home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 747 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Hjemmebar
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Hjemmebar  (Læst 17476 gange)
Jyden
Gæst

Hjemmebar
« : 28 Okt 2010, 21:51 »

ved ikke om der allerede er en tråd om dette emne, men kunne ikke lige finde en. jeg har endelig fået bygget min egen hjemmebar, så ville lige hører hvilke drinks, øl, cider og shots der er et most i sådan en? hvis der er nogen af jer andre der han en hjemmebar eller lignende, en spændende drik, så kunne det også være fedt hvis i uploadede et billed er det (:

Jydens bar:
Min bar
Indvendig
Indvendig
Indvendig
Sofagruppe
Udvendig
Udvendig
« Seneste Redigering: 31 Okt 2010, 11:35 af Jyden » Logged

Balslev
Førsteholdsspiller

Sv: Hjemmebar
« Svar #1: 28 Okt 2010, 22:06 »

ved ikke om der allerede er en tråd om dette emne, men kunne ikke lige finde en. jeg har endelig fået bygget min egen hjemmebar, så ville lige hører hvilke drinks, øl, cider og shots der er et most i sådan en?
Jägermeister, Fisk, vel også somersby og tempt?

Tell Bill, have a coke and a smile, and shut the fuck up.

Jyden
Gæst

« Svar #2: 28 Okt 2010, 22:08 »

mange tak (: ved ikke rigtig om jeg gider somersby, men ellers fine bud (: ligger lige et billede op af baren i  øverste indlæg, til inspiration, hvis der var andre der skulle få lyst til at byggen en bar (:

Balslev
Førsteholdsspiller

« Svar #3: 28 Okt 2010, 22:10 »

Det lyder godt Jyden!

Derudover er det vigtigt du har dig noget Juice, Sprite, rød sodavand, red bulls, Blå bols, Vodka, måske noget cuba også. Så har du til de mest basale men også nogle af de bedre ting Wink

Marchena
Landsholdsspiller

« Svar #4: 28 Okt 2010, 22:12 »

Cool bar Smiley

Du skal helt klart have nogle special øl!
Derudover skal du på udkig efter nogle gode whiskeyer, rom osv. Når man har sådan en bar skal man også have boxfresh alkohol Wink

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

Balslev
Førsteholdsspiller

« Svar #5: 28 Okt 2010, 22:14 »

Ja fed bar!

Legenden
Manager

« Svar #6: 28 Okt 2010, 22:16 »

Du kan være sikker på, at jeg kommer forbi, hvis du har en kaptajn liggende! Wink

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Jyden
Gæst

« Svar #7: 28 Okt 2010, 22:19 »

Du kan være sikker på, at jeg kommer forbi, hvis du har en kaptajn liggende! Wink
Jamen det har jeg, så du kommer bare (:
Det lyder godt Jyden!

Derudover er det vigtigt du har dig noget Juice, Sprite, rød sodavand, red bulls, Blå bols, Vodka, måske noget cuba også. Så har du til de mest basale men også nogle af de bedre ting Wink
så mangler jeg bare red bulls og blå bols Smiley
Cool bar Smiley

Du skal helt klart have nogle special øl!
Derudover skal du på udkig efter nogle gode whiskeyer, rom osv. Når man har sådan en bar skal man også have boxfresh alkohol Wink
mange tak (: har allerede en del special, dog kun en af hver, så det er mere til en slags udstilling, men ja nogle gode whiskeyer og noget rom vil gøre godt (:
Ja fed bar!
Mange tak (:

DavidMadsen
Manager

« Svar #8: 28 Okt 2010, 22:31 »

Umiddelbart vil jeg mene at øl og gajol er de mest elementære ting. Iøvrigt er det en pisse fed bar! Opstemt

Mirlo
Juniorspiller
**

« Svar #9: 28 Okt 2010, 22:52 »

Du skal vel have de basale spiritusser såsom vodka, gin, rom og whiskey og så et par likører efter smag. Og så skal du have tilbehøret til de mest almindelige cocktails og en eller anden shotsvariant. Du skal så nok også have lidt sodavand. Her tænker jeg cola, tonic, sprite og danskvand.
En almindelig pilsner og så et par special øl må dække ølbehovet i baren.

Jyden
Gæst

« Svar #10: 28 Okt 2010, 23:01 »

Umiddelbart vil jeg mene at øl og gajol er de mest elementære ting. Iøvrigt er det en pisse fed bar! Opstemt
Mange tak (: ja der skal hvert fald være øl og gajol (: hvilken en gajol syntes i egentligt er bedst? jeg er mest til den grønne (:
Du skal vel have de basale spiritusser såsom vodka, gin, rom og whiskey og så et par likører efter smag. Og så skal du have tilbehøret til de mest almindelige cocktails og en eller anden shotsvariant. Du skal så nok også have lidt sodavand. Her tænker jeg cola, tonic, sprite og danskvand.
En almindelig pilsner og så et par special øl må dække ølbehovet i baren.
mange tak for svaret. har allerede tuborg og carlsberg, og som special øl, har jeg tænkt mig Corona og Newcastle brown ale, selvom det måske ikke er de mest specielle øl (;

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #11: 28 Okt 2010, 23:24 »

Mange tak (: ja der skal hvert fald være øl og gajol (: hvilken en gajol syntes i egentligt er bedst? jeg er mest til den grønne (:mange tak for svaret. har allerede tuborg og carlsberg, og som special øl, har jeg tænkt mig Corona og Newcastle brown ale, selvom det måske ikke er de mest specielle øl (;
Corona og Newcastle Brown Ale <3 Hvad med noget Grey Goose, Jack D, Tequila?

Frederik1994
Landsholdsspiller

« Svar #12: 28 Okt 2010, 23:35 »

Fed bar, må godt nok være blæret at have stående derhjemme Wink
Kan du uploade nogle flere billeder af den? Smiley

:-)

Jyden
Gæst

« Svar #13: 28 Okt 2010, 23:40 »

Fed bar, må godt nok være blæret at have stående derhjemme Wink
Kan du uploade nogle flere billeder af den? Smiley
ja kan godt oploade flere billeder, men har ikke så mange, vedmindre er er nogen af mine venner på, så går ud og tage nogle nye billede i weekenden engang og mange tak (:
Corona og Newcastle Brown Ale <3 Hvad med noget Grey Goose, Jack D, Tequila?
jo, hvert fald jack d og tequila, men er grey goose ikke mega svært og få fat i og dyrt?

1887
Reserveholdsspiller

« Svar #14: 29 Okt 2010, 00:02 »

ved ikke om der allerede er en tråd om dette emne, men kunne ikke lige finde en. jeg har endelig fået bygget min egen hjemmebar, så ville lige hører hvilke drinks, øl, cider og shots der er et most i sådan en?

Min bar

Enhver bar i verden med respekt for sig selv har minimum 10 ud af disse 13:

Captain Morgan
Hvid rom
Vodka
Bacon vodka
Jack Daniels
Salmiakki
Southern Comfort
Jägermeister
Blå gajol
Fisk
Galliano
José Cuervo Tequila (Sierra er noger rævepis)
Gin

Odense's finest!

MDCCCLXXXVII

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010