home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  1 Bruger, 633 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Drink Tråden.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Drink Tråden.  (Læst 14319 gange)
nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

Drink Tråden.
« : 29 Okt 2010, 17:41 »

Hvad er baren ude en tråd om drinks?. - og efter som den gamle tråd tilsyndeladene ikke er her mere, må der laves en ny.

Jeg kan starte med en drink som hedder Champangebrus, den smager helt ligesom isen.

2 cl cuba caramel
1 cl Rose's lime
8-10 cl grøn sodavand (Kan drikes med sprite)
Isterninger

FCK

SørenA
Gæst

Sv: Drink Tråden.
« Svar #1: 29 Okt 2010, 19:10 »

En ægte klassiker du har fundet frem der, det bringer minder om små værelser og forfester Smiley

Men eftersom jeg er blevet noget ældre, og har fået en andet syn på verden, må jeg nok erkende at der skal lidt mere til, hvis jeg skal have drinks, eller cocktails om man vil - Mine favoritter:

Caribbean Champagne
1/2 Mål (et mål er en målegenstand, som man ofte bruger til at lave drinks med) Hivd rom
1/2 mål Creme de banane (bananlikør)
Iskold Champagne
Bananskiver til pynt

San Remo
1/2 mål Grapefrugt saft
1/4 Triple sec (En bedre form for blå bols )
1/4 mandarinlikør
Is
Champagne
frosne Citronskiver

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #2: 29 Okt 2010, 19:20 »

Der findes sgu så meget godt Smiley

Men altså appelsinjuice er altid godt at blande op i, fx med vodka eller Pisang Ambon eller bare begge dele.

En dejligt drink er skumbanan, som indeholder Pisang Ambon, vodka, kakao og isterninger! Opstemt

Ellers kan man jo altid blande Amaretto og cola eller noget Captain Morgan og cola.

Og så ellers bare masser af Tequila og Sjlivovica (kroatisk rævepis) ved siden af, så kører det Opstemt

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #3: 29 Okt 2010, 19:22 »

Giver dig helt ret i af Champangebrus tilfalder de unge (selvom det var min søster på 22 der tilbød mig en Opstemt) - men det smager nu godt, dog ikke noget jeg kan drikke en hel aften.

To spændene drinks du har fundet dig, specielt den øverste. Jeg mener af have smagt den nederste da jeg var i Rhodos, men der hed den noget andet.
« Seneste Redigering: 29 Okt 2010, 19:25 af nicolajtmadsen » Logged

FCK

SørenA
Gæst

« Svar #4: 29 Okt 2010, 19:22 »

Amaretto og Cola? :s

Snakker vi Amaretto, snakker vi mandellikør, altså det der lugter af marcipan, og smager næsten ligesådan?

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #5: 29 Okt 2010, 19:24 »

Men altså appelsinjuice er altid godt at blande op i, fx med vodka eller Pisang Ambon eller bare begge dele.

En dejligt drink er skumbanan, som indeholder Pisang Ambon, vodka, kakao og isterninger! Opstemt

Ellers kan man jo altid blande Amaretto og cola eller noget Captain Morgan og cola.

Og så ellers bare masser af Tequila og Sjlivovica (kroatisk rævepis) ved siden af, så kører det Opstemt

Skumbanan smager godt i små mændger imo. Hvis jeg drikker flere af dem har min mave det ikke så godt.
Morgan og Cola er vidst nok det mest populære pt. og det kan man altid drikke, appelsinjuice med vodka er også en simpel klassiker Smiley.

FCK

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #6: 29 Okt 2010, 19:35 »

Du har ret i at det godt kan vende sig lidt i maven hvis man drikker for meget skumbanan men det smager i hvert fald awesome Opstemt

Gungner
Gæst

« Svar #7: 29 Okt 2010, 20:30 »

Harvey Wallbanger

3/4 cl Galliano
3 cl Vodka
Appelsinjuice

Vigtigt: Vodka skal i først, så juicen og tilsidst Galliano, ganske forsigtigt så det flyder ovenpå

Damse1994
Landsholdsspiller

« Svar #8: 29 Okt 2010, 21:28 »

Det slår dælme hårdt, vi var i Kroatien 2002 og drak det sidste i sommers, bland det med Appelsin juice og/eller noget syrligt saft, hvis det skal være sødere og jeg lover dig hvis du kører på den, kan du 100% ikke huske hvad du lavede efter første kan du hældte op Opstemt

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #9: 31 Okt 2010, 00:44 »

Amaretto og Cola? :s

Snakker vi Amaretto, snakker vi mandellikør, altså det der lugter af marcipan, og smager næsten ligesådan?

Jep, amaretto og cola. Det er klasse! Lidt sødt, men klasse Smiley

Det slår dælme hårdt, vi var i Kroatien 2002 og drak det sidste i sommers, bland det med Appelsin juice og/eller noget syrligt saft, hvis det skal være sødere og jeg lover dig hvis du kører på den, kan du 100% ikke huske hvad du lavede efter første kan du hældte op Opstemt

Jep, det slår møghårdt. Var selv på sommerferie i Kroatien sidste år sammen med nogle venner og der blev da også hældt en del Sljivovica ned Opstemt
Plejer selv at drikke det som shots, og så kradser det sgu lidt i halsen bagefter  Grin
Kunne godt være man skulle prøve at blande det op Smiley

Frederik1994
Landsholdsspiller

« Svar #10: 31 Okt 2010, 00:59 »

Er der ikke nogle der kender noget billigt sprøjt, men som kan købes for rigtige billige penge? Fandt engang en guide i !M med sådan nogle slags, hvor man faktisk kunne finde ganske nydelig flasker sprut for ingen penge, men kan selvfølgelig ikke finde bladet nu..

:-)

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #11: 31 Okt 2010, 01:06 »

Det kommer jo lidt an på hvad du kan lide. Hvis det er noget billigt sprøjt skal du nok ikke sætte næsen op efter den vilde smagsoplevelse Grin

Hvad skal effekten være? Hyggedruk eller en tur i hegnet?

Frederik1994
Landsholdsspiller

« Svar #12: 31 Okt 2010, 01:08 »

En tur i hegnet, tak Wink

Jamen de gav da et par stykker af dem 5 ud 5 for smagsoplevelsen Smiley

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #13: 31 Okt 2010, 01:10 »

Okay hehe Smiley

Jamen altså hvis du er ligeglad med smagen så køb en flaske billig rødvin. Du kan evt lave mismas ud af det, hvis du vil. Så skal du bare blande med Fanta. Det er faktisk okay..

Ellers kan du jo købe en flaske billig vodka. Tror du kan få en flaske til omkring 65 kr. Smiley

Frederik1994
Landsholdsspiller

« Svar #14: 31 Okt 2010, 01:18 »

Jeg er ikke ligeglad med smagen. Det må stadig gerne smage godt selvom man skal vælte byen Opstemt

Vin, nej tak Wink Ikke endnu ihf.

Vodka er sku fint, og det bruger jeg da også.
Men fra den der guide kunne man finde ting til 40 kr, som smagte udemærket og var nok til at blive fuld af. Mange forskellige varianter.

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010