|
|
|
|
|
|
Brøndby fan til jeg dør! Haha! Det dér, det er nice 
|
|
|
|
|
Chamberlain15
|
|
Lavede lige en "Checking the price of a cookie without buying it" crime i Kvickly i dag. Crazaay!!
Kan jeg desværre ikke tro på.....
|
|
|
|
|
|
Tidligere brugernavn: petur
Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3
Har et stort had til især Tottenham.
Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."
|
|
|
|
|
DavidMadsen
|
|
En fra min klasse lavede lige en "Glem-at-møde-op-til-NV-eksamen-og-få-minus-3"-crime i fredags. Håber ikke jeg laver samme crime i morgen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vinokourov
|
|
En fra min klasse lavede lige en "Glem-at-møde-op-til-NV-eksamen-og-få-minus-3"-crime i fredags. Håber ikke jeg laver samme crime i morgen.
Det håber jeg.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ariana Grande
|
|
Vi har lige sprunget et kanonslag af inde i lejligheden Hold da kæft man der var knald på  Bordet er gået i stykker 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jilech
Gæst
|
|
Vi har lige sprunget et kanonslag af inde i lejligheden Hold da kæft man der var knald på  Bordet er gået i stykker  Det kræver vist et billede 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 19 Jul 2011, 22:15 af Jilech »
|
|
|
|
|
|
|
TheisHansen v.2
Gæst
|
|
For en halv time siden løb jeg på en gå-gade! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jilech
Gæst
|
|
For en halv time siden løb jeg på en gå-gade!  Damn! Du er hardcore! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TheisHansen v.2
Gæst
|
|
Det siger folk jo..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ariana Grande
|
|
Det kræver vist et billede  Har desværre ikke kamera på min telefon. Men den var altså også mere voldsomt end vi regnede med  En af mine kammerater som bor 2 blokke længere henne sagde han kunne høre det. Og alle naboerne stod der oppe xD Godt vi gik ud af lejligheden efter vi havde tændt den 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Know112233
|
|
Har desværre ikke kamera på min telefon. Men den var altså også mere voldsomt end vi regnede med  En af mine kammerater som bor 2 blokke længere henne sagde han kunne høre det. Og alle naboerne stod der oppe xD Godt vi gik ud af lejligheden efter vi havde tændt den  Haha for helvede 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Legenden
|
|
Øh, det overrasker mig godt nok ikke, at det er dig, der skriver dette, TheX. Men hvordan fanden kan I få den idé at tænde et kanonslag i din lejlighed? 
|
|
|
|
|
|
[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]
|
|
|
|
|
TheisHansen v.2
Gæst
|
|
Har desværre ikke kamera på min telefon. Men den var altså også mere voldsomt end vi regnede med  En af mine kammerater som bor 2 blokke længere henne sagde han kunne høre det. Og alle naboerne stod der oppe xD Godt vi gik ud af lejligheden efter vi havde tændt den  Bor du ikke også i Jylland? De er ikke lige frem fremme med den nyeste og fedeste teknologi. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ariana Grande
|
|
Øh, det overrasker mig godt nok ikke, at det er dig, der skriver dette, TheX. Men hvordan fanden kan I få den idé at tænde et kanonslag i din lejlighed?  Det var heller ikke min ide. Men synes sgu det var meget sjovt, så sagde go for it! Er bare glad for der ikke var noget der ramte min computerskærm eller mit tv  For mit skab er hullet og det samme er mit gardin 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Legenden
|
|
Lol, så håber jeg da, at dine venner er pløre fulde eller noget. Hvordan kunne du sige ja til, at de måtte springe det i din lejlighed. Kunne måske forstå det, hvis I var gået udenfor. 
|
|
|
|
|
|
[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]
|
|
|
|